نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: کدام قابلیت زیر، جی پل را از سایر درگاه های پرداخت اینت

رأی دهندگان
23. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • وب سرویس واریز وجه خودکار

    15 65.22%
  • ناحیه کاربری گسترده

    5 21.74%
  • وب سرویس اختصاصی

    11 47.83%
  • سیستم هوشمند برگشت تراکنش های نا موفق

    11 47.83%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شتاب در همان روز

    10 43.48%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شبا پس از یک روز

    7 30.43%
  • پشتیبانی (تلفن ، ایمیل ، تیکت)

    9 39.13%
  • سیستم های مدیریتی و کنترل هوشمند

    4 17.39%
  • تغییرات گسترده و به روزرسانی سریع سیستم

    6 26.09%
  • درگاه های پرداخت متنوع و پایدار

    8 34.78%
نظرسنجی با انتخاب چندگانه
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 1655

موضوع: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Jun 2013
    نوشته ها
    37
    تشکر تشکر کرده 
    42
    تشکر تشکر شده 
    19
    تشکر شده در
    19 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    درود

    لطفا بفرمائید زمانی که دامنه سایت فروشنده فیلـــ ـــــتر میشه تو کدوم فایل دامنه رو تغییر بدیم ؟؟؟

  2. تعداد تشکر ها از theunforgiven به دلیل پست مفید


  3. #2
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Jul 2012
    نوشته ها
    154
    تشکر تشکر کرده 
    56
    تشکر تشکر شده 
    74
    تشکر شده در
    55 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط theunforgiven نمایش پست ها
    درود

    لطفا بفرمائید زمانی که دامنه سایت فروشنده فیلـــ ـــــتر میشه تو کدوم فایل دامنه رو تغییر بدیم ؟؟؟
    پوشه include
    فایل configuration.php


  4. تعداد تشکر ها ازata3929 به دلیل پست مفید


  5. #3
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Jan 2014
    نوشته ها
    2
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    2
    تشکر شده در
    2 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    سلام
    یه خسته نباشید میگم به آقا سپهر بابت این همه پشتیبانی تو این سایت
    قسمت تیکت شما که کار نمیکنه بماند
    تلفنا که یا در دسترس نیستند یا اشغالند یا پاسخگو نیستند
    تاریخ 29/9/92 کل تراکنش ما مبلغ 3 میلیون و پانصد هزار تومان بود که تو سایت جی پال تقسیم شد به 2 تا درخواست 3 میلیونی و پانصد تومانی
    فرداش ساعت 10 شب 500 تومن واریز شد ولی 3 میلیون نشد
    ما زنگ زدیم جواب دادید گفتید بررسی میشه تا ساعتی دیگه واریز میشه ولی نشد فرداش زنگ زدیم گفتید باز بررسی میشه بازم نشد
    روزه سوم ایمیل دادیم گفتید انتقال خودکار مشکل داره ما فردا (روز چهارم) به صورت دستی میریزیم
    از روزه 4 به بعد شما نه به ایمیل ما جواب میدید نه تفلن های ما البته تو این چند روز با بیش از 20 خط زنگ زدیم که به هیچ کدوم پاسخ ندادید
    ولی خب بعد از اون روز همه رو تصفیه کردید همانند قبل از شما تشکر داریم حتی درگامون رو هم به احترام همکاریمون تا الان عوض نکردیم
    چون مطمئنیم مشکلی پیش آمده و جای هیچ فکر دیگه ای رو به خودمون راه نمیدیم
    لطفا هر چه زودتر پیگیری کنید خواهشا اعتماد سایت ما همه زیر سوال رفته
    شماره پذیزنده :2767

  6. تعداد تشکر ها از masoud021 به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: November 24th, 2017, 13:38
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: December 7th, 2016, 20:17
  3. پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: November 12th, 2016, 18:20
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 1st, 2016, 17:32
  5. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: April 24th, 2014, 16:47

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •