مثلا خود ما 2 ماه پیش از دیتاسنتر برامون ایمیل اومد که چهار روز به زمان پایان یکی از سرورها باقی مونده و پهنای باند باقی موندتون 2 ترا هست
ما هم برای اینکه پهنای باند کم نیاریم درخواست افزایش پهنای باند دادیم
ولی دیتاسنتر تیکت مارو ترتیب اثر نداده بود و 6 روز بعد برای ما فاکتور 137 دلاری برای استفاده بیش از پهنای باند صادر کرده بودن که با هزار مکافات
و التماس که ما درخواست داده بودیم ولی شما ترتیب اثر نداده بودید . پاکش کردن
ولی باز دیتا سنتر پهنای باند مارو افزایش نداده بود و با این حال ما هم بیخیال شدیم .
15 روز از زمان شروع سرور گذشته بود که دیتا سنتر محدد ایمیل ارسال کرده بود که پهنای باند شما رو به پایان هست
و این بار با جدیت تیکت رو دامه دادیم تا بالاخره پهنای باند رو از 20 ترا به 50 ترا افزایش بده
تا مشتری ها به مشکل نخورن
من سرت رو زیاد درد نمیارم فقط قصدم این بود که بگم ، زمانی که مثلا ما داخل سایت میزنیم پهنای باند نامحدود مشتری هم در قبال اون از ما
پهنای باند نامحدود می خواد
و همین اتفاق برای ما افتاده که در عرض 15 روز 20 ترا پهنای باند ما تموم بشه
و هزینه 50 ترابایت رو از جیب دادیم ولی باز حدا رو شکر ما تمام سرور هامون رو به دلار زدیم و مشکلی با پرداخت هزینه اضافی نداریم
ولی در کل بگم که نمیشه به مشتری حرف بدی زد و بدرفتاری باهاش کرد
اگه به حرف بدی زده بشه به غیر از اینکه احتمال علنی کردن اون حرف وجود داره و احتمال اون رو هم داره که فردا در جایی از شرکت شما بد بگه
پس بهترین کار رو شما کردید
انشاالله که دیگه به این مشکلات بر نخورید
موفق و سربلند باشید