نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: کدام قابلیت زیر، جی پل را از سایر درگاه های پرداخت اینت

رأی دهندگان
23. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • وب سرویس واریز وجه خودکار

    15 65.22%
  • ناحیه کاربری گسترده

    5 21.74%
  • وب سرویس اختصاصی

    11 47.83%
  • سیستم هوشمند برگشت تراکنش های نا موفق

    11 47.83%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شتاب در همان روز

    10 43.48%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شبا پس از یک روز

    7 30.43%
  • پشتیبانی (تلفن ، ایمیل ، تیکت)

    9 39.13%
  • سیستم های مدیریتی و کنترل هوشمند

    4 17.39%
  • تغییرات گسترده و به روزرسانی سریع سیستم

    6 26.09%
  • درگاه های پرداخت متنوع و پایدار

    8 34.78%
نظرسنجی با انتخاب چندگانه
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 1655

موضوع: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Feb 2012
    محل سکونت
    Deep NeT
    نوشته ها
    39
    تشکر تشکر کرده 
    212
    تشکر تشکر شده 
    36
    تشکر شده در
    29 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط sepadl71 نمایش پست ها
    با سلام خدمت شما کاربر گرامی،

    همانطور که میدانید در سیستم ما تراکنش پرداخت شده یا تایید میشود و یا برگشت داده میشود
    پس در نتیجه، در صورتی که اطلاعات تاییدی در جایی ثبت نشده باشد، اگر پول از حساف واریز کننده کسر شده باشد، به صورت خودکار برگشت داده خواهد شد

    اگر تایید بانک و تایید فروشگاه انجام شده باشد، برگشت داده نخواهد شد.
    مراحل این تراکنش ها به شکل زیر انجام شده :
    1-ارسال اطلاعات و دریافت فاکتور و انتقال خریدار به بانک
    2-تراکنش موفق و پرداخت شده و برگشت به سایت فروشگاه (مستقیم یا غیر مستقیم)
    3-ارسال اطلاعات برگشتی از بانک (و یا اطلاعتی جهت تایید تراکنش) به وب سرویس جی پل
    4-تایید فروشگاه تراکنش
    5-واریز مبلغ تراکنش (با محاسبه کارمزد) به حساب پذیرنده
    6-برگرداندن اطلاعات (که در مرحله 1 برای سیستم ارسال شده بود)
    7-تحویل کالا و یا خدمات (ثبت تراکنش موفق در سیستم و سایت فروشگاهی شما)

    به احتمال زیاد، مشکل در فروشگاه شما بوده که اطلاعات پرداختی جهت دریافت کلا و یا خدمات ثبت نشده است

    مسئله ارتباط با سویچ ممکن نیست از مشکلات شاپرک می باشد که متاسفانه بعضی اوقات پیش می آید

    همانطور که گفتم، مشکل باید در اسکریپت شما به وجود آمده باشد؛ لطفا" هاست خود و منابع مصرفی آنرا بررسی نمایید و نتیجه را برای ما ارسال نمایید

    شاد باشید
    سلام
    ما هاست خود را هم تغییر دادیم این مشکل بود برای بار دوم هم اسکریپت فرییر از اول کانفیگ کردیم.
    وضعیت منابع مصرفی: چیزه خاصی رویت نشد که به اطلاع شما برسانیم.
    در حال حاضر از هر 10 تا تراکنش موفق 9.5 به این شکل میشود؛
    تا الان به خاطر این مشکل کلی ضرر وارد شده به سیستم ما
    لطفا یک بررسی جدی انجام دهید.
    یک سوال
    شما دیگر توسط ایمیل پشتیبانی نمیدهید؟ چون بعداز چهار روز هنوزجوابی دریافت نکرده ایم ازسوی شما.
    سپاس

  2. #2
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط BenYamin313 نمایش پست ها
    سلام
    ما هاست خود را هم تغییر دادیم این مشکل بود برای بار دوم هم اسکریپت فرییر از اول کانفیگ کردیم.
    وضعیت منابع مصرفی: چیزه خاصی رویت نشد که به اطلاع شما برسانیم.
    در حال حاضر از هر 10 تا تراکنش موفق 9.5 به این شکل میشود؛
    تا الان به خاطر این مشکل کلی ضرر وارد شده به سیستم ما
    لطفا یک بررسی جدی انجام دهید.
    یک سوال
    شما دیگر توسط ایمیل پشتیبانی نمیدهید؟ چون بعداز چهار روز هنوزجوابی دریافت نکرده ایم ازسوی شما.
    سپاس
    سلام،
    ببینید، بنده مراحل رو اعلام کردم.
    مهم ترین مراحل تایید تراکنش از مرحله 3 تا 7 می باشد.
    اگر دقت داشته باشید، از مرحله 3 تا 5 و یا 6 فعالیت ها به درستی انجام می شود.
    اما با توجه به این موضوع، باز هم از سیستم بررسی میشود تا اگر مشکلی وجود دارد برطرف شود.
    ویرایش توسط sepadl71 : January 10th, 2014 در ساعت 14:36

  3. #3
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Feb 2012
    محل سکونت
    Deep NeT
    نوشته ها
    39
    تشکر تشکر کرده 
    212
    تشکر تشکر شده 
    36
    تشکر شده در
    29 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط sepadl71 نمایش پست ها
    سلام،
    ببینید، بنده مراحل رو اعلام کردم.
    محم ترین مراحل تایید تراکنش از مرحله 3 تا 7 می باشد.
    اگر دقت داشته باشید، از مرحله 3 تا 5 و یا 6 فعالیت ها به درستی انجام می شود.
    اما با توجه به این موضوع، باز هم از سیستم بررسی میشود تا اگر مشکلی وجود دارد برطرف شود.
    این عکس ببنید
    jaypal.png

    مشکل ما برگشت بانک
    هیچ شناسه ای در فرییر ثبت نمیشه.
    تمامی تراکنش ها مشکل برگشت بانک دارند.

  4. تعداد تشکر ها از BenYamin313 به دلیل پست مفید


  5. #4
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط BenYamin313 نمایش پست ها
    این عکس ببنید


    مشکل ما برگشت بانک
    هیچ شناسه ای در فرییر ثبت نمیشه.
    تمامی تراکنش ها مشکل برگشت بانک دارند.
    همانطور که در عکس مشاهده میکنید، مراحلی که در سیستم ما باید انجام شود (بررسی تراکنش - تایید تراکنش - اضافه شدن مبلغ تراکنش به حساب پذیرنده) انجام شده است.
    اما طبق گفته شما، پس از آن مشکلی پیش آمده.
    ما در حال بررسی درگاه از سمت خودمان هستیم؛ شما هم اگر هنوز بررسی های لازمه را انجام ندادید، مجددا" بررسی کنید.

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: November 24th, 2017, 12:38
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: December 7th, 2016, 19:17
  3. پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: November 12th, 2016, 17:20
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 1st, 2016, 16:32
  5. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: April 24th, 2014, 15:47

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •