نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 26

موضوع: شکایت از مخابرات سامانه 195.cra.ir

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو انجمن salar123-user8 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2016
    محل سکونت
    Qom
    نوشته ها
    228
    تشکر تشکر کرده 
    184
    تشکر تشکر شده 
    308
    تشکر شده در
    258 پست

    پیش فرض پاسخ : شکایت از مخابرات سامانه 195.cra.ir

    نقل قول نوشته اصلی توسط ali0000 نمایش پست ها
    درود، الان یه مشکل اساسی داریم مخابرات برداشت همه کابلهارو فیبر نوری کرد من سالها از آسیاتک استفاده میکردم یکم هزینه بیشتر بود اما واقعاً کیفیت محشر بود اما دیگه هیچ شرکتی جز خود مخابرات نمیتونه ADSL بده یه جورایی انحصاریش کردن چندبار با پارس آنلاین و شاتل هم تماس گرفتم میگن شماره شما جدیده و روی فیبر نوریه فقط مخابرات میتونه سرویس بده
    برخی شرکت ها اینترنت point to point اشتراکی هم میدن مثل اسیاتک. یه سری از افر هاشون هم تجهیزات امانی میدن و شما نیاز نیست تجهیزات هم بخری. به نظرم خودت عزیت نکن برو سمت این شرکت ها.
    https://www.asiatech.ir/my/OWA

  2. تعداد تشکر ها از salar123-user8 به دلیل پست مفید


  3. #2
    عضو انجمن ali0000 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2013
    محل سکونت
    IR
    نوشته ها
    245
    تشکر تشکر کرده 
    788
    تشکر تشکر شده 
    781
    تشکر شده در
    483 پست

    پیش فرض پاسخ : شکایت از مخابرات سامانه 195.cra.ir

    نقل قول نوشته اصلی توسط salar123-user8 نمایش پست ها
    برخی شرکت ها اینترنت point to point اشتراکی هم میدن مثل اسیاتک. یه سری از افر هاشون هم تجهیزات امانی میدن و شما نیاز نیست تجهیزات هم بخری. به نظرم خودت عزیت نکن برو سمت این شرکت ها.
    https://www.asiatech.ir/my/OWA

    سپاس از لطف شما، تنها مشکل این سرویس ها ترافیک هست که نسبت به مصرف من هزینه چند برابر ADSL میشود و البته از یه شرکت همین سرویس رو برای کارگاه کردان گرفتم یه آنتن بالای سوله نصب کردن و سیم و اتصالات رو آوردن تا داخل دفتر نوسان زیادی داره مخصوصاً در مواقع بارش باران یا برف، الان از همین مخابرات بین 800 الی 1TB ترافیک میکشم که با خرید ترافیک اضافه کمتر از 170 تا 200 تومان هزینه ماهانه میفته سرعت هم تا قبل از مشکلاتم در بدترین حالت 1.5 بود الانم به نسبت روزای قبل اوضاع اینترنت بهتر شده اما من دنبال طلب اون 2 ماه گذشتم و میخوام برای حقم تلاش کنم وقتی پشتیبانی زنگ میزنه و میگه آقا خیلی درخواست میزنی یا میگه چرا شکایت میزنی الان سرویست خوبه که، احساس میکنم به نتیجه نزدیک شدم و اینقدر شکایت و تیکت پشتیبانی ایجاد میکنم تا شاید مجبور شن 2 ماه سرویس بدون هزینه شارژ کنن تا حداقل رضایت قلبی داشته باشم اگرم نشه حداقل من با توجه به شرایط موجود حداکثر تلاشمو کردم و جایی نبوده شکایت نکنم از تنظیم ارتباطات تا مدیریت استانی و حتی همون 2020 و دست کم چند بار سیستم مدیریت و پشتیبانی مخابرات رو درگیر نامه نگاری و پیگیری کردم و البته همچنان شکایت بنده در سامانه وزارت ارتباطات در دست بررسی هست یعنی وضعیت شکایتم تغییری نکرده شاید هنوز در حال پیگیری باشن! به نتیجه برسم اینجا اعلام میکنم تا اگر مورد مشابهی برای سایر دوستان پیش بیاد همین روند رو پیگیری کنن...

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •