نقل قول نوشته اصلی توسط lvlehrad نمایش پست ها
زنگ زدم به شماره شرکت میگه همچین شماره ای وجود نداره...هر دو تا شماره موبایل ها هم هرچی تماس میگیرم اشغال هست ...

یکی دیشب از سایتم میخواسته خرید کنه مبلغ 300هزار تومن از حسابش کم شده ! دو تا 45تومن و یه 204800تومن ... من الان چجوری اینو پیگیری کنم ؟چون اصلا ما محصولی با این قیمت ها نداریم !!!لطفا سریعتر پاسخ بدید چون خیلی مهمه
با سلام خدمت شما،
بارها عرض شده است، شماره شرکت منتقل شده و تا هنوز به دلیل موجود نبودن امکانات در مقصد، خط منتقل نشده است.
شما شنبه تا 5شنبه بعد از 10صبح و قبل از 22شب با پشتیبانی تماس بگیرید.
اصلا" امکان ندارد مبلغ تغییر کند. فاکتور ها با مبالغی که در سایت شما تعریف می شوند صادر شده و sign می شوند.
لازم به ذکر است برای پیگیری و بررسی تراکنش های نا موفق حتما" باید شماره فاکتور و یا شناسه فاکتور و یا شماره رسید بانکی اعلام شود.
موفق باشید