نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: کدام قابلیت زیر، جی پل را از سایر درگاه های پرداخت اینت

رأی دهندگان
23. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • وب سرویس واریز وجه خودکار

    15 65.22%
  • ناحیه کاربری گسترده

    5 21.74%
  • وب سرویس اختصاصی

    11 47.83%
  • سیستم هوشمند برگشت تراکنش های نا موفق

    11 47.83%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شتاب در همان روز

    10 43.48%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شبا پس از یک روز

    7 30.43%
  • پشتیبانی (تلفن ، ایمیل ، تیکت)

    9 39.13%
  • سیستم های مدیریتی و کنترل هوشمند

    4 17.39%
  • تغییرات گسترده و به روزرسانی سریع سیستم

    6 26.09%
  • درگاه های پرداخت متنوع و پایدار

    8 34.78%
نظرسنجی با انتخاب چندگانه
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 1655

موضوع: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط masoud021 نمایش پست ها
    سلام
    یه خسته نباشید میگم به آقا سپهر بابت این همه پشتیبانی تو این سایت
    قسمت تیکت شما که کار نمیکنه بماند
    تلفنا که یا در دسترس نیستند یا اشغالند یا پاسخگو نیستند
    تاریخ 29/9/92 کل تراکنش ما مبلغ 3 میلیون و پانصد هزار تومان بود که تو سایت جی پال تقسیم شد به 2 تا درخواست 3 میلیونی و پانصد تومانی
    فرداش ساعت 10 شب 500 تومن واریز شد ولی 3 میلیون نشد
    ما زنگ زدیم جواب دادید گفتید بررسی میشه تا ساعتی دیگه واریز میشه ولی نشد فرداش زنگ زدیم گفتید باز بررسی میشه بازم نشد
    روزه سوم ایمیل دادیم گفتید انتقال خودکار مشکل داره ما فردا (روز چهارم) به صورت دستی میریزیم
    از روزه 4 به بعد شما نه به ایمیل ما جواب میدید نه تفلن های ما البته تو این چند روز با بیش از 20 خط زنگ زدیم که به هیچ کدوم پاسخ ندادید
    ولی خب بعد از اون روز همه رو تصفیه کردید همانند قبل از شما تشکر داریم حتی درگامون رو هم به احترام همکاریمون تا الان عوض نکردیم
    چون مطمئنیم مشکلی پیش آمده و جای هیچ فکر دیگه ای رو به خودمون راه نمیدیم
    لطفا هر چه زودتر پیگیری کنید خواهشا اعتماد سایت ما همه زیر سوال رفته
    شماره پذیزنده :2767
    با سلام خدمت شما کاربر گرامی،
    اوامر شما کاملا" صحیح است.
    تماس های تلفنی یک هفته ایست پاسخ داده نمی شود و پشتیبانی فقط از طریق ایمیل انجام می شود.
    با توجه به خودکار بودن ثبت و واریز درخواستهای واریز وجه و تعطیل بودن روزی که عرض کردید و مشکلات اینترنت بانک و... درخواست شما انجام نشد.
    شما خودتان عرض میکنید تمامی واریز وجه های بعد از آن انجام شده... پس مطمئن باشید مشکلی در واریز وجود دارد...
    بنده هم اکنون مجدد به صورت دستی از اینترنت بانک ملت و پارسیان انتقال را بررسی کردم که متاسفانه انجام نشد!
    باز هم در ساعات میانی روز شخصا" انتقال را برای شما انجام خواهم داد...
    موفق و پیروز باشید

  2. تعداد تشکر ها از sepadl71 به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: November 24th, 2017, 12:38
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: December 7th, 2016, 19:17
  3. پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: November 12th, 2016, 17:20
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 1st, 2016, 16:32
  5. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: April 24th, 2014, 15:47

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •