نقل قول نوشته اصلی توسط Warez-Host.IR نمایش پست ها
مشکل این هست که دوستان برای کار خودشون ارزش قائل نمی شن
به نظر من اگر تمام سرویس دهنده گان ایرانی برای پشتیبانی چند سطح مشخص کنند و یا هزینه ای دریافت کنن بهتر هست
با این هزینه ای که از کاربران برای پشتیبانی دریافت می کنند , می تونن چند نفر را استخدام کنند و پشتیبانی بهتری بدن و فشار کاری دیگه روی یک نفر نباشه

موفق باشید
دروود بر شما
اما من هنوز هم می پندارم اگر بنا باشد با این تحریم ها(که امکان خرید بدون واسطه برای ایرانیان از کشورهای تحریم کننده فراهم نیست)،پیش بریوم و مدیران ایرانی بخواهند بهای کار را تعیین نمایند،چیزی جر میزبانی کنونی و بهای نزدیک به "پارس دیتا"نخواهیم داشت!!
تنها بهای های نجومی..!و در این آشفته بازار نیز هر شرکتی نو پا هم "برای خراب نکردن نرخ و بازار"،بهایی هم سنگ با شرکت های برتر ارائه می دهد چه بسا کیفیت کار حتا یک به ده هم نباشد!!!