اتفاقا خیلی ربط داره..همونطور که گفتم پی باید پشتیبانی 24 ساعته داشته باشه..این همه پول رد و بدل میشه و سود میلیاردی دارند استخدام شیفتی چند نفر کار سختی نیست!! همین که کسی شکایتی ثبت میکنه باید سریعا ان تراکنش رو مسدود کنه تا رسیدگی بشه..دقیقا کاری که پی پینگ انجام میده و تا الان 3 بار پولمو پس گرفتم از فروشنده!! حتی زرین پال هم همین کارو کرده و تصویه رو کمی مدت دار کرده تا کسی اگر شکایتی چیزی داره اعلام کنه... اگر پی ای ار این کارو میکرد راحت میتونست پول شاکی رو پس بده!! اما وقتی پشتیبانی درستی ندارند نتیجش میشه این..تا بیاد رسیدگی کنه چی به چی شده فروشنده پولو تصویه کرده یه ابم روش!