نیاز به این کار نیست دوست عزیز،همونطور که شما پیگیر هستید بنده هم پیگیر هستم و بعد از رفع مورد که قطعا بزودی انجام میشه مطمئن باشید در همین تاپیک اعلام می کنم و تمامی موارد رو بیان می کنم.
بنده ناراحت نیستم متاسفم برای کاربران به ظاهر 50 هزار تایی که ناچارا باید از مدیریت ضعیف و ناکارآمد ضربه بخورن! این تقصیر شما هم نیست چرا که شاید کارآیی سرویستون در همین حد باشه به قول یکی از دوستان این مشکل از اونجایی آب می خوره که تعداد این سرویس دهندگان محدود به انگشتان دست هست. اگر صحنه رقابت شرکت های بیشتر و کارآمدتر به خودش ببینه شما هم ناچارا باید کیفیت و کارآیی رو بر اساس خواسته های کاربرانتون بالا ببرید نه سیستم تحمیل رو پیش بگیرید.
دیگه حرفی برای گفتن ندارم،انشالله اون موردی که بیان کردید رو هم بزودی قرار میدم.