صفحه 1 از 7 12345 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 61

موضوع: این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟

  1. #1
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    May 2011
    نوشته ها
    68
    تشکر تشکر کرده 
    113
    تشکر تشکر شده 
    75
    تشکر شده در
    54 پست

    پیش فرض این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟

    با سلام و عرض خسته نباشید خدمت دوستان

    قبل از اینکه شروع به پست زدن تو تاپیک کنید لطفا به چندچیز دقت کنید
    1-قبل از حرف زدن خوب تامل کنید
    2-اختلال در نظم جاری تاپیک به وجود نیارید
    3-از زدن پست هایی که باعث نرسیدن به هدف تاپیک میشه خودداری کنید

    خوب میرسیم به اصل مطلب

    من یه کنترل پنل ارسال پیامک از جایی گرفتم که فعلا به هیچوجه اسم اون سایت رو نمیارم و هم باهاش ارسال پیام تکی دارم هم با وب سرویس.روزانه هم بین 500تومان تا 2000 تومان بسته به یه شرایطی شاید بیشتر شاید کمتر شارز مصرف میکنم.این سایت 2 تا شماره اشتراکی داره با سری 3000 که اصلا دلاوری نمیده وقتی هم به پشتیبانی میگم دلاوری نمیده میگه مسیجات سند میشه نگران نباش.سری 1000 هم که 14 ساعت درروز دلاور نمیده اون 10 ساعتی هم که میده 50 درصد مسیجاش میرسه به مقصد 50 درصد نمیرسه
    مشکل من از از 3 روز پیش اوج گرفت وقتی که من خط همراهم شارز نداشت میخواستم بدوستم بگم بهم شارژ بده من با این کنترل پنل به دوستم مسیج دادم دیدم زده ارسال شد به مخابرات با سری 1000 فرستاده بودم اما به دوستم نرسید همون پیلمک رو 20 بار حدودا فرستادم اما باز هم بهش نرسید متنو عوض کردم نرسید من شک کردم به خط خودم فرستادم نرسید ول کردم فرداش بیاد دوباره رو خط خودم به ایرانسل و همراه اول تست کردم دیدم نمیرسه.من به ساپورت تیکت کردم میگه مسیجای شما id داره یعنی ارسال شده من به فلانی میگم (همونی که اسم اون اقا رو هم نمیارم که الان 1 هفتست سر یه ماژول منو کاشته نه جواب تلفن نه مسیج نه ایمیل منو میده)فهمیدم سرویسشو با واسطه گرفته اما یه ایمیل از طرف اون اقا بهم داده که خیلی تند اون اقا گفته به ما وربوط نیست ما فقط وظیفه داریم مسیج هارو به اپراتور برسونیم و بقیه ماجراش به ما مربوط نیست

    حالا اینجا ماجرا حرف منه ایا وقتی من سرویس گرفتم شما تو تبلیغات به چند نکته اشاره کردید

    1-قابلیت دلاور یعنی ما تو کنترل پنل ببینیم مسیج ها میرسه یا نه(که چنین سرویسی عملا نداریم چون اصلا کنترل پنل مورد داره خطوط 3000 که اصلا دلاور نمیده سفیده جلوش خطوط 1000 هم 50 درصد روز کار میکنه 50 درصد نمیکنه
    2-تضمین ارسال پیامک ها که اینم از این مجارامون


    با توجه به همه این حرفا خوشحال میشم دوستان یه راهنمای کنند که من چه کنم الان

  2. تعداد تشکر ها ازهاست برتر به دلیل پست مفید


  3. # ADS




     

  4. #2
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Jan 2010
    محل سکونت
    گرگان
    نوشته ها
    718
    تشکر تشکر کرده 
    873
    تشکر تشکر شده 
    2,780
    تشکر شده در
    1,710 پست

