نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 30

موضوع: سرویس با پهنای باند نامحدود ارائه نکنید

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #13
    عضو انجمن vps-baran.ir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    محل سکونت
    ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴
    نوشته ها
    595
    تشکر تشکر کرده 
    1,246
    تشکر تشکر شده 
    1,138
    تشکر شده در
    569 پست

    پیش فرض پاسخ : سرویس با پهنای باند نامحدود ارائه نکنید

    نقل قول نوشته اصلی توسط Warez-Host.IR نمایش پست ها
    ولی کاربر ایرانی اونقدر (( ببخشید این حرف را میزنم و توهین به کسی نباشه )) فهم و شعور نداره که هرچیزی قانونی داره و فقط این را می بینه که برای یک سرویس مثلاً 512 مگابایت رم آمده 25 تومان پول داده و تا آخر ماه توقع داره سرویس دهنده غلام حلقه به گوشش باشه که 100% ما هم با چنین کسانی برخورد میکنیم
    سلام جناب آقای هوشیار تمام نظرات دوستان رو خوندم

    و هر کسی به هر نحوی نظر خودش رو داده بود

    و هر شخصی تو سیستم کاری خودش یه شیوه برخورد با مشتری رو داره

    من حق رو کاملا به شما می دم و از اینکه مشتری مداری رو اصل کارتون می دونید . خیلی خوشحالم

    و بابت جواب بالاتون در مورد مشتری که رم 512 رو بهش می دیم 25000 تومان

    مقصر خود ما هستیم . چرا باید ما فروشنده ها نیاز به مشتری داشته باشیم

    دوستانی که فروشنده هستن باید بدونن ما نیازی به مشتری نداریم این مشتری هست که نیاز به ما داره

    و روزی هم دست ما نیست که بخوایم مشخص کنیم در روز چه قدر باید در بیاریم

    به قول آریا عزیز

    نقل قول نوشته اصلی توسط Aria نمایش پست ها
    ما هم هر کاربری که داره بی منطق عمل می کنه بهش سریعاً اعلام می کنیم که روش کار ما همین هست، ما مجانی چیزی رو دریافت نمی کنیم و مجانی هم ارائه نمیدیم، به هر دلیل اگر ناراضی هستید سریعاً سرویس رو منتقل کنید چون ما نیازی به اشخاصی مثل شما نداریم!
    مثلا خود ما 2 ماه پیش از دیتاسنتر برامون ایمیل اومد که چهار روز به زمان پایان یکی از سرورها باقی مونده و پهنای باند باقی موندتون 2 ترا هست

    ما هم برای اینکه پهنای باند کم نیاریم درخواست افزایش پهنای باند دادیم

    ولی دیتاسنتر تیکت مارو ترتیب اثر نداده بود و 6 روز بعد برای ما فاکتور 137 دلاری برای استفاده بیش از پهنای باند صادر کرده بودن که با هزار مکافات

    و التماس که ما درخواست داده بودیم ولی شما ترتیب اثر نداده بودید . پاکش کردن

    ولی باز دیتا سنتر پهنای باند مارو افزایش نداده بود و با این حال ما هم بیخیال شدیم .

    15 روز از زمان شروع سرور گذشته بود که دیتا سنتر محدد ایمیل ارسال کرده بود که پهنای باند شما رو به پایان هست

    و این بار با جدیت تیکت رو دامه دادیم تا بالاخره پهنای باند رو از 20 ترا به 50 ترا افزایش بده

    تا مشتری ها به مشکل نخورن

    من سرت رو زیاد درد نمیارم فقط قصدم این بود که بگم ، زمانی که مثلا ما داخل سایت میزنیم پهنای باند نامحدود مشتری هم در قبال اون از ما

    پهنای باند نامحدود می خواد

    و همین اتفاق برای ما افتاده که در عرض 15 روز 20 ترا پهنای باند ما تموم بشه

    و هزینه 50 ترابایت رو از جیب دادیم ولی باز حدا رو شکر ما تمام سرور هامون رو به دلار زدیم و مشکلی با پرداخت هزینه اضافی نداریم

    ولی در کل بگم که نمیشه به مشتری حرف بدی زد و بدرفتاری باهاش کرد

    اگه به حرف بدی زده بشه به غیر از اینکه احتمال علنی کردن اون حرف وجود داره و احتمال اون رو هم داره که فردا در جایی از شرکت شما بد بگه

    پس بهترین کار رو شما کردید

    انشاالله که دیگه به این مشکلات بر نخورید

    موفق و سربلند باشید

  2. تعداد تشکر ها ازvps-baran.ir به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 27th, 2015, 20:36
  2. درخواست برنامه نویس برای برنامه نویسی پنل پیام کوتاه با نسخه ی جدید وب سرویس ها
    توسط ehsanserver در انجمن درخواست پنل پیام کوتاه،پیام رسان اجتماعی،تلفن مجازی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: September 28th, 2014, 16:39
  3. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: September 12th, 2014, 18:05
  4. پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: August 31st, 2014, 23:16
  5. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: May 24th, 2014, 19:41

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •