تشکر از شما بار ها به ایشان فرصت استفاده داده شده ولی در هر بار با الفاظ و توهین ها در پست روبرو بودیم تمام پست ها ایشون هم گزارش شده منتظر برخورد مدیران هستیم.
enamad در هنگام تایید صحفحه قوانین به طور کامل مشاهده و تمام بند تایید می کند در قوانین ما هم ذکر شده در صورت عدم عمل به تعدات که تا کنون کم کاری صورت نگرفته دلیل مطرح شده ایشون شامل قوانین ما نمی شود همان قوانینی که در ابتدا پذیرفتن
15 واضح بودن روند برگرداندن كالا و یا انصراف از دریافت خدمت و روشهای بازپرداخت وجه در خصوص روند برگرداندن کالا و یا انصراف از خرید خدمت، سیاست فروشگاه میبایست منطبق بر ماده 37 قانون تجارت الکترونیکی باشد، که بیان میدارد: «در هرمعامله از راه دور مصرف کننده باید حداقل 7 روز کاری وقت برای انصراف از قبول خود بدون تحمل جریمه و یا ارائه دلیل داشته باشد در زمینه کالا تنها هزینه تحمیلی بر مصرفکننده، هزینه بازپس فرستادن کالا خواهد بود.» همچنین در خصوص روشهای بازپرداخت وجه، سیاستهای فروشگاه، میبایست شفاف بوده و به نحو مقتضی به اطلاع مشتریان رسانده شود. بند بيست و شش: ای وب هاست
خطاب به شواهاست:
شما هنوز در روند ایتدا دریافت نماد هستید بهتر نبود تا تکمیل نشدن پرونده نظر بدهید؟ تا کنون در هیچ پست انتقادی سرویس دهنده شرکت نکردیم و هیچ نظری هم نسبت به سرویس دهنده ها دیگر نداشته ایم خوب نیست از روش تخریب استفاده کنید. ( شما به کاربرها بدون هیچ دلیل بازگشت وجه بدهید ما سرویس تست ارائه نمی دهیم تا هر کاربری به هر دلیل از سرویس سو استفاده سپس درخواست بازگشت وجه بدهد در حالی که ما اطلاعی از سو استفاده کاربر نداریم )
سعی کنین حداقل به همکاران خودتا احترام بگذارید. ماشالله چه اشتیاقی برخی دوستان برای کمک در راه خدا دارند.![]()