با سلام خدمت شما کاربر گرامی،
همانطور که میدانید در سیستم ما تراکنش پرداخت شده یا تایید میشود و یا برگشت داده میشود
پس در نتیجه، در صورتی که اطلاعات تاییدی در جایی ثبت نشده باشد، اگر پول از حساف واریز کننده کسر شده باشد، به صورت خودکار برگشت داده خواهد شد
اگر تایید بانک و تایید فروشگاه انجام شده باشد، برگشت داده نخواهد شد.
مراحل این تراکنش ها به شکل زیر انجام شده :
1-ارسال اطلاعات و دریافت فاکتور و انتقال خریدار به بانک
2-تراکنش موفق و پرداخت شده و برگشت به سایت فروشگاه (مستقیم یا غیر مستقیم)
3-ارسال اطلاعات برگشتی از بانک (و یا اطلاعتی جهت تایید تراکنش) به وب سرویس جی پل
4-تایید فروشگاه تراکنش
5-واریز مبلغ تراکنش (با محاسبه کارمزد) به حساب پذیرنده
6-برگرداندن اطلاعات (که در مرحله 1 برای سیستم ارسال شده بود)
7-تحویل کالا و یا خدمات (ثبت تراکنش موفق در سیستم و سایت فروشگاهی شما)
به احتمال زیاد، مشکل در فروشگاه شما بوده که اطلاعات پرداختی جهت دریافت کلا و یا خدمات ثبت نشده است
مسئله ارتباط با سویچ ممکن نیست از مشکلات شاپرک می باشد که متاسفانه بعضی اوقات پیش می آید
همانطور که گفتم، مشکل باید در اسکریپت شما به وجود آمده باشد؛ لطفا" هاست خود و منابع مصرفی آنرا بررسی نمایید و نتیجه را برای ما ارسال نمایید
شاد باشید