نقل قول نوشته اصلی توسط sepadl71 نمایش پست ها
با سلام خدمت شما،
بارها عرض شده است، شماره شرکت منتقل شده و تا هنوز به دلیل موجود نبودن امکانات در مقصد، خط منتقل نشده است.
شما شنبه تا 5شنبه بعد از 10صبح و قبل از 22شب با پشتیبانی تماس بگیرید.
اصلا" امکان ندارد مبلغ تغییر کند. فاکتور ها با مبالغی که در سایت شما تعریف می شوند صادر شده و sign می شوند.
لازم به ذکر است برای پیگیری و بررسی تراکنش های نا موفق حتما" باید شماره فاکتور و یا شناسه فاکتور و یا شماره رسید بانکی اعلام شود.
موفق باشید
خوندن 115 صفحه برای دونستن این مسئله یکم وقت گیر هست ...بهتر نیست تو سایتتون این مورد رو جلوی شماره تلفن شرکت ذکر کنید ؟
دیروز شنبه بود ! ما هرچی تماس گرفتیم یه بوق آزاد میزد بعد اشغال میشد ...با خودتون هم تماس گرفتم که جواب ندادید و از طریق اس ام اس گفتید امروز صبح تا قبل از ساعت 14 با پشتیبانی تماس بگیرم !!!

در هر صورت امروز تماس گرفتم با پشتیبانیتون ...گفتن که با شماره کارتی که دارم و شماره سندهایی که به من دادن نمیشه پیگیری کرد و باید برم دنبال شماره فاکتور ...

پشتیبانیتون گفتن امکان داره این اتفاق بیوفته ولی درصدش خیلی کم هست ...

این عکسی هست که خریدار به من داده (7اردیبهشت حدود ساعت 9شب) :

شماره تماس و شماره کارتشون رو هم اگر خواستید بگید تو پیغام شخصی بدم ...
شماره فاکتور رو هم هروقت بهم بدن براتون ایمیل میکنم