
نوشته اصلی توسط
mahdi20
سلام همکاران با تجربه گروه نظرات کارشناسی خودشون رو برای شما اعلام کردند
من نظر جدیدی ندارم ولی چند سوال برای بنده بوجود اومد
1-شما چه مقدار تجربه خرید کالا از اینترنت دارید؟
2-تو صحبتتون فرمودین:* لیون کامپیوتر گفت که مانیتور نباید با جعبه معیوب دریافت میشد* من به احساسات و تصورات یا حدسیات و غیره شما کاری ندارم وقتی جنس مشاهده کردین که کارتون ان کنارش معیوب هست چرا تحویل گرفتین ؟ چرا تحویل نگرفتین؟
در پایان امیدوارم مشکل شما حل بشه ولی تصور بنده از این مشکل به این نحو هست:
یا لیون کامپیوتر یا شرکت پست یا کارمندان یکی از این 2 شرکت یا در نهایت پیک ارسالی به شرکت پست از لیون کامپیوتر و بلعکس پیک ارسالی از شرکت پست به ