-
April 28th, 2013, 15:08
#1141
پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات
زنگ زدم به شماره شرکت میگه همچین شماره ای وجود نداره...هر دو تا شماره موبایل ها هم هرچی تماس میگیرم اشغال هست ...
یکی دیشب از سایتم میخواسته خرید کنه مبلغ 300هزار تومن از حسابش کم شده ! دو تا 45تومن و یه 204800تومن ... من الان چجوری اینو پیگیری کنم ؟چون اصلا ما محصولی با این قیمت ها نداریم !!!لطفا سریعتر پاسخ بدید چون خیلی مهمه
-
-
April 28th, 2013 15:08
# ADS
-
April 28th, 2013, 22:38
#1142
پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات
به نظرم بین همه اینها فقط و فقط میهن پال و آقای صدر الدینی عالیه خدماتش
-
-
April 28th, 2013, 23:57
#1143
پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

نوشته اصلی توسط
lvlehrad
زنگ زدم به شماره شرکت میگه همچین شماره ای وجود نداره...هر دو تا شماره موبایل ها هم هرچی تماس میگیرم اشغال هست ...
یکی دیشب از سایتم میخواسته خرید کنه مبلغ 300هزار تومن از حسابش کم شده ! دو تا 45تومن و یه 204800تومن ... من الان چجوری اینو پیگیری کنم ؟چون اصلا ما محصولی با این قیمت ها نداریم !!!لطفا سریعتر پاسخ بدید چون خیلی مهمه
با سلام خدمت شما،
بارها عرض شده است، شماره شرکت منتقل شده و تا هنوز به دلیل موجود نبودن امکانات در مقصد، خط منتقل نشده است.
شما شنبه تا 5شنبه بعد از 10صبح و قبل از 22شب با پشتیبانی تماس بگیرید.
اصلا" امکان ندارد مبلغ تغییر کند. فاکتور ها با مبالغی که در سایت شما تعریف می شوند صادر شده و sign می شوند.
لازم به ذکر است برای پیگیری و بررسی تراکنش های نا موفق حتما" باید شماره فاکتور و یا شناسه فاکتور و یا شماره رسید بانکی اعلام شود.
موفق باشید
-
-
April 29th, 2013, 12:09
#1144
پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات
يه سئوالي
چرا جي پال روي گرافيك و امكانات بيشتر كار نميكنه !
-
-
April 29th, 2013, 14:35
#1145
پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

نوشته اصلی توسط
sepadl71
با سلام خدمت شما،
بارها عرض شده است، شماره شرکت منتقل شده و تا هنوز به دلیل موجود نبودن امکانات در مقصد، خط منتقل نشده است.
شما شنبه تا 5شنبه بعد از 10صبح و قبل از 22شب با پشتیبانی تماس بگیرید.
اصلا" امکان ندارد مبلغ تغییر کند. فاکتور ها با مبالغی که در سایت شما تعریف می شوند صادر شده و sign می شوند.
لازم به ذکر است برای پیگیری و بررسی تراکنش های نا موفق حتما" باید شماره فاکتور و یا شناسه فاکتور و یا شماره رسید بانکی اعلام شود.
موفق باشید
خوندن 115 صفحه برای دونستن این مسئله یکم وقت گیر هست ...بهتر نیست تو سایتتون این مورد رو جلوی شماره تلفن شرکت ذکر کنید ؟
دیروز شنبه بود ! ما هرچی تماس گرفتیم یه بوق آزاد میزد بعد اشغال میشد ...با خودتون هم تماس گرفتم که جواب ندادید و از طریق اس ام اس گفتید امروز صبح تا قبل از ساعت 14 با پشتیبانی تماس بگیرم !!!
در هر صورت امروز تماس گرفتم با پشتیبانیتون ...گفتن که با شماره کارتی که دارم و شماره سندهایی که به من دادن نمیشه پیگیری کرد و باید برم دنبال شماره فاکتور ...
پشتیبانیتون گفتن امکان داره این اتفاق بیوفته ولی درصدش خیلی کم هست ...
این عکسی هست که خریدار به من داده (7اردیبهشت حدود ساعت 9شب) :
شماره تماس و شماره کارتشون رو هم اگر خواستید بگید تو پیغام شخصی بدم ...
شماره فاکتور رو هم هروقت بهم بدن براتون ایمیل میکنم
-
-
April 29th, 2013, 15:08
#1146
Re: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

نوشته اصلی توسط
lvlehrad
خوندن 115 صفحه برای دونستن این مسئله یکم وقت گیر هست ...بهتر نیست تو سایتتون این مورد رو جلوی شماره تلفن شرکت ذکر کنید ؟
دیروز شنبه بود ! ما هرچی تماس گرفتیم یه بوق آزاد میزد بعد اشغال میشد ...با خودتون هم تماس گرفتم که جواب ندادید و از طریق اس ام اس گفتید امروز صبح تا قبل از ساعت 14 با پشتیبانی تماس بگیرم !!!
در هر صورت امروز تماس گرفتم با پشتیبانیتون ...گفتن که با شماره کارتی که دارم و شماره سندهایی که به من دادن نمیشه پیگیری کرد و باید برم دنبال شماره فاکتور ...
پشتیبانیتون گفتن امکان داره این اتفاق بیوفته ولی درصدش خیلی کم هست ...
این عکسی هست که خریدار به من داده (7اردیبهشت حدود ساعت 9شب) :
شماره تماس و شماره کارتشون رو هم اگر خواستید بگید تو پیغام شخصی بدم ...
شماره فاکتور رو هم هروقت بهم بدن براتون ایمیل میکنم
سلام
ماجرا از چه قرار بوده ؟ این مبالغ پرداختی به حساب جی پال شما هم اومده یا فقط کسر شده ؟
-
-
April 29th, 2013, 16:04
#1147
پاسخ : Re: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

نوشته اصلی توسط
noyfound
سلام
ماجرا از چه قرار بوده ؟ این مبالغ پرداختی به حساب جی پال شما هم اومده یا فقط کسر شده ؟
مشتری ایمیلش رو به من داد من چک کردم 4 بار اقدام به خرید کرده که هر 4بار "کامل نشده" بوده و پولی به اکانت جی پال من نیومده ...
فقط امیدوارم سرکارم نگذاشته باشه چون این دو روز خیلی اعصابم خورد شد سر این قضیه ...(البته اگر سرکاری بود طرف شماره تلفن و شماره کارتشو نمیداد)
-
-
May 2nd, 2013, 10:55
#1148
پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

نوشته اصلی توسط
lvlehrad
خوندن 115 صفحه برای دونستن این مسئله یکم وقت گیر هست ...بهتر نیست تو سایتتون این مورد رو جلوی شماره تلفن شرکت ذکر کنید ؟
دیروز شنبه بود ! ما هرچی تماس گرفتیم یه بوق آزاد میزد بعد اشغال میشد ...با خودتون هم تماس گرفتم که جواب ندادید و از طریق اس ام اس گفتید امروز صبح تا قبل از ساعت 14 با پشتیبانی تماس بگیرم !!!
در هر صورت امروز تماس گرفتم با پشتیبانیتون ...گفتن که با شماره کارتی که دارم و شماره سندهایی که به من دادن نمیشه پیگیری کرد و باید برم دنبال شماره فاکتور ...
پشتیبانیتون گفتن امکان داره این اتفاق بیوفته ولی درصدش خیلی کم هست ...
این عکسی هست که خریدار به من داده (7اردیبهشت حدود ساعت 9شب) :

شماره تماس و شماره کارتشون رو هم اگر خواستید بگید تو پیغام شخصی بدم ...
شماره فاکتور رو هم هروقت بهم بدن براتون ایمیل میکنم
با سلام خدمت شما
همانطور که توسط تیم پشتیبانی خدمت شما عرض شد / خریدار باید با شماره ۰۲۱۸۹۵۱۷ تماس بگیرد و با اعلام شماره کارت خود / لیست تراکنش های خود را از سامانه پرداخت امن پاسارگاد دریافت نماید.
ما یک روز در میان / شکایت ها و تماس های تلفنی را با شرکت نوپاد هماهنگ می کنیم / و تا الآن در رابطه این ۳ تراکنش به ما چیزی اعلام نشده.
وظیفه ما و شما فقط پیگیری تراکنش با اطلاعات تراکنش می باشد.
لطف کنید همین مطالب را به خریدار خود اعلام نمایید و در نتیجه شماره فاکتور ها را برای ما ارسال نمایید.
در غیر اینصورت ما کار دیگری نمیتوانیم انجام دهیم.
پیروز باشید
ویرایش توسط sepadl71 : May 2nd, 2013 در ساعت 10:57
-
تعداد تشکر ها از sepadl71 به دلیل پست مفید
-
May 5th, 2013, 19:13
#1149
پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات
سلام دوست عزیز میشه بنده را راهنمایی کنید وقتی روی پرداخت کلیک میکنم ارور میده
متاسفانه، اطلاعات ارسال شده نامعتبر است و شما مجاز به انجام تراكنش نمي باشيد
از درگاه ملت استفاده کردم در اسکریپت فریر
در قسمت تنظیمات تمام گزینه ها رو درست پر کردم
شماره کارت شما در جی پال :
ایمیل شما در جی پال :
پسوورد شما در جی پال :
این آخری هم
نوع درگاه اختصاصی
داخل فیلد نوشتم : pga
اما باز با اون پیغام مواجه میشم.
-
-
May 7th, 2013, 20:02
#1150
پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات
درگاه ملت خیلی وقت هست که کار نمیکنه ...درگاه پاسارگاد رو استفاده کنید
-
تعداد تشکر ها از lvlehrad به دلیل پست مفید