-
October 11th, 2009, 18:12
#21
عضو دائم
پاسخ : VRTservers

نوشته اصلی توسط
aria
سلام.
هیچ وقت اشتباه نکنید که با vrt کار کنید !!!!
من 4 سال پیش باهاشون سرور داشتم، هیچ کاری هم با پشتیبانیشون نداشتم چون همه کارای سرور رو خودمون انجام میدادیم.
مثل اینکه شرکت دید زیادی بی آزاریم، خلاصه زد هارد دیسک سرور رو format کرد.
بعد زنگ زدم گفتم جریان چیه ؟؟
گفت 55 دلار بریز به حساب paypal که یه هارد دیسک دیگه بهت بدیم، هیچ راهی نداریم اینو درست کنیم.
منم گفتم باشه، فعلا وصل کن، من سایت هامو بیارم بالا، تا 1 ساعت دیگه pay می کنم.
خلاصه data رو جمع کردم از رو backup های هارد دیسک دوم، فرار کردم !
بعد طرف ایمیل زد که پول بده، گفتم بیا بگیر اگه می تونی !!!
با تشکر !!!!!
معلومه دل پری داری از دست بعضی دیتاسنترها
شرکت هاستینگ ایفاکو
سایت رسمی : IFACO.NET
هاستینگی تخصصی و مطمئن برای ایرانیان عزیز
...: كسی كه ارزش خود را بشناسد، خويشتن را با امور فناپذير خوار نمیسازد :...
-
-
October 11th, 2009 18:12
# ADS
-
October 11th, 2009, 18:13
#22
-
-
October 11th, 2009, 19:36
#23
عضو انجمن
پاسخ : VRTservers
ایشون که از همه ی دیتاسنتر ها دل پر دارن.
Ded24.com - Parnak LTD - Since 2009▌
Email : sales[@]ded24.com▌
Tell : 021 77246118 | 24x7 Support And Sales : 0912 197 8921▌
... ,ColoCrossing, Redstation, Gigepipe, HETZNER▌
-
-
October 11th, 2009, 19:54
#24
پاسخ : VRTservers

نوشته اصلی توسط
p-co
ایشون که از همه ی دیتاسنتر ها دل پر دارن.
lol
خیر قربان، من فقط تجربیاتم رو در معرض اشتراک میزارم تا دوستان دیگه هم که شاید مثل من در کارشون حساسیت خیلی خیلی زیاد به خرج میدن، به مشکلات مشابه بر نخورند.
با تشکر.
-
تعداد تشکر ها از Aria به دلیل پست مفید
-
October 11th, 2009, 22:04
#25
پاسخ : VRTservers

نوشته اصلی توسط
Aria
lol
خیر قربان، من فقط تجربیاتم رو در معرض اشتراک میزارم تا دوستان دیگه هم که شاید مثل من در کارشون حساسیت خیلی خیلی زیاد به خرج میدن، به مشکلات مشابه بر نخورند.
با تشکر.
Caro.net & Giga-Hosting.biz
از این 2 دیتاسنتر چه تجربه ای دارید؟
-
-
October 12th, 2009, 02:36
#26
پاسخ : نظرسنجي در مورد چند ديتاسنتر
سلام.
در مورد گیگاهاست فقط یک تجربه VPS دارم که مال یکی از دوستانم بود و می خواست سایتش رو که حدود 2 گیگابایت بود به سرور جدیدش که از ما گرفته بود منتقل کنه.
این کار از طریق cPanel انجام میشد و همه میدونیم که هیچ مشکلی نباید پیش بیاد !
متاسفانه انتقال 2 گیگابات دیتا، 4 بار قطع شد و 2 بار هم Delay Responding خورد و خلاصه اشک ما رو در آورد تا بیاد اینور.
تازه ما فکر کردیم مشکل سرور هست و ساعت 10 شب زنگ زدیم مدیر سرور که چرا سرعت اتصال VPS را محدود کردی ؟؟
اون بنده خدا هم قسم و آیه که من هیچ کاری نکردم و همه چی Unlimited هست !
خلاصه در کل شبکه هاش از نظر من مشکل داره و این جریان مال 4 ماه پیش هست.
___________________________
در مورد Caro.NET هم شخصاً تجربه ای ندارم ولی 2 نفر از دوستان که باهاشون سرور دارن و من یکی دو بار به سرورشون وصل شدم و یکی گشت زدم توشون، دیدم که بسیار خوب و بی نقص کار می کنه و از نظر شبکه و Hardware واقعاً Stable و قوی هست.
مشکلاتی که برای یکی دیگر از دوستانم پیش اومد این بود که پشتیبانی حتی حاظر نبود بهش بگه که برای رفع مشکلات هاست سایت بر روی cPanel از جمله Shell ها و ویروروس ها و جلوگیری از حمله های ساده و ... باید CSF و ClamَAV نصب کنه و بعد از 4 ساعت سوال و جواب، بهش گفته بودند که شما Management با ما ندارید و ما نمی تونیم کمکی به شما بکنیم !!!
در کل میشه گفت واسه افرادی که مشکل فنی ندارند و خودشون میتونن از پس کارها بر بیان، بسیار مناسب هست.
با تشکر.
-
-
October 12th, 2009, 03:42
#27
پاسخ : نظرسنجي در مورد چند ديتاسنتر

نوشته اصلی توسط
Aria
در مورد Caro.NET هم شخصاً تجربه ای ندارم ولی 2 نفر از دوستان که باهاشون سرور دارن و من یکی دو بار به سرورشون وصل شدم و یکی گشت زدم توشون، دیدم که بسیار خوب و بی نقص کار می کنه و از نظر شبکه و Hardware واقعاً Stable و قوی هست.
مشکلاتی که برای یکی دیگر از دوستانم پیش اومد این بود که پشتیبانی حتی حاظر نبود بهش بگه که برای رفع مشکلات هاست سایت بر روی cPanel از جمله Shell ها و ویروروس ها و جلوگیری از حمله های ساده و ... باید CSF و ClamَAV نصب کنه و بعد از 4 ساعت سوال و جواب، بهش گفته بودند که شما Management با ما ندارید و ما نمی تونیم کمکی به شما بکنیم !!!
در کل میشه گفت واسه افرادی که مشکل فنی ندارند و خودشون میتونن از پس کارها بر بیان، بسیار مناسب هست.
با تشکر.
سلام
در مورد موضوعی که برای Caro مطرح کردید من احتمال این نوع برخورد را از طرف قسمت پشتیبان فنی Caro خیلی کم می دانم چراکه اگر حتی کاربر سرور به صورت Self-Managed داشته باشد و سرویس های مدیریت سرور را سفارش نداده باشد در زمانی که درخواستی مربوط به موارد مدیریت سرور را داشته باشد معمولا این موضوع مطرح می شود که هزینه را تایید نماید تا اشکال را حل کنیم و یا ....
در ارتباط این تجربه خاص دوست شما ممنون می شوم که با اطلاعات کامل توضیح بدید یعنی دقیقا شماره تیکت ارسال شده به Caro را اعلام بفرمایید تا من بتوانم دقیق برای دوستان و بازدید کنندگان متن کامل سوال و جواب ها ( همراه با ساعت و ... ) را اینجا قرار بدهم . در این حالت بازدیدکنندگان بهتر می توانند قضاوت کنند.
با تشکر
-
-
October 12th, 2009, 04:13
#28
پاسخ : نظرسنجي در مورد چند ديتاسنتر

نوشته اصلی توسط
nikan
سلام
در مورد موضوعی که برای caro مطرح کردید من احتمال این نوع برخورد را از طرف قسمت پشتیبان فنی caro خیلی کم می دانم چراکه اگر حتی کاربر سرور به صورت self-managed داشته باشد و سرویس های مدیریت سرور را سفارش نداده باشد در زمانی که درخواستی مربوط به موارد مدیریت سرور را داشته باشد معمولا این موضوع مطرح می شود که هزینه را تایید نماید تا اشکال را حل کنیم و یا ....
در ارتباط این تجربه خاص دوست شما ممنون می شوم که با اطلاعات کامل توضیح بدید یعنی دقیقا شماره تیکت ارسال شده به caro را اعلام بفرمایید تا من بتوانم دقیق برای دوستان و بازدید کنندگان متن کامل سوال و جواب ها ( همراه با ساعت و ... ) را اینجا قرار بدهم . در این حالت بازدیدکنندگان بهتر می توانند قضاوت کنند.
با تشکر
سلام.
متاسفانه من شماره تیکت رو ندارم ولی از همکارم می پرسم که اگر مشکلی نداشت، به من بدتش که به شما ارائه کنم.
در مورد نوع پاسخگویی هم، شما درست می فرمایید.
در واقع همین موضوع برای همکار من هم رخ داد که متاسفانه غیر قابل قبول بود و برای جواب به یک سوال ساده، پرداخت هزینه، حتی 10 دلار هم، برای کسی که مشتری اون شرکت هست، به نظر شخصی من جالب نمیاد.
درواقع ارف کار این هست که جواب سوال را بدن و در صورت تمایل کاربر، در ازای دریافت هزینه مشخص، اون کار رو روی سرورش انجام بدن.
در هر حال، این نظر شخصی من هست و هیمن کار رو هم برای کاربران خودمون انجام میدیم و نمی زاریم به خاطر چنین موردی، ناراحت و دلگیر بشن و از شرکت ما برن جای دیگه !
با تشکر.
-
-
October 12th, 2009, 11:00
#29
عضو انجمن
پاسخ : نظرسنجي در مورد چند ديتاسنتر

نوشته اصلی توسط
Aria
سلام.
متاسفانه من شماره تیکت رو ندارم ولی از همکارم می پرسم که اگر مشکلی نداشت، به من بدتش که به شما ارائه کنم.
در مورد نوع پاسخگویی هم، شما درست می فرمایید.
در واقع همین موضوع برای همکار من هم رخ داد که متاسفانه غیر قابل قبول بود و برای جواب به یک سوال ساده، پرداخت هزینه، حتی 10 دلار هم، برای کسی که مشتری اون شرکت هست، به نظر شخصی من جالب نمیاد.
درواقع ارف کار این هست که جواب سوال را بدن و در صورت تمایل کاربر، در ازای دریافت هزینه مشخص، اون کار رو روی سرورش انجام بدن.
در هر حال، این نظر شخصی من هست و هیمن کار رو هم برای کاربران خودمون انجام میدیم و نمی زاریم به خاطر چنین موردی، ناراحت و دلگیر بشن و از شرکت ما برن جای دیگه !
با تشکر.
بله آریا جان،
Caro اگر مدیریت هم نداشته باشی کار رو انجام میده و بعدش پول میگیره!
شاید دوستمون از طریق ما یا آقای میرزاخانی سرور رو خریده بوده و بعدش خواسته مستقیما به Caro درخواست بده که این قابل انجام نیست!
نکته دیگر : دیتا سنتر مسئول آموزش مشتریان نیست!
ویرایش توسط Fazaha : October 12th, 2009 در ساعت 11:02
-
-
October 12th, 2009, 11:13
#30
عضو انجمن
پاسخ : نظرسنجي در مورد چند ديتاسنتر
در مورد کارو باید عرض کنم من چند وقته از کارو سرویس دارم و سرورها را هم از طریق نیکان تهیه کردم
با انکه اسمشselfmanageهست اما من هر جا مشکلی داشتم به نیکان گفتم از طرف کارو امدن مشکل را حل کردن
من با دیتا سنتر زیادی کار کردم اما تو این زمینه واقعا کارو به بقیه دیتا سنتر ها برتری داره
-