شما رو دعوت میکنم به پیغام های خصوصی ارسالی کاربران انجمن به خودت و این
چنین سوال های نیز پاسخ دهید اگر هم امکان ارایه اسان پرداخت رو ندارین بگید
تا مردم برن یک جای دیگه سرویس بگیرن
سرویس انتقال گر بین بانکی جی پل چیست؟
وب سرویس واریز وجه خودکار
ناحیه کاربری گسترده
وب سرویس اختصاصی
سیستم هوشمند برگشت تراکنش های نا موفق
واریز درخواستهای واریز وجه شتاب در همان روز
واریز درخواستهای واریز وجه شبا پس از یک روز
پشتیبانی (تلفن ، ایمیل ، تیکت)
سیستم های مدیریتی و کنترل هوشمند
تغییرات گسترده و به روزرسانی سریع سیستم
درگاه های پرداخت متنوع و پایدار
شما رو دعوت میکنم به پیغام های خصوصی ارسالی کاربران انجمن به خودت و این
چنین سوال های نیز پاسخ دهید اگر هم امکان ارایه اسان پرداخت رو ندارین بگید
تا مردم برن یک جای دیگه سرویس بگیرن
سرویس انتقال گر بین بانکی جی پل چیست؟
سلام
ما چند مشکل داریم
حدود یک هفته است مشتری از سایت خرید میکند و کارتی دریافت نمیکند
و مشتری به ما شناسه پرداختی را میدهد که در سایت ثبت نشده است!!
---
در پنل وقتی واریزی ها را چک میکنیم
تایید بانک: تایید شده است
شماره رسید اول: داده شده است
شماره رسید دوم: داده شده است
تایید فروشگاه: تایید شده است
برگشت بانک: نشده
---
یا وقتی وارد درگاه میشویم میگه ارتباط با سویچ ممکن نیست !
---
در این هفته تعداد زیادی از این تراکنش ها داشتیم ار هر 10 تا 8 تاش دچار این مشکل شده.
ایمیل برای شما ارسال کردیم ولی جوابی نگرفتیم !
لطفا پیگیری کنید
با سلام خدمت شما کاربر گرامی،
همانطور که میدانید در سیستم ما تراکنش پرداخت شده یا تایید میشود و یا برگشت داده میشود
پس در نتیجه، در صورتی که اطلاعات تاییدی در جایی ثبت نشده باشد، اگر پول از حساف واریز کننده کسر شده باشد، به صورت خودکار برگشت داده خواهد شد
اگر تایید بانک و تایید فروشگاه انجام شده باشد، برگشت داده نخواهد شد.
مراحل این تراکنش ها به شکل زیر انجام شده :
1-ارسال اطلاعات و دریافت فاکتور و انتقال خریدار به بانک
2-تراکنش موفق و پرداخت شده و برگشت به سایت فروشگاه (مستقیم یا غیر مستقیم)
3-ارسال اطلاعات برگشتی از بانک (و یا اطلاعتی جهت تایید تراکنش) به وب سرویس جی پل
4-تایید فروشگاه تراکنش
5-واریز مبلغ تراکنش (با محاسبه کارمزد) به حساب پذیرنده
6-برگرداندن اطلاعات (که در مرحله 1 برای سیستم ارسال شده بود)
7-تحویل کالا و یا خدمات (ثبت تراکنش موفق در سیستم و سایت فروشگاهی شما)
به احتمال زیاد، مشکل در فروشگاه شما بوده که اطلاعات پرداختی جهت دریافت کلا و یا خدمات ثبت نشده است
مسئله ارتباط با سویچ ممکن نیست از مشکلات شاپرک می باشد که متاسفانه بعضی اوقات پیش می آید
همانطور که گفتم، مشکل باید در اسکریپت شما به وجود آمده باشد؛ لطفا" هاست خود و منابع مصرفی آنرا بررسی نمایید و نتیجه را برای ما ارسال نمایید
شاد باشید
سلام
ما هاست خود را هم تغییر دادیم این مشکل بود برای بار دوم هم اسکریپت فرییر از اول کانفیگ کردیم.
وضعیت منابع مصرفی: چیزه خاصی رویت نشد که به اطلاع شما برسانیم.
در حال حاضر از هر 10 تا تراکنش موفق 9.5 به این شکل میشود؛
تا الان به خاطر این مشکل کلی ضرر وارد شده به سیستم ما
لطفا یک بررسی جدی انجام دهید.
یک سوال
شما دیگر توسط ایمیل پشتیبانی نمیدهید؟ چون بعداز چهار روز هنوزجوابی دریافت نکرده ایم ازسوی شما.
سپاس
ویرایش توسط sepadl71 : January 10th, 2014 در ساعت 15:36
این عکس ببنید
jaypal.png
مشکل ما برگشت بانک
هیچ شناسه ای در فرییر ثبت نمیشه.
تمامی تراکنش ها مشکل برگشت بانک دارند.
همانطور که در عکس مشاهده میکنید، مراحلی که در سیستم ما باید انجام شود (بررسی تراکنش - تایید تراکنش - اضافه شدن مبلغ تراکنش به حساب پذیرنده) انجام شده است.
اما طبق گفته شما، پس از آن مشکلی پیش آمده.
ما در حال بررسی درگاه از سمت خودمان هستیم؛ شما هم اگر هنوز بررسی های لازمه را انجام ندادید، مجددا" بررسی کنید.
برگشتی تنها برای درگاه های پارسیان و گردشگری و پاسارگاد و ملت (و آسان پرداخت پرشین سوئیچ) وجود داشته و انجام می شود.
در سایر درگاه های بانکی، با توجه به دو مرحله ای بودن درگاه و عدم تایید تراکنش، برگشت به صورت خودکار توسط بانک انجام می شود.
که گاهی اوقات تا 72ساعت کاری هم به طول می انجامد.
با سلام خدمت شما کاربر گرامی،
پمتاسفانه هم اکنون و تا اطلاع ثانوی امکان ارائه درگاه پرداخت اینترنتی واسطه وجود ندارد.
زیرا برنامه نویسی این درگاه باید از ابتدا برنامه ریزی و انجام شود.
اگر با php آشنایی دارید، نمونه کد را دانلود نموده و صفحه ای ساده جهت پرداخت برنامه نویسی و استفاده نمایید.
موفق باشید
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)