    پیش فرض پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟

    با سلام

    این مشکل شما زمانی هست که از اون فردی که پنل خریدید شارژ در پنلش نداشته باشه! یه جورایی میشه گفت اورسل کرده و شما هم یه زمانی هم ارسال کردی که این طرف شارژ نداشته و مسلما اس ام اس ها از طرف سایت ارسال میشد ولی اکانتینگ اپراتور چک میکنه وقتی شارژی نیست اس ام اس رو ارسال نمیکنه!این مشکل باز هم ممکن هست یه زمانی واسه شما پیش بیاد که اپراتور در اون تایم قطع باشه! زمانی که شما اقدام به ارسال میکنی در همون ساعات اپراتور قطع بوده و هیچ ارسالی نداشته که این امر رو میتونید شماره اس ام اسی که ارسال میکنید و تایم ارسال رو برای من پ.خ کنید واستون پیگیری کنم که متوجه بشید اپراتور در اون تایم قطع بوده یا خیر؟!
    حال مشکل دلیوری : مشکل دلیوری در مگفا به وفور دیده میشه! مخصوصا اگر الگوریتم ارسالی پنل پیام کوتاه شما ناقص باشه به شدت این ضعف مگفا حس میشه! البته راه حل هایی برای این ضعف پیدا شده!
    در مورد رهیاب ، دلیوری هاش 90% دقیق هست! اگر مشکلی باشه مشکل برنامه نویسی پنل شماست و همینطور ممکنه از فردی که پنل خریدید شارژ نداشته و شما میزاری رو ارسال ظاهرا از پنل ایشون به اپراتور میره و دلیوری اولیه درست هست ، ولی اپراتور به دلیل اینکه این فرد شارژی در پنلش نداشته اس ام اس رو ارسال نمیکنه! که با این حال دلیور نمیشه!

    در مورد تضمین ارسال ، بله ایشون راست گفته ، جمله ایشون هیچ موردی نداره،مشکل جمله برای شما اینجاست که ایشون تضمین ارسال از پنل خودش رو داده ، این بدان معنا هست که ایشون تضمین داده اگر از پنلش استفاده کنید و ارسال کنید اس ام اس هاتونو دست اپراتور به صورت100% میرسونه ، تضمین ارسال از طریق اپراتور به شما نداده ...

  5. تعداد تشکر ها ازitjavani به دلیل پست مفید


  6. #3
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    May 2011
    نوشته ها
    68
    تشکر تشکر کرده 
    113
    تشکر تشکر شده 
    75
    تشکر شده در
    54 پست

    پیش فرض پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟

    اقای مسعودی عزیز من فرموده های شما رو بطور کامل خوندم و در مورد پاراگراف اخرتون نیز حرفتون رو قبول دارم.اما اینا باید پیگیری های لازم رو انجام بدن یا خیر؟یعنی فقط اینکه ایشون مسیج رو تحویل اپرانور بده یعنی تمام؟این یعنی سرویسشون بی نقص هست؟
    تازه اونطوری که از حرفهاتون استنباط کردم امکان داره واقعا پنلشون شارز نداشته باشه و پیامک ها اصلا ارسال نمیشن این وسط من هرچی بهشون میگم اصلا اون اسیت که از یکی دیگه گرفته اون طرف اصلی هم به جای بررسی مشکل جواب صریحی میده که به مامربوط نیست ماکارمون رو انجام دادیم .خیلی جالبه واسم منتظرم سایر دوستانم نظرشون رو بگن

  7. #4
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Jan 2010
    محل سکونت
    گرگان
    نوشته ها
    718
    تشکر تشکر کرده 
    873
    تشکر تشکر شده 
    2,780
    تشکر شده در
    1,710 پست

    پیش فرض پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط هاست برتر نمایش پست ها
    اقای مسعودی عزیز من فرموده های شما رو بطور کامل خوندم و در مورد پاراگراف اخرتون نیز حرفتون رو قبول دارم.اما اینا باید پیگیری های لازم رو انجام بدن یا خیر؟یعنی فقط اینکه ایشون مسیج رو تحویل اپرانور بده یعنی تمام؟این یعنی سرویسشون بی نقص هست؟
    تازه اونطوری که از حرفهاتون استنباط کردم امکان داره واقعا پنلشون شارز نداشته باشه و پیامک ها اصلا ارسال نمیشن این وسط من هرچی بهشون میگم اصلا اون اسیت که از یکی دیگه گرفته اون طرف اصلی هم به جای بررسی مشکل جواب صریحی میده که به مامربوط نیست ماکارمون رو انجام دادیم .خیلی جالبه واسم منتظرم سایر دوستانم نظرشون رو بگن
    هر ارسال شما یک آی دی داره! اون آی دی رو به ساپورت میدید واستون پیگیری میکنند!باید هم پیگیری کنند...
    البته این رو هم تو پرانتز داشته باشید که همینطور ایشون به شما جواب سر بالا میدند اپراتور ها هم این طور جواب ما سرویس دهنده ها رو میدن!
    هر موقع به اپراتورها تیکت زده میشه (مخصوصا مگفا) جوابشون اینه که به ما ربطی نداره ، ارسال ها دست مخابراته! حتی هزینه ارسال های سوخته رو هم بر نمیگردنند!
    ولی من احتمال میدم یا ایشون در پنلش شارژ نداره یا اینکه خود اسکریپتش مشکل جدی داره!

