اصلا مهم نیست ایشون چی میگن، قانون میگه بدون جریمه و بدون دلیل! شما گزارش رو بده.... مدارک واریز پول و ... هم دارید. همین تاپیک هم باز مدرک هست. البته اگر حذف نشه!
اصلا مهم نیست ایشون چی میگن، قانون میگه بدون جریمه و بدون دلیل! شما گزارش رو بده.... مدارک واریز پول و ... هم دارید. همین تاپیک هم باز مدرک هست. البته اگر حذف نشه!
دقیقا درسته.
خواستم به استارتر بگم از سایت هایی که نماید اعتماد دارند خرید کنید دیدم آی وب هم داره.
استارتر محترم همانظور که شیوا هاست عزیز ذکر کردند بدون هیچ دلیل زیر 7 روز میتوانید وجه خود را برگشت بزنید (البته موارد مصرفی و هزینه های غیر قابل برگشت و کانفیگ و ... هر کاری خارج از هزینه شارژ سرویس برگشت نمیخوره)
طبق گفته شما هم نه بکابی رستور شده نه از هاست ترافیکش استفاده شده و ...
مشکلی در برگشت هزینه نباید باشه با Enamad..ir در تماس باشید.
---------------
البته متذکر بشم تاحالا در انجمن مشکلی از آی وب ندیده بودیم بنده دقیق و کامل تمام پست هاتون را نخواندم اما سر سری خواندم بیشتر دلیل به خاطر رستور نکردن همان موقع بود حالا یک بار گذشت کنید و سرویستون را تحویل بگیرید ببینید کیفیتش چه طور هست به نظر بنده بعد تصمیم بگیرید
یا حق
میزبان داده پرداز - روبینا سرور - (تلفن و راه های ارتباطی - Roobinaserver.ir)
پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
از سال 1385 تا کنون
تشکر از شما بار ها به ایشان فرصت استفاده داده شده ولی در هر بار با الفاظ و توهین ها در پست روبرو بودیم تمام پست ها ایشون هم گزارش شده منتظر برخورد مدیران هستیم.
enamad در هنگام تایید صحفحه قوانین به طور کامل مشاهده و تمام بند تایید می کند در قوانین ما هم ذکر شده در صورت عدم عمل به تعدات که تا کنون کم کاری صورت نگرفته دلیل مطرح شده ایشون شامل قوانین ما نمی شود همان قوانینی که در ابتدا پذیرفتن
15 واضح بودن روند برگرداندن كالا و یا انصراف از دریافت خدمت و روشهای بازپرداخت وجه در خصوص روند برگرداندن کالا و یا انصراف از خرید خدمت، سیاست فروشگاه میبایست منطبق بر ماده 37 قانون تجارت الکترونیکی باشد، که بیان میدارد: «در هرمعامله از راه دور مصرف کننده باید حداقل 7 روز کاری وقت برای انصراف از قبول خود بدون تحمل جریمه و یا ارائه دلیل داشته باشد در زمینه کالا تنها هزینه تحمیلی بر مصرفکننده، هزینه بازپس فرستادن کالا خواهد بود.» همچنین در خصوص روشهای بازپرداخت وجه، سیاستهای فروشگاه، میبایست شفاف بوده و به نحو مقتضی به اطلاع مشتریان رسانده شود. بند بيست و شش: ای وب هاست
خطاب به شواهاست:
شما هنوز در روند ایتدا دریافت نماد هستید بهتر نبود تا تکمیل نشدن پرونده نظر بدهید؟ تا کنون در هیچ پست انتقادی سرویس دهنده شرکت نکردیم و هیچ نظری هم نسبت به سرویس دهنده ها دیگر نداشته ایم خوب نیست از روش تخریب استفاده کنید. ( شما به کاربرها بدون هیچ دلیل بازگشت وجه بدهید ما سرویس تست ارائه نمی دهیم تا هر کاربری به هر دلیل از سرویس سو استفاده سپس درخواست بازگشت وجه بدهد در حالی که ما اطلاعی از سو استفاده کاربر نداریم )
سعی کنین حداقل به همکاران خودتا احترام بگذارید. ماشالله چه اشتیاقی برخی دوستان برای کمک در راه خدا دارند.![]()
با ایشون موافقم ، هر کس یه هفته هاست برای هرکاری نیاز داشت بیاد هاست بگیره بعد بگه نمیخوام پول رو پس بدین دیگه سنگ رو سنگ بند نمیشه !
دقیقاً میشد سرویس تست . اگر خریدار دلیل منطقی میاوردن حق با خریدار بود و ایشون باید پول رو پس میدادن.
