اولا من یه سری پیامک دادم که شما متوجه بشی باید سریعا قراردادتو اماده کنی نه بعد از یکماه این جواب اون ایمیلت....
دوما من از روزی که قرارداد باشما امضا کردم موظفم تا یکسال قوانین شمارو اجرا کنم و شما موظف هستید سرویس بدید
سوما الان که پنل رو غیر فعال کردید زیر قراردادتون زدید و مطمئن باشید من همین فردا از مجازی قانونی اقدام لازم رو برای پیگیری موضوع انجام میدم توحجه داشته باشید قانون هم به این نکته توجه میکنه که من از روزی که قرارداد بستم وظیفه دارم به تعهدات خودم قانونا پابند باشم.
پس سریعا پنل رو ازاد کنید که خیلی کارتون غیر حرفه ای بوده
چهارما وظیفه پیگیری رو شما دارید نه من ...من با رهیاب قرارداد ندارم که بخوام برم ازش شکایت کنم
پنجما من اصلا هیچ کاری به حرفای ... محسن داوری ندارم چون از اون سرویس نگرفتم از تویی که کل کارات غیر حرفه ای هست سرویس گرفتم پس پاسخگو باش





 
			
			 
  
  پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟
 پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟
				 نوشته اصلی توسط mohsen1
 نوشته اصلی توسط mohsen1
					
 
					
					
					
						 پاسخ با نقل قول
  پاسخ با نقل قول