ممنونم از پاسختون
ممکن نیست که درخواست کنیم مواردی که ما ارسال میکنیم با ایمیل های خودشون مطابقت داده بشه ؟
متاسفانه ما فقط تیکت ها رو داریم که همراه باهاش هم ایمیل ارسال شده
ایشون چه طور ؟ میتونند اقدامی کنند ؟ برای اینکه به علت توهین مسدود کردیم سرویس هاشون رو ؟
- - - Updated - - -
ما حتی با توجه به توهین هایی که کردن خواستیم ماجرا رو ختم به خیر کنیم اما با تهمت و افترا و تهدید هاشون مواجه شدیم !
اگه از دادن شماره کارت خودداری کنند چه طور ؟
بنده از ایشون سوال کردم که بعد از 18 روز پیگیر مشکلتون شدید ؟ توی تماس تلفنی به بنده میگن شما چه حقی داری همچین سوالی کنید ! شما جای بنده باشید بعد از این همه مدت طولانی فکر نمیکنید کاربر مشکلش حل شده ؟
و اینکه اول گفتند بک آپ زمان انتقال موجوده اما بعد از 18 روز گفتند بک آپی ندارن ! به نظرتون قصد اینکه مشکل سایتشون رو به کسی ربط بدند رو ندارن ؟
ما حتی نمیدونیم مشکلشون اصلا از کی بوده ! اصلا قبل انتقال بوده یا بعد انتقال