نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 35

موضوع: چرا vps ها پشتیبانی ندارند ؟؟؟

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو انجمن s.w.a.t آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    محل سکونت
    N/A
    نوشته ها
    814
    تشکر تشکر کرده 
    404
    تشکر تشکر شده 
    5,890
    تشکر شده در
    1,306 پست

    پیش فرض پاسخ : چرا vps ها پشتیبانی ندارند ؟؟؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط thekoroush نمایش پست ها
    آریا خان ، عزیز دلم چرا به خودت گرفتی حرف های منو ؟
    من حرف دلم رو زدم . چیزی که فکر میکنم حقیقته . بهتره کمی تمرین دموکراسی کنی شما ! بعد هم من با کسی شوخی ندارم حرفام کاملا جدی بود !! احتیاج به اجازه گرفتن هم احساس نمی کنم داشته باشم . شما معنی تا کمر خم شدن رو به جای احترام به مشتری و همیشه حق با مشتری است رو با گدایی اشتباه گرفتی عزیز به همین خاطره حرفای من براتون سنگین اومده و دنبال معنی ابزار کار میگردی . من افتخار میکنم که مشتری هام ارزشمندترین دارایی هام هستن ! امیدوارم اکثر آقایون سرویس دهنده هم به این درک برسن !!!
    من تا به حال از شما سرویس نگرفتم که بخوام منظورم شمای نوعی باشه ! منظورم اکثر آقایونی هست که تو این مارکت هستن و ما روز و شب باهاشون سروکار داریم .
    با تشکر
    دوست عزیز اول باید بگم شما کدوم سرویس unmanaged گرفتی که روش ساپورت بدن؟(منظور نرم افزاری هست) شما هرجایی رو دیدی اینکار رو میکنند آدرس بدید من خودم به شخصه ازشون خرید میکنم!
    بعدشم به قول محمدحسن فخرایی چون ایرانی هستیم و اغلب دوستان یا تک نفرهستن(به اسم شرکت کار میکنند) یا دونفر هستند که رفاقتی کار میکنند و وقتی که گذاشتن براش ارزش قائل نیستن و فقط یه کاری کردن که یه کاری کرده باشن! شرکتی با حداقل 10نفر پرسنل بیاد سرویس بده حقوق این بنده خداها رو باید از کجا دربیاره بده؟؟ از جیب؟
    اگر سرویسی که شما گرفتید manage شده باشه که همه کار براش انجام میدن. سرویسهایی که unmanaged هستند پروایدری که سرویس میده معمولا به بعضی از سوالها جواب میده(این بستگی به شرکت داره)
    شرکت ما(متشکل از حدود 6 تا 8 نفر) تمام سرویسهامون(به غیر از هاست اشتراکی) unmanaged هستش و برای manage کردن هم پکیجهای مختلفی داریم که کاربر میتونه انتخاب کنه!
    اونی هم که شما میگی روزها و شبها دود چراغ و شمع و از این چیزایی میخوردید برای این هست که دوست داشتید همه کار رو خودتون انجام بدید! اگه یه تیم تشکیل میدادید یا بدید که همه نوع تخصص توش پیدا بشه اون وقت متوجه میشید که چرا برای پشتیبانی سرویسها پول میگرند.

    شما مشتری مداری و واژش رو بد متوجه شدی! همیشه حق با مشتری هست ولی اگه حرفش و حقش حق و به جا باشه! تا کمر خم شدن هم نمیخواد شما با رفتار و برخوردتون میتونید به مشتری بهترین تجربه رو بدید که تا مادامی که یادش هست شما رو ازتون تعریف بکنه. و همیشه آدم برای کارهای اشتباهش سرخم میکنه(تازه فقط جلوی خدا نه خلق خدا! :دی) شما میتونید با یه معذرت خواهی ساده و به دست آوردن دل مشتری(اگر حق باهاش باشه) اون رو از دلش در بیارید اگه حق هم باهاش نباشه میتونید یه عذرخواهی ساده کنید!
    به این میگن مشتری مداری نه اونی که شما میگید!

    موفق باشید
    گمشده این نسل، اعتماد است نه اعتقاد. اما افسوس، که نه بر اعتماد اعتقادیست و نه بر اعتقادها اعتماد!
    تنها راه ارتباطی با من: s.w.a.t@webhostingtalk.ir



  2. تعداد تشکر ها ازs.w.a.t به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. خرید سرویس ؟؟؟ ایا بدون پشتیبانی میشه ؟
    توسط reza.tehrani786 در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: May 29th, 2014, 12:58
  2. روش اتصال گوگل درایو با فضای پشتیبانی سی پنل یا whm ؟؟؟
    توسط plusreseller.ir در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: January 9th, 2014, 20:27
  3. کسی بلده ترتیب درگاه های بانکی رو عوض کنه؟؟؟
    توسط مینا-صیفی در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: October 11th, 2013, 20:05
  4. وافعا چرا این پشتیبانی ها اینطوری هستند ؟؟؟
    توسط Farzinn در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: October 5th, 2013, 00:21
  5. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: May 29th, 2012, 13:39

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •