درسته، در هر صورت فروشنده خوب و بد داریم، فروشنده های خوب همیشه متعهد هستن و از فرصتی که دی جی کالا فر اهم کرده برای جذب مشتری استفاده می کنن که خب هدف هم همین بوده،
مساله افراد سود جویی هستن که جنس های خراب و بی کیفیت رو به اسم دی جی کالا به مردم قالب می کنن، متاسفانه دی جی کالا هم هی نظارتی بر این موضوع نداره و فقط به فکر پورسانتی هست که از فروشنده می گیره،
به نظر من دی جی کالا با این کارش داره برند خودش رو خراب می کنه و به مرور اطمینانی که الان پیش مردم داره رو از دست میده
- - - Updated - - -
یعنی اینقد تفاوت؟
- - - Updated - - -
به نظر من هیچ فرقی نمی کنه، خیلی از اجناس گرون هم هست - مثل لپ تاپ - که تامین کنندش خود دی جی کالا نیست،
مثلا اگر شما یه لپ تاپ بگیری از یه فروشنده غیر از دی جی کالا، فقط 24 ساعت فرصت تست دارید در صورتی که اگر فروشنده خود دی جی کالا باشه تا 1 هفته می تونید جنس رو مرجوع کنین،