بحث اضافه شدن درگاه بانکی با پشتیبانی فرق میکنه ...شما یعنی تا زمانی که درگاه بانکی جدید اضافه نکنید قرار نیست پشتیبانی بدید ؟من چند ماه پیش به شما ایمیل زدم در رابطه با پیگیری یه تراکنش هنوز جوابشو نگرفتم !!!تو سیستم تیکتینگ هم یه تیکت زدم ولی انگار این سیستم تیکتینگ هم مشکل داره چون تیکت من تو قسمت لیست درخواست ها نیست !
ما الان چندین تراکنش داریم که باید پیگیری بشه ولی متاسفانه بخاطر اینکه شما جواب نمیدید اینارو گذاشتیم تو لیست ضررهامون و یجورایی کلا بیخیالش شدیم ...
الان برای اضافه شدن درگاه بانکی چه مشکلی مانعتون شده ؟
قبول کنید 3.4% سود پول کمی نیست ! لطفا حداقل بخش پشتیبانی رو درست کنید و جوابمون رو بدید .
به نظرم الان تنها مشکل اساسی که jaypal داره پشتیبانی و پاسخگویی هست ...وگرنه برای من تو این چند ماه حتی یبار هم پیش نیومده تصفیه حساب ها دیر پرداخت شه ...