  8. تعداد تشکر ها ازitjavani به دلیل پست مفید


  9. #5
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    May 2011
    نوشته ها
    68
    تشکر تشکر کرده 
    113
    تشکر تشکر شده 
    75
    تشکر شده در
    54 پست

    پیش فرض پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط itjavani نمایش پست ها
    هر ارسال شما یک آی دی داره! اون آی دی رو به ساپورت میدید واستون پیگیری میکنند!باید هم پیگیری کنند...
    البته این رو هم تو پرانتز داشته باشید که همینطور ایشون به شما جواب سر بالا میدند اپراتور ها هم این طور جواب ما سرویس دهنده ها رو میدن!
    هر موقع به اپراتورها تیکت زده میشه (مخصوصا مگفا) جوابشون اینه که به ما ربطی نداره ، ارسال ها دست مخابراته! حتی هزینه ارسال های سوخته رو هم بر نمیگردنند!
    ولی من احتمال میدم یا ایشون در پنلش شارژ نداره یا اینکه خود اسکریپتش مشکل جدی داره!

    اقای مسعودی من هیچوقت از مگفاشون استفاده نمیکنم همیشه از سری 1000 میفرستم.ببین من 90 درصد میگم همین حدثتون درسته میدونید چرا؟چون بعضی روزا مثل خر کار میکنه یعنی تا ارسال میزنم حتی حجمش 5 مسیج هم باشه درجا میاد تو گوشی اما گاهی با حجم 1 پیامک هم نمیرسه مثل همین الان و هیچوقت هم نمیرسه اونطور نیست که بگم بمونم بالخره میرسه دست یوزر.احتمال 90 درصد مشکل همین نداشتن شارز تو پنلشون هست فکر کنم
    .ولی ساپورت به هیچوجه پاسخگو نیست در این زمینه

  10. #6
    عضو انجمن parsibox آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2009
    نوشته ها
    320
    تشکر تشکر کرده 
    15
    تشکر تشکر شده 
    389
    تشکر شده در
    223 پست

    پیش فرض پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟

    itjavani وقتی چیزی را نمیدونی الکی صحبتی نکن . توی بحث های این مدلی موقع خود شیرین کردن نیست
    برای سایت ما هم از صبح این مشکل پیش آمده و اصلا آدرس وب سرویس سایت رهیاب ارور ۴۰۴ میده یا پیامک را میگیره ولی ارسال نمیکنه
    تصاویر پیوست شده تصاویر پیوست شده
    09132677411 محسن داوری برنامه نویس PHP , NODEJS
    ارائه ی نمایندگی و پنل ارسال پیام کوتاه
    پنل رایگان پیام کوتاه برای مساجد و هیئت های مذهبی

  11. #7
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    May 2011
    نوشته ها
    68
    تشکر تشکر کرده 
    113
    تشکر تشکر شده 
    75
    تشکر شده در
    54 پست

    پیش فرض پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط parsibox نمایش پست ها
    itjavani وقتی چیزی را نمیدونی الکی صحبتی نکن . توی بحث های این مدلی موقع خود شیرین کردن نیست
    برای سایت ما هم از صبح این مشکل پیش آمده و اصلا آدرس وب سرویس سایت رهیاب ارور ۴۰۴ میده یا پیامک را میگیره ولی ارسال نمیکنه

    اهان رسیدیم به اصل مطلب اقا داوری عزیز من نمیخواستمی اسمی بیارم این وسط.اما من هم از سرویس شمادارم استفاده میکنم البته از کسی سرویس گرفتم که خودش از شما سرویس گرفته نه میخواستم اسم شمارو بیارم نه اسم محسن خان رو اما حالا که اومدی گفتی این مشکل وجود داره اومدم رک حرفای دلمو بزنم.اینطوریه اقای داوری؟شما که امروز میگفتی هیچ مشکلی وجود نداره؟چرا همون موقعی که من مینالیدم به محسن و محسن ایمیل منو به شما فروارد کرد نگفتید چنین مشکلی وجود داره؟چرا گفتید پیامک ها بی نقص به رهیاب میرسه و بقیش به ما ارتباطی نداره؟

  12. #8
    عضو انجمن parsibox آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2009
    نوشته ها
    320
    تشکر تشکر کرده 
    15
    تشکر تشکر شده 
    389
    تشکر شده در
    223 پست

    پیش فرض پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟

    چون پیامک های شما smsid گرفته بودند!
    و اینکه سایت اینقدر بی در و پیکر نیست که شما به در و دیوار برید و تاپیک بزنید
    سیستممون بخش پشتیبانی داره و اونجا باید تیکت بزنید
    09132677411 محسن داوری برنامه نویس PHP , NODEJS
    ارائه ی نمایندگی و پنل ارسال پیام کوتاه
    پنل رایگان پیام کوتاه برای مساجد و هیئت های مذهبی

  13. #9
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    May 2011
    نوشته ها
    68
    تشکر تشکر کرده 
    113
    تشکر تشکر شده 
    75
    تشکر شده در
    54 پست

    پیش فرض پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط parsibox نمایش پست ها
    چون پیامک های شما smsid گرفته بودند!
    و اینکه سایت اینقدر بی در و پیکر نیست که شما به در و دیوار برید و تاپیک بزنید
    سیستممون بخش پشتیبانی داره و اونجا باید تیکت بزنید
    جناب داوری عزیز اگه بی درو پیکر نبود من اینجا نمیومدم تاپیک بزنم وقتی تو سامانه ی ارسال پیامک www.persiansms.info من تیکت میزنم هفته به هفته جواب داده میشه وقتی خود شمارو 1 هفتست نمیتونم پیدا کنم چه تلفنی چه ایمیلی چه پیامکی وقتی جوابت فقط همینه که پیامک شما ID گرفته ما کارمون انجام شده تمام اونوقت بله ادم مجبور میشه اینجا تاپیک بزنه

  14. تعداد تشکر ها از هاست برتر به دلیل پست مفید


  15. #10
    عضو انجمن parsibox آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2009
    نوشته ها
    320
    تشکر تشکر کرده 
    15
    تشکر تشکر شده 
    389
    تشکر شده در
    223 پست

    پیش فرض پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟

    اون بر میگرده به نماینده
    میتونید با خودشون مشکلتون را حل کنید
    من کاری با شما نداشتم که بخوام قايم بشم شما در سایت ما تیکت بزنی ۴ نفر آدم توی بخش پشتیبانی جوابت را میدن مشکل اینه که با شخص میخواهی کار کنی نه با مجموعه.
    برای اون smsid هم میتونی بری شکایت کنی و ببینی چه جوابی بهت میدن
    ما میتونیم smsid پیامک هاتون را بدیم و برید از اپراتور ۱۰۰۰ شکایت کنید
    09132677411 محسن داوری برنامه نویس PHP , NODEJS
    ارائه ی نمایندگی و پنل ارسال پیام کوتاه
    پنل رایگان پیام کوتاه برای مساجد و هیئت های مذهبی

صفحه 1 از 7 12345 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: March 21st, 2018, 13:38
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: September 3rd, 2016, 14:46
  3. درخوایت سرور مجازی با پینگ پایین + ip تست پینگ
    توسط alivw71 در انجمن درخواست سرور مجازی
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: January 18th, 2014, 23:07
  4. مشکل invalid host name هنگام تست پینگ در سایت پینگدام
    توسط trrxreza در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: October 10th, 2013, 09:34

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •