نقل قول نوشته اصلی توسط mohsen1 نمایش پست ها
داداش من شما که هی میگی لایسنس ، باید طرف لایسنس رو به شما بده چون تضمین داده که این اتفاق بیفته.
ولی سرویس دهنده ی ما (1000 یا 3000) این تضمین رو نمیدن! اینا هم با مخابرات طرف حساب هستن و لابد مخابرات هم با این جماعت همین طور برخورد میکنه. وقتی تضمینی نیست شما چه توقعی از سرویس دهنده نوعی مثل من داری؟ توقع داری چه تضمینی بدم به شما ؟ برم پیگیری کنم؟
از همین آقای مسعودی عزیز بپرسید که این اپراتور ها چطور با سرویس دهنده هیی مثل ایشون و ما برخورد می کنن. ساپورتشون چطور هست! همین اپراتورها به سرویس دهنده هایی که مثل ایرانسل مشکل دارند.
امکان دریافت از ایرانسل رو گاها ندارن! این موارد بین همه سرویس دهنده ها مشترکه و همه این مشکلات رو دارن.
باز تاکید می کنم چون ما داریم با مشتری روراست حرف می زنیم فکر می کنه داریم کم کاری می کنیم.

محسن جان باز داری فرار میکنی از کاری که باید انجام بدید.شما باید بخاطر حفظ حق مشتریت حتی بخاطر یه پیامک 14 تومانی هم شده این مسئوله رو از رهیاب پیگیری کنید و حتی اونها هم باید پیگیر مسئله از مخابرات باشن من کاری ندارم این وسط چندتا وابسطه بهم هستند بالخره مسائل پیگیری هم سلسله مراتب داره اما وظیفه شما هست برای حفظ حقوق مشتری پیگیر باشید این کارو باید انجام بدید چون وظیفه شماست وقتی نمیخواید انجام بدید یعنی دارید از وظیفه و تعهدات عرفی و اخلاقی و حرفه ای خودتون سرپیچی میکنید