درود
لطفا بفرمائید زمانی که دامنه سایت فروشنده فیلـــ ـــــتر میشه تو کدوم فایل دامنه رو تغییر بدیم ؟؟؟
وب سرویس واریز وجه خودکار
ناحیه کاربری گسترده
وب سرویس اختصاصی
سیستم هوشمند برگشت تراکنش های نا موفق
واریز درخواستهای واریز وجه شتاب در همان روز
واریز درخواستهای واریز وجه شبا پس از یک روز
پشتیبانی (تلفن ، ایمیل ، تیکت)
سیستم های مدیریتی و کنترل هوشمند
تغییرات گسترده و به روزرسانی سریع سیستم
درگاه های پرداخت متنوع و پایدار
درود
لطفا بفرمائید زمانی که دامنه سایت فروشنده فیلـــ ـــــتر میشه تو کدوم فایل دامنه رو تغییر بدیم ؟؟؟
سلام
یه خسته نباشید میگم به آقا سپهر بابت این همه پشتیبانی تو این سایت
قسمت تیکت شما که کار نمیکنه بماند
تلفنا که یا در دسترس نیستند یا اشغالند یا پاسخگو نیستند
تاریخ 29/9/92 کل تراکنش ما مبلغ 3 میلیون و پانصد هزار تومان بود که تو سایت جی پال تقسیم شد به 2 تا درخواست 3 میلیونی و پانصد تومانی
فرداش ساعت 10 شب 500 تومن واریز شد ولی 3 میلیون نشد
ما زنگ زدیم جواب دادید گفتید بررسی میشه تا ساعتی دیگه واریز میشه ولی نشد فرداش زنگ زدیم گفتید باز بررسی میشه بازم نشد
روزه سوم ایمیل دادیم گفتید انتقال خودکار مشکل داره ما فردا (روز چهارم) به صورت دستی میریزیم
از روزه 4 به بعد شما نه به ایمیل ما جواب میدید نه تفلن های ما البته تو این چند روز با بیش از 20 خط زنگ زدیم که به هیچ کدوم پاسخ ندادید
ولی خب بعد از اون روز همه رو تصفیه کردید همانند قبل از شما تشکر داریم حتی درگامون رو هم به احترام همکاریمون تا الان عوض نکردیم
چون مطمئنیم مشکلی پیش آمده و جای هیچ فکر دیگه ای رو به خودمون راه نمیدیم
لطفا هر چه زودتر پیگیری کنید خواهشا اعتماد سایت ما همه زیر سوال رفته
شماره پذیزنده :2767
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)