درسته مايه مباهات نيست ولی اگر قراره با هم مناظره کنيم قطعا بايد تا يک حدودی در حد هم باشيم.
مثل اين هستش که سرويس x بخواد بره با پی پال مناظره کنه ؟ اصلا منطقی نيست. سابقه کار x کجا و پی پال کجا.
من x هنوز دغدغه های پی پال رو نميدونم. برم اونجا بگم کارمزد من کمتره پس من بهترم :دی
دقيقا اينترنت ظرفيت داره. دنيای بيرون از اينترنت (که هنوز سرويس دهنده های جديد اصلا بهش فکر هم نکردن) ظرفيت داره و جا برای کار کردن زياد هستش.بنظر من بازار ظرفيتشا داره كه تا ده تا از اين شركتها وجود داشته باشه و هركسي براساس سرويسهاش مشتريهاي خودشا جذب كنه.
نيازی نيست دوستان با تخريب ها يا استفاده از فريب های تبليغاتی بخوان کاربر جذب کنند.
فراموش نکنيم مهمتر از هر چيزی اخلاق رو زير پا نزاريم.
بنده قرار بود این بحث رو ادامه ندم ولی ظاهرا شما هم بدتون نمیاد ضعف های سیستم تون بیش از پیش آشکار بشه.
خیلی مشتاقیم بدونیم این فریب های تبلیغاتی که ازش صحبت می کنید چی هست ؟
آیا برای اثبات این حرف تون دلیل و مدرک هم دارید یا بدون تفکر فقط حرف میزند ؟ اگر دال بر فریب تبلیغاتی در مورد سیستم ما دارید بفرمایید.
شما که خودتون رو در حد Paypal میدونید و سیستم های دیگه رو در حد خیلی پایین تر، قاعدتا نیازی نیست که همیشه از خودتون تعریف کنید. به قول شما سیستمی با 50 هزار کاربر
دیگه نیاز نداره در اینجا http://www.webhostingtalk.ir/f42/534...tml#post492721 بیاد بگه فقط زرین پال!
مشک آن است که ببوید، نه آنکه عطار بگوید
50 هزار عضو هم ملاک خدمات برتر نیست، مهم اینه چقدر کاربران تون ازتون راضی هستن. بیشتر کاربراتون هم فقط رجیستر کردن. درگاه های فعال تون شاید به 3000 تا نرسه.
سلام بنده رو هم به مدیر شرکت تون برسونید و از جانب ما به عرض شون برسونید که همونطور که دیشب بهتون تذکر دادن http://www.webhostingtalk.ir/f172/43...tml#post503552
الان هم این موضوع رو بهتون یادآوری کنن.
بنده هم خیلی مشتاق هستم در مورد ادعای فریب تبلیغاتی صحبت کنید.
فرمودید فریب تبلیغاتی، که این خودش یک نوع تهمت زدن هست و اگر نتونید اثبات کنید هم در قانون برای اون مجازات تعیین شده هم به اعتبارتون پیش 50 هزار کاربرتون ضربه میخوره.
خواهش می کنم برای اینکه به اعتبارتون ضربه نخوره و کاربران تون نگن که مدیران زرین پال بدون فکر حرف میزنند، این موضوع رو اثبات کنید. بالاخره اگر ایرادی به ما وارد هست و خودمون متوجه نیستیم بگید که زودتر اون مشکل رو برطرف کنیم.
خوشحال میشم بدونم واقعا چه فریب تبلیغاتی درکار هست. باور بفرمایید این صحبت شما امروز سوژه شوخی کارکنان Payline بوده و کلی هم انرژی گرفتن
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)