اینطور که به نظر میرسه نزدیک 95 فروشندگان تو این فروم آدرس مشخصی ندارند . بازم اگر آدرسی باشه جای بسی امیدواری هست . خیلی ها شخصا دوست دارند مراجعه حضوری داشته باشند چه برای خرید چه برای رفع مشکلاتشون شاید ما هم روزانه دهها نفر مراجعه کننده حضوری داشته باشیم این دلیل بر ضعف کار نیست . با اینکه همه امکانات در اختیار مشتری برای ارسال مدارک و پشتیبانی قرار دادیم ولی خیلی ها دوست دارند حضوری بیان حتی بعضی ها برای شارژ که میتونن اینترنتی یا از طریق کارت یا بانک پرداخت کنند . حضوری مراجعه میکنند . این حق مشتری هست که بدونه از کجا و از چه شرکتی داره خرید میکنه و از نزدیک با سرویس دهنده خودش اشنا بشه .






پاسخ با نقل قول