خوندن 115 صفحه برای دونستن این مسئله یکم وقت گیر هست ...بهتر نیست تو سایتتون این مورد رو جلوی شماره تلفن شرکت ذکر کنید ؟
دیروز شنبه بود ! ما هرچی تماس گرفتیم یه بوق آزاد میزد بعد اشغال میشد ...با خودتون هم تماس گرفتم که جواب ندادید و از طریق اس ام اس گفتید امروز صبح تا قبل از ساعت 14 با پشتیبانی تماس بگیرم !!!
در هر صورت امروز تماس گرفتم با پشتیبانیتون ...گفتن که با شماره کارتی که دارم و شماره سندهایی که به من دادن نمیشه پیگیری کرد و باید برم دنبال شماره فاکتور ...
پشتیبانیتون گفتن امکان داره این اتفاق بیوفته ولی درصدش خیلی کم هست ...
این عکسی هست که خریدار به من داده (7اردیبهشت حدود ساعت 9شب) :

شماره تماس و شماره کارتشون رو هم اگر خواستید بگید تو پیغام شخصی بدم ...
شماره فاکتور رو هم هروقت بهم بدن براتون ایمیل میکنم