در مورد زمان پاسخ گویی هم ، هر شرکتی یه بازه زمانی برای پاسخ گویی داره ، با شرکت های خارجی هم کار کنید همون سر 5 دقیقه جواب نمیدن ، معمولاً چند ساعتی طول میکشه جواب دادنشون ، مگر اینکه پشتیبانی پرمیوم داشته باشند که در ازای اون پول بیشتری هم دریافت میکنند .
والله این قوانین اینماد هست خب ما هم همین حرف شما را زدیم گفتن همینی که هست :ی در کل ما هم به همین صورت هست کاربر تخلفی بکنه و سوء استفاده کلا هنوز درخواست هم نداده سرویس بسته میشه.
دیتاسنتر مثلا هتزنر خارج کشور هم همینطوره بازگشت وجه دارند ولی خب ابیوز بیاد و ... کلا سرویس یا آیپی بلاک بشه باید بدوئه مشتری دنبال رفع ابیوز و توضیح و ...
--------------
در مورد پاسخ گوئی خارج کشور هم برخی دیتاسنتر هایی که کار کردیم تیکت :
هتزنر بیشترین مدت زمان که پاسخ دادند : 48 ساعت بعد
ovh : 48 ساعت بعد
مای لوک : 72 ساعت بعد
آی وب : 48 ساعت بعد
و ...
اکثر این 48 ساعت ها هم زمانی بوده که شنبه یعنی تعطیلات بوده اما به گفته خود دیتاسنتر یک واحد تکنسین باید پاسخ گو باشه و همیشه هم بوده اما برخی وقت ها کلا دو روز را جواب نمیدادند.
یا حق
میزبان داده پرداز - روبینا سرور - (تلفن و راه های ارتباطی - Roobinaserver.ir)
پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
از سال 1385 تا کنون
نمی دونم چی باید بگم؟ نمی دونم باید با شما به چه زبانی صحبت کنم؟
48 ساعت من رو علاف خودتون کردید، با اعصاب و روان مردم بازی کردید، بعد هم می فرمایید من به شما توهین کردم و گزارش دادید. نیازی به گزارش نیست چون فکر می کنم شما دسترسی حذف رو که دارید دسترسی بن کردن کاربر رو هم داشته باشید. حالا هاستینگ های دیگه رو نمی دونم که دسترسی حذف تاپیک ها و پست های خودشون رو دارند و یا خیر؟ چون شما در تاپیک "محروم شدن کاربران از بکاپ گیری" که تاپیکی در مورد کلاه برداری های پردیس بود اومدید و در پست 71 چنین بیان کردید: "نگران نباش دوست من درخواست حذف تاپیک بده حله" نمیدونم شما با دشمن خونی مشتری ها یعنی گردیس چه سنمی دارید اما دقیقا دیروز وقتی که لینک اون تاپیک رو بهتون دادم بعد از 2 دقیقه پست شما حذف شد که باعث تعجبه. همچنین پستی رو در همین تاپیک گذاشتید که بر فرض مدرکی رو قرار داده باشید که دیدید بر علیه شما در اومد بنابراین پس از 10 الی 15 دقیقه اون پست رو هم حذف کردید، باز این هم بماند.
اگر صدتا هاستینگ مانند شیوا هاست و ایران هاست و .... به جای کلاه بردارانی مثل شما و پردیس سرویس ارائه می دادند هیچ وقت شاهد این طور تاپیک ها نخواهید بود.
من سرویس تست نخواستم جناب، اگر هم خواسته باشم من اصلا تستی از هاست شما نگرفتم چون بکاپی به هاست شما انتقال و ریستور نشده این رو متوجه میشید؟
درثانی درست صحبت کن الان داری همینطور به من تهمت میزنی بعد میگی با الفاظ توهین آمیز: سوء استفاده رو شما کردی با نهایت کلاه برداری اومدی 22 هزارتومن از من گرفتی و اینطور حرکت ها رو کردی که هر وقت دلم خواست ریستور می کنم و دقیقا بعد از پرداخت من آفلاین بشید؟ بدون توجه به قولی که 1 ساعته گفتید الساعه ریستور می کنید؟
حرکت های شما واقعا زشت و زننده هست.
جناب هرکس من هاست یک هفته ای نگرتم این رو متوجه میشید؟ من به خاطر آن بودن دائم سایت و مشکل نداشتن هاست از 250 الی 260 هزار تومان که از هاست ایران طلب دارم گذشتم به خاطر اینکه بیام هاست دیگران رو تست بزنم؟ مگه من سازمان تستینگ و ساماندهی هاست های ایرانی هستم؟
دلیل من منطقی نبود؟ منطق از نظر شما به چه شکلی هست؟
ایشون بعد از 5 ساعت جواب من رو دادن
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)