نقل قول نوشته اصلی توسط mohsen1 نمایش پست ها
تا فردا صبح هم بشینی این حرفا رو پشت سر هم بزنی کار به جایی پیش نمی بری! سیستم مشکل داره! سیستم نقض داره ، و ... و پسر خوب الان داره یه سال میشه که داره این سیستم کار می کنه و اگه قرار بود این مواردی که میگی رو داشته باشه که تا حالا پا برجا نمی موند.
گزارش دلیوری باید از اپراتور بیاد و وقتی اپراتور گزارش دلیوری نمی ده یا ... از خودمون واسه دلخوشی شما بزنیم که اس ام اس رسیده ؟ ( این نتیجه صادق بودن با کاربر ایرانی هست که حوای صداقت سرویس دهنده رو اینطور میده که لابد سرویس شما مورد داره که به یوزر نمی رسه! )
اطلاع رسانی ها تا حد امکان انجام شده و در مواردی که خود رهیاب و یا مگفا اعلام نکنند که سرویسشون مورد داره ما که علم غیب نداریم بدونیم فطع هست یا وصله... یا نمیشه هر دقیقه با همه خط هایی که داریم اس ام اس بدیم که ببینیم آیا می رسه یا نه یا ...
اتفاقا حس می کنم مشکل داری و با غرض داری حرف می زنی...
موردی نداره.
مثل شما زیاد پیدا میشه و دیگه عادت کردیم...

به جای اینکه ابو گلالود کنی که از ماجرا فرار کنی بشینو سرویستو نقصاشو برطرف کن
شما وظیفه داری پیگیری کنی هزینه هایی که بابت پیامک داره کسر میشه کجا داره میره...من کسی رو به نام پروایدر نمیشناسم من با شما عقد قرارداد کردم و شما وظیفه داری پیامک های منو برسونی نه پروایدر من با پروایدر قرارداد ندارم از شما سرویس گرفتم.