نقل قول نوشته اصلی توسط sepadl71 نمایش پست ها
با سلام خدمت شما کاربر گرامی،
اوامر شما کاملا" صحیح است.
تماس های تلفنی یک هفته ایست پاسخ داده نمی شود و پشتیبانی فقط از طریق ایمیل انجام می شود.
با توجه به خودکار بودن ثبت و واریز درخواستهای واریز وجه و تعطیل بودن روزی که عرض کردید و مشکلات اینترنت بانک و... درخواست شما انجام نشد.
شما خودتان عرض میکنید تمامی واریز وجه های بعد از آن انجام شده... پس مطمئن باشید مشکلی در واریز وجود دارد...
بنده هم اکنون مجدد به صورت دستی از اینترنت بانک ملت و پارسیان انتقال را بررسی کردم که متاسفانه انجام نشد!
باز هم در ساعات میانی روز شخصا" انتقال را برای شما انجام خواهم داد...
موفق و پیروز باشید
درخواست واریز وجه شما از طریق اینترنت بانک ملت انجام شد.