مشکل این هست که دوستان برای کار خودشون ارزش قائل نمی شن
الان پشتیبانی که ما به کاربرانمون میدیم چطوری هست در مورد سرور مجازی , به این دو خط زیر دقت کنید :
تذکر 4 : سرورهای مجازی فوق مدیریت نشده است و در صورتی که نیاز به سرور مدیریت شده دارید , مبلغی 40 هزار تومان اضافه مازاد بر هزینه اصلی سرویس به صورت ماهیانه برای رفع مشکلات نرم افزاری و .... دریافت خواهد شد .
تذکر 5 : کاربرانی که هزینه پشتیبانی و مدیریت سروها را پرداخت نمی کنند , یعنی سروریس های مدیریت نشده خریداری میکنند , مشکلات نرم افزاری آنها شامل پشتیبانی نمی شود .
این دو گزینه در پایین قیمت سرویس ها آمده و طوری که جلو چشم کاربر باشه
اینجاست که کاربر متوجه میشه اگر میتونه خودش مشکلات نرم افزاریش را رفع کنه که هیچ ولی اگر نه و هزینه پشتیبانی را پرداخت نکرد و ... مشکلات نرم افزاری که داره شامل پشتیبانی نمیشه
کسی که کاربر حرفه ای باشه نیازی به این مورد نداره ولی کاربر تازه کار که میدونه روزی 100 باز سوال داره و مشکل براش ایجاد میشه این هزینه را پرداخت میکنه و خودش را راحت میکنه
به نظر من اگر تمام سرویس دهنده گان ایرانی برای پشتیبانی چند سطح مشخص کنند و یا هزینه ای دریافت کنن بهتر هست
با این هزینه ای که از کاربران برای پشتیبانی دریافت می کنند , می تونن چند نفر را استخدام کنند و پشتیبانی بهتری بدن و فشار کاری دیگه روی یک نفر نباشه
موفق باشید