نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: کدام قابلیت زیر، جی پل را از سایر درگاه های پرداخت اینت

رأی دهندگان
23. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • وب سرویس واریز وجه خودکار

    15 65.22%
  • ناحیه کاربری گسترده

    5 21.74%
  • وب سرویس اختصاصی

    11 47.83%
  • سیستم هوشمند برگشت تراکنش های نا موفق

    11 47.83%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شتاب در همان روز

    10 43.48%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شبا پس از یک روز

    7 30.43%
  • پشتیبانی (تلفن ، ایمیل ، تیکت)

    9 39.13%
  • سیستم های مدیریتی و کنترل هوشمند

    4 17.39%
  • تغییرات گسترده و به روزرسانی سریع سیستم

    6 26.09%
  • درگاه های پرداخت متنوع و پایدار

    8 34.78%
نظرسنجی با انتخاب چندگانه
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 1655

موضوع: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Aug 2011
    نوشته ها
    57
    تشکر تشکر کرده 
    5
    تشکر تشکر شده 
    60
    تشکر شده در
    49 پست

    پیش فرض Re: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط lvlehrad نمایش پست ها
    خوندن 115 صفحه برای دونستن این مسئله یکم وقت گیر هست ...بهتر نیست تو سایتتون این مورد رو جلوی شماره تلفن شرکت ذکر کنید ؟
    دیروز شنبه بود ! ما هرچی تماس گرفتیم یه بوق آزاد میزد بعد اشغال میشد ...با خودتون هم تماس گرفتم که جواب ندادید و از طریق اس ام اس گفتید امروز صبح تا قبل از ساعت 14 با پشتیبانی تماس بگیرم !!!

    در هر صورت امروز تماس گرفتم با پشتیبانیتون ...گفتن که با شماره کارتی که دارم و شماره سندهایی که به من دادن نمیشه پیگیری کرد و باید برم دنبال شماره فاکتور ...

    پشتیبانیتون گفتن امکان داره این اتفاق بیوفته ولی درصدش خیلی کم هست ...

    این عکسی هست که خریدار به من داده (7اردیبهشت حدود ساعت 9شب) :

    شماره تماس و شماره کارتشون رو هم اگر خواستید بگید تو پیغام شخصی بدم ...
    شماره فاکتور رو هم هروقت بهم بدن براتون ایمیل میکنم
    سلام

    ماجرا از چه قرار بوده ؟ این مبالغ پرداختی به حساب جی پال شما هم اومده یا فقط کسر شده ؟

  2. #2
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    365
    تشکر تشکر کرده 
    699
    تشکر تشکر شده 
    678
    تشکر شده در
    417 پست

    پیش فرض پاسخ : Re: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط noyfound نمایش پست ها
    سلام

    ماجرا از چه قرار بوده ؟ این مبالغ پرداختی به حساب جی پال شما هم اومده یا فقط کسر شده ؟
    مشتری ایمیلش رو به من داد من چک کردم 4 بار اقدام به خرید کرده که هر 4بار "کامل نشده" بوده و پولی به اکانت جی پال من نیومده ...

    فقط امیدوارم سرکارم نگذاشته باشه چون این دو روز خیلی اعصابم خورد شد سر این قضیه ...(البته اگر سرکاری بود طرف شماره تلفن و شماره کارتشو نمیداد)


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: November 24th, 2017, 12:38
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: December 7th, 2016, 19:17
  3. پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: November 12th, 2016, 17:20
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 1st, 2016, 16:32
  5. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: April 24th, 2014, 15:47

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •