نقل قول نوشته اصلی توسط shivahost نمایش پست ها
ماده 37 قانون تجارت الکترونیک: در هر معامله از راه دور مصرف کننده باید حداقل 7 روز کاری وقت برای انصراف بدون تحمل جریمه و یا ارائه دلیل داشته باشد. تنها هزینه تحمیلی بر مصرف کننده هزینه باز پس فرستادن کالا خواهد بود.

در لینک زیر مطالعه مواد 37 و 38 توصیه می شود:
http://enamad.ir/forms/eCommerce_Law.pdf

تمامي سايتهاي داراي نماد اعتماد الكترونيكي ملزم به رعايت موارد مندرج در تعهدنامه فروشگاه اينترنتي داراي نماد اعتماد الكترونيكي مي باشند. شماره 10 مربوط به الزام رعایت همان ماده 37 است.

هر سایتی که نماد الکترونیک دارد باید این قانون را اجرا نماید و دوست خریدار می توانید خیلی راحت به enamad گزارش دهید.
بنده هم همین رو گفتم اما ایشون اینطور میگن:

تاخیری در پشتیبانی و پاسخ دهی به شما دیده نشده دلیل شما قانع کننده نمی باشد و سرویس برای تست ارائه نمی شود دوست گرامی
در حالی که بعد از اون حرکتشون جواب تیکت رو 5 ساعت بعد دادن اما میگن:

میانگین زمان پاسخگوئی به مشکلاتی که از این طریق مطرح می شوند بین 3 تا 5 ساعت می باشد و بزرگترین خصوصیت پیگیری از این روش این است که مشکل شما حتماً بررسی شده و بدون پاسخ نخواهد ماند.