نقل قول نوشته اصلی توسط mahdi20 نمایش پست ها
سلام همکاران با تجربه گروه نظرات کارشناسی خودشون رو برای شما اعلام کردند
من نظر جدیدی ندارم ولی چند سوال برای بنده بوجود اومد

1-شما چه مقدار تجربه خرید کالا از اینترنت دارید؟
2-تو صحبتتون فرمودین:* لیون کامپیوتر گفت که مانیتور نباید با جعبه معیوب دریافت میشد* من به احساسات و تصورات یا حدسیات و غیره شما کاری ندارم وقتی جنس مشاهده کردین که کارتون ان کنارش معیوب هست چرا تحویل گرفتین ؟ چرا تحویل نگرفتین؟


در پایان امیدوارم مشکل شما حل بشه ولی تصور بنده از این مشکل به این نحو هست:
یا لیون کامپیوتر یا شرکت پست یا کارمندان یکی از این 2 شرکت یا در نهایت پیک ارسالی به شرکت پست از لیون کامپیوتر و بلعکس پیک ارسالی از شرکت پست به ادرس شما باعث چنین صدمه ای به کالای شما شده اند


البته من چندین سال پیش 1 بار تجربه خرید از لیون کامپیوتر داشتم و مانیتور خریدم و فقط و فقط ارسال کالا رو با تیپاکس سفارش دادم و کالا هیچ مشکلی نداشت بسته بندی اون .


متاسفانه مشکلات شما و مشابح مشکلاتتون در فروشگاه های اینترنتی ایران بسیار هست و به همین خاطر همیشه با قیمت های بالا تر کالا رو به صورت حضوری خرید کردم.


پیروز باشید
سلام و ممنون از پاسخ،

1- من تقریبا تمام کالاهای مورد نیازم رو اینترنتی خریدم می کنم، اولویتم دی جی کالا هست و این مانیتور ها هم در دیجی کالا موجود نبود، لیون کامپیوتر اولویت دوم من بود.
2- اون قسمت معیوب تو عکسی که گذاشتم هست، آیا شما می تونید تشخیص بدید؟ (اون قسمتی که ضربه خورده توی عکس هست)
جعبه ای که من تحویل گرفتم به لحاظ ظاهر کلی سالم سالم بود و هیچ اثری از آسیب فیزیکی درِش نیست، واقعا از روی ظاهر جعبه نمی شد این تشخیص رو داد. مشخصا لیون کامپیوتر باید یه بسته بندی - هر چند مختصر - انجام میداد. چیزی که از پست به دست من رسید دقیقا همونه که عکسش رو ارسال کردم،


یه موردی که هست، این آپشنی که من انتخاب کردم برای ارسال بسته، گزینه پیشفرض خود لیون کامپیوتر بود اگر به فرض که این اتفاق ممکن بوده توی پست بیوفته، خود لیون نباید توی لیست انتخاب ها به عنوان پیشفرض میذاشت،