
 نوشته اصلی توسط 
prv.carboh
					 
				 
				مهم نظر ما و شما نیست مهم استاندارد خرید روز دنیا هست طبق عرف در تمام فروشگاه ها بزرگ دنیا یک مهلت تست میزارن برای کاربر مثلا دیجی کالا در ایران یک ساعت اول مشکل شکستگی گزارش بدید تعویض قطعه حتمی هست یا بریم سمت آمازون بخش حمایت از کاربر کسی که می یاره ملزم می کنه جنس باز همون جا تست و تحویل بده حتی توی آمار فروش دقت کتید یک درصد کوچکمیزارن برای همچینمواردی نه تامین کننده قبول می کنه نه مشترک شرکت و فروشگاه های بزرگ برای حفظ اعتبار از این درصد کالای جدید تخصیص میدن به کاربر البته حرف بزرگان هست نه سایتی که هر موقع از جلوش رد میشید داخل مغازه بیست متری چند تا بچه جمع شدن !
در مورد پست جتس تحویل داد میره صبر نمی کنه شما حتی بازش کنی قطعا خرید مانیتور با پست اشتباهه
بنده فقط خرید از دیجی کالا انجام مبدم چون تنها شرکتی در ایران بله تنهاتربن شرکت سمت ایرانه در این موارد سمت مشتری هشت