نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 61

موضوع: این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو دائم mohsen1 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    محل سکونت
    ایران - تهران ...
    نوشته ها
    1,143
    تشکر تشکر کرده 
    1,225
    تشکر تشکر شده 
    2,398
    تشکر شده در
    1,163 پست

    پیش فرض پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟

    تا فردا صبح هم بشینی این حرفا رو پشت سر هم بزنی کار به جایی پیش نمی بری! سیستم مشکل داره! سیستم نقض داره ، و ... و پسر خوب الان داره یه سال میشه که داره این سیستم کار می کنه و اگه قرار بود این مواردی که میگی رو داشته باشه که تا حالا پا برجا نمی موند.
    گزارش دلیوری باید از اپراتور بیاد و وقتی اپراتور گزارش دلیوری نمی ده یا ... از خودمون واسه دلخوشی شما بزنیم که اس ام اس رسیده ؟ ( این نتیجه صادق بودن با کاربر ایرانی هست که حوای صداقت سرویس دهنده رو اینطور میده که لابد سرویس شما مورد داره که به یوزر نمی رسه! )
    اطلاع رسانی ها تا حد امکان انجام شده و در مواردی که خود رهیاب و یا مگفا اعلام نکنند که سرویسشون مورد داره ما که علم غیب نداریم بدونیم فطع هست یا وصله... یا نمیشه هر دقیقه با همه خط هایی که داریم اس ام اس بدیم که ببینیم آیا می رسه یا نه یا ...
    اتفاقا حس می کنم مشکل داری و با غرض داری حرف می زنی...
    موردی نداره.
    مثل شما زیاد پیدا میشه و دیگه عادت کردیم...
    فروش دامنه های رند و با ارزش - بسیار ارزان
    برای خرید کلیک کنید

  2. #2
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    May 2011
    نوشته ها
    68
    تشکر تشکر کرده 
    113
    تشکر تشکر شده 
    75
    تشکر شده در
    54 پست

    پیش فرض پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط mohsen1 نمایش پست ها
    تا فردا صبح هم بشینی این حرفا رو پشت سر هم بزنی کار به جایی پیش نمی بری! سیستم مشکل داره! سیستم نقض داره ، و ... و پسر خوب الان داره یه سال میشه که داره این سیستم کار می کنه و اگه قرار بود این مواردی که میگی رو داشته باشه که تا حالا پا برجا نمی موند.
    گزارش دلیوری باید از اپراتور بیاد و وقتی اپراتور گزارش دلیوری نمی ده یا ... از خودمون واسه دلخوشی شما بزنیم که اس ام اس رسیده ؟ ( این نتیجه صادق بودن با کاربر ایرانی هست که حوای صداقت سرویس دهنده رو اینطور میده که لابد سرویس شما مورد داره که به یوزر نمی رسه! )
    اطلاع رسانی ها تا حد امکان انجام شده و در مواردی که خود رهیاب و یا مگفا اعلام نکنند که سرویسشون مورد داره ما که علم غیب نداریم بدونیم فطع هست یا وصله... یا نمیشه هر دقیقه با همه خط هایی که داریم اس ام اس بدیم که ببینیم آیا می رسه یا نه یا ...
    اتفاقا حس می کنم مشکل داری و با غرض داری حرف می زنی...
    موردی نداره.
    مثل شما زیاد پیدا میشه و دیگه عادت کردیم...

    به جای اینکه ابو گلالود کنی که از ماجرا فرار کنی بشینو سرویستو نقصاشو برطرف کن
    شما وظیفه داری پیگیری کنی هزینه هایی که بابت پیامک داره کسر میشه کجا داره میره...من کسی رو به نام پروایدر نمیشناسم من با شما عقد قرارداد کردم و شما وظیفه داری پیامک های منو برسونی نه پروایدر من با پروایدر قرارداد ندارم از شما سرویس گرفتم.

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: March 21st, 2018, 13:38
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: September 3rd, 2016, 14:46
  3. درخوایت سرور مجازی با پینگ پایین + ip تست پینگ
    توسط alivw71 در انجمن درخواست سرور مجازی
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: January 18th, 2014, 23:07
  4. مشکل invalid host name هنگام تست پینگ در سایت پینگدام
    توسط trrxreza در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: October 10th, 2013, 09:34

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •