سلام.
چرا پشتیبانی ارانه نمیشه ؟ بهتر بگم، منظور شما این هست که معنی پشتیبانی چیه ؟ این سوال شما 3 جواب داره:
1. مدیریت نشده (Unmanaged - Self Managed) در این حالت -تنها- مشکلات سرور اصلی و شبکه سرور و مواردی همچون نصب مجددا سیستم عامل و اضافه کردن IP به -پنل مدیریتی و نه سرور مجازی شما- و مواردی از این قبیل بر عهده سرویس دهنده هست (چه ایرانی - چه خارجی).
2. نیمه مدیریت شده (Semi Managed) در این حالت به زبان ساده میشه گفت، تا جایی که سرویس دهنده وقت داشته باشه و بلد باشه، به شما کمک می کنه، هیچ تضمینی در کمک به شما به صورت -تضمینی و کامل- وجود نداره.
3. مدیریت شده (Managed - Fully Managed) در این حالت تمام موارد مربوط به سرور یا سرور مجازی شما تحت نظارت و مسولیت مدیر سرور هست که این مورد کمی کار رو پیچیده می کنه چون سرویس دهنده -باید- تایین کنه که چه مواردی شامل این بسته مدیریتی میشه و چه مواردی نمیشه تا بعداً مشکلی پیش نیاد.
برای ما این مورد پیش اومده، کاربری از ما یک سرور مدیریت شده گرفتند، بعد از 1 هفته که حدود 30 تا تیکت زدند و تمام موارد بهشون توضیح داده شد و برطرف شد، تیکت ها از هفته بعد جلوه جدیدی به خودشون گرفتند مثل "لطفاً دامنه فلان.کام رو در پنل فلان نماینده داخل cpanel به بسته فلان ایجاد کنید" یا مثلاً "فلان مشتری چول هاست رو نداده، برید هاست رو از WHM مسدود کنید" و یا مثال دیگر "فلان کاربر به سایتش دست نزده ولی یهو خراب شده، برید کد هاشو بررسی کنید و برنامه سایت رو اصلاح کنید" !!
ببینید، افرادی که توجه نمی کنند و یا خودشون رو به کوچه و باغ می زنند، لطفاً مواظب باشید، سیستم مدیریت شده و مدیر سرور معنیش -خریدن- طرف مقابل نیست، شما مواردی که به خودتون مربوط هست رو -باید- خودتو انجام بدید در غیر این صورت بهتر هست سرور نخرید و در همون سطح هاست اشتراکی و ... بمونید چون سرور برای افرادی نیست که فرهنگ و سواد کافی برای درک و استفاده ازش رو ندارند!
با تشکر.






