نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 61

موضوع: این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو دائم mohsen1 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    محل سکونت
    ایران - تهران ...
    نوشته ها
    1,143
    تشکر تشکر کرده 
    1,225
    تشکر تشکر شده 
    2,398
    تشکر شده در
    1,163 پست

    پیش فرض پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟

    باسلام
    به نظر بنده این سخن دوستان که میگن " ما پیام رو به اپراتور رسوندیم بقیش به ما ربطی نداره " نه حرفه ایی میباشد نه درست!
    چرا؟!
    چون وقتی شما سرویسی به عنوان ارسال اس ام اس یا پیامک ارائه میدید یعنی تا رسیدن پیام به مقصد شما مسئول هستید نه کس دیگه! هر مشکلی این بین باشه شما باید پیگیری کنید!

    دقیقا حرف آقا محسن و آقای داوری مثل این میمونه که ما بیاییم بگیم:
    هرکسی از سیستم سامانه لایسنس ما استفاده میکنه پول پرداخت کنه بابت لایسنس لایسنس فعال نشه به ماربطی نداره! چرا؟! چون ما درخواست دادیم به پروایدر اونا میخوان فعال کنن میخوان فعال نکنن!!ما باید از فعال بودن لایسنس مطمئن بشیم!

    شما هم باید از رسیدن پیامهای مشتریکتون به مقصد مطمئن بشید! نه اینکه بیایید اینجا بیان کنید به ما ربطی نداره!!

    موفق باشید
    وقتی اپراتور تضمینی به ما نمیده که اس ام اس صدر در صد به کاربر نمی رسه از دست ما چه کاری بر میاد؟
    ما به مشتری چه تضمینی بدیم؟
    گزارش دلیوری رو داریم از روی صداقت به کاربر می دیم!!!!
    این رو خواهشا بفهمید.
    هنر ما اینه که 100% اس ام اس ها از سیستم خارج و تحویل مخابرات میشه.
    مشکل عدم دلیوری برای تمام سرویس دهنده های اس ام اس هست.
    تنها اپراتوری که بهتر از بقیه کار میکنه آتیه هست (2000) که اونم باز تضمین 100% نمیده و میگه هزینه اس ام اس هایی که نرسیده رو برگشت می زنه همین!

    این قضیه با چیزی که شما داری میگی زمین تا آسمون فرق داره. لایسنساگه قانونی باشه 100 در صد هست ولی قضیه ما فرق می کنه. درک کنید مسائل رو ...
    فروش دامنه های رند و با ارزش - بسیار ارزان
    برای خرید کلیک کنید

  2. #2
    عضو انجمن s.w.a.t آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    محل سکونت
    N/A
    نوشته ها
    814
    تشکر تشکر کرده 
    404
    تشکر تشکر شده 
    5,890
    تشکر شده در
    1,306 پست

    پیش فرض پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط mohsen1 نمایش پست ها
    وقتی اپراتور تضمینی به ما نمیده که اس ام اس صدر در صد به کاربر نمی رسه از دست ما چه کاری بر میاد؟
    ما به مشتری چه تضمینی بدیم؟
    گزارش دلیوری رو داریم از روی صداقت به کاربر می دیم!!!!
    این رو خواهشا بفهمید.
    هنر ما اینه که 100% اس ام اس ها از سیستم خارج و تحویل مخابرات میشه.
    مشکل عدم دلیوری برای تمام سرویس دهنده های اس ام اس هست.
    تنها اپراتوری که بهتر از بقیه کار میکنه آتیه هست (2000) که اونم باز تضمین 100% نمیده و میگه هزینه اس ام اس هایی که نرسیده رو برگشت می زنه همین!

    این قضیه با چیزی که شما داری میگی زمین تا آسمون فرق داره. لایسنساگه قانونی باشه 100 در صد هست ولی قضیه ما فرق می کنه. درک کنید مسائل رو ...
    باسلام
    خوب از مخابرات پیگیری کنید چرا نمیرسه و پول کسر میشه!(الان میگید اینجا ایرانه و از این حرفها!!) ولی بخدا اگه پیگیری کنید مطمئن باشید که به نیتجه خواهید رسید ...!
    در مورد سخن بنده هم ربطی به قانونی بودن یا نبودن لایسنس نداره!! در سه روز گذشته چندتا مشکل داشتیم که کاربر پرداخت کرده بود لایسنس فعال نشده بود!! پیگیری کردیم دیدیم مشکل از سیستم پروایدر هستش اونا هم سیستم رو درست کردن و کلی از ما تشکر کردن!! فقط پیگیری شما میخوایید راحت پشت کامپیوتر بشینید و کار کنید ...!!! این نمیشه که باید احساس مسئولیت هم داشته باشید!
    این حرف هم دیگه کلیشه ایی شده صداقت و ... نصف انرژی و وقت این صداقت رو بزارید پای پیگیری قاعدتا نتیجه خواهید گرفت!
    گمشده این نسل، اعتماد است نه اعتقاد. اما افسوس، که نه بر اعتماد اعتقادیست و نه بر اعتقادها اعتماد!
    تنها راه ارتباطی با من: s.w.a.t@webhostingtalk.ir



  3. تعداد تشکر ها ازs.w.a.t به دلیل پست مفید


  4. #3
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    May 2011
    نوشته ها
    68
    تشکر تشکر کرده 
    113
    تشکر تشکر شده 
    75
    تشکر شده در
    54 پست

    پیش فرض پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط s.w.a.t نمایش پست ها
    باسلام
    خوب از مخابرات پیگیری کنید چرا نمیرسه و پول کسر میشه!(الان میگید اینجا ایرانه و از این حرفها!!) ولی بخدا اگه پیگیری کنید مطمئن باشید که به نیتجه خواهید رسید ...!
    در مورد سخن بنده هم ربطی به قانونی بودن یا نبودن لایسنس نداره!! در سه روز گذشته چندتا مشکل داشتیم که کاربر پرداخت کرده بود لایسنس فعال نشده بود!! پیگیری کردیم دیدیم مشکل از سیستم پروایدر هستش اونا هم سیستم رو درست کردن و کلی از ما تشکر کردن!! فقط پیگیری شما میخوایید راحت پشت کامپیوتر بشینید و کار کنید ...!!! این نمیشه که باید احساس مسئولیت هم داشته باشید!
    این حرف هم دیگه کلیشه ایی شده صداقت و ... نصف انرژی و وقت این صداقت رو بزارید پای پیگیری قاعدتا نتیجه خواهید گرفت!


    دقیقا حرف من همینه.من بخدا لحظه اول حرف محسن خان رو درک کردم و میدونم داره چی میگه اما حرصم میگره وقتی خودشو اون یکی محسن داوری میگن به ما مربوط نیست اینا چون سرویس دادن باید پیگیر بشن مگه میشه پول بابت ارسال نشده پیامک بگیره رهیاب بابا جان وقتی رهیاب داره پول از اعتبار شما کم میکنه و شما هم از ما واونوقت وقتی من به شما شکایت میکنم شما میگید تقصیر مانیست اونوقت باید موضوع رو از رهیاب یا هر پروایدر دیگری پیگیر باشید اینجا بحث 1 دونه مسیج 2 تا مسیج نیست شما اگه 100 تا یوزر داشته باشید و تویه یه روز 50 تا مسیجش اینطور شده باشه میشه 5000 مسیج میشه 6میلیون تومن تو 1 روز که اسمش کلاه... هست.باید پیگیر باشی محسن حان به جای اینکه رفع اتهام کنی

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: March 21st, 2018, 14:38
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: September 3rd, 2016, 15:46
  3. درخوایت سرور مجازی با پینگ پایین + ip تست پینگ
    توسط alivw71 در انجمن درخواست سرور مجازی
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: January 19th, 2014, 00:07
  4. مشکل invalid host name هنگام تست پینگ در سایت پینگدام
    توسط trrxreza در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: October 10th, 2013, 10:34

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •