نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 26

موضوع: شکایت از مخابرات سامانه 195.cra.ir

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو انجمن 1online.ir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2012
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    144
    تشکر تشکر کرده 
    203
    تشکر تشکر شده 
    101
    تشکر شده در
    84 پست

    پیش فرض پاسخ : شکایت از مخابرات سامانه 195.cra.ir

    نقل قول نوشته اصلی توسط ali0000 نمایش پست ها
    خب خبر جدید اینکه امروز از شماره ناشناس با من تماس گرفتن و مشکلات رو دوباره تلفنی جویا شدن و در نهایت گفت من الان نامه میزنم چون مشکل شما پهنای باند بوده تا پیگیری بشه ...
    امیدوارم که پیگیری بشه
    حالا یه سوال : به فرض پیگیری شد اینا چیکار میکنن ؟ چون بسته ها ظاهراً نامحدوده اما ترافیک داره و 30 روز تایم اینا میان ترافیک اضافی به من میدن ؟ یا فقط تعداد روزهارو زیاد میکنن ؟ یا مبلغ به پنل اضافه میکنن ؟
    بنده ترافیک اضافه خریداری کردم . منتها به طرز عجیبی چند برابر از استفاده من داره از حجم ترافیکم کم میشه . مومدمم با کابل به سیستمم وصل هستش و همچنین هیچ دانلود خودکار یا استفاده دیگه از اینترنت نمیشه که مربوط به کم شدن حجم اینترنت باشه . استفاده داخلی و خارجی رو هم محاسبه میکنم با این وجود خیلی عجیب هستش . انگار که ترافیک اضافه سریعتر تمام میشه :|

  2. تعداد تشکر ها از 1online.ir به دلیل پست مفید


  3. #2
    عضو انجمن ali0000 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2013
    محل سکونت
    IR
    نوشته ها
    245
    تشکر تشکر کرده 
    788
    تشکر تشکر شده 
    781
    تشکر شده در
    483 پست

    پیش فرض پاسخ : شکایت از مخابرات سامانه 195.cra.ir

    نقل قول نوشته اصلی توسط 1online.ir نمایش پست ها
    بنده ترافیک اضافه خریداری کردم . منتها به طرز عجیبی چند برابر از استفاده من داره از حجم ترافیکم کم میشه . مومدمم با کابل به سیستمم وصل هستش و همچنین هیچ دانلود خودکار یا استفاده دیگه از اینترنت نمیشه که مربوط به کم شدن حجم اینترنت باشه . استفاده داخلی و خارجی رو هم محاسبه میکنم با این وجود خیلی عجیب هستش . انگار که ترافیک اضافه سریعتر تمام میشه :|
    درود، بنده هم بارها با این مشکلات برخورد کردم مسئله اینجاست هر شرکت سیاست خودشو داره یکی ترافیک بین الملل رو 1 به 8 حساب میکنه یکی 1 به 4 دیگیری برابر البته مخابرات ماههاست ترافیک داخل رو نامحدود کرده و 860 گیگ ( در پنل جدید 180 گیگ ) بین الملل میده انصافاً تا قبل از کرونا کیفیتش قابل قبول بود

    - - - Updated - - -

    دوستان در مورد ادامه روند کار رییس مخابرات منطقه ما تماس گرفت و کی دلیل و منطق آورد که پهنای باند سراسری مشکل خورده و میلیونها کاربر همین مشکل و داشتن و ... منم گذاشتم حسابی توضیحاتشو داد گفتم آقای محترم من در قبال پول پرداختی سرویس تضمین شده طبق قرارداد میخوام حالا شبکه و زیرساخت ضعیف بوده چرا من باید متضرر شم خلاصه مطلب گفت باید بری مخابرات مرکز درخواست بدی روال اداریو طی کنی اتاق به اتاق امضاء بزنن تا مبلغ رو حسابداری برگشت بزنه تو پنل و من فقط میتونم الان کارشناس بفرستم جز به جز خط و چک کنه و عملاً تو بحث فنی دستم بازه اما مالی نه !!! من دوباره رو سامانه خواستم شکایت مضاعف بزنم قبول نکرد و اون درخواستمم هنوز بازه و در حال رسیدگی زده ... نمیدونم تا کی باید منتظر باشم ! و ظاهراً شکایت من رو ارجاع دادن به بخش فنی اما مشکل من فنی نبوده مالی بوده !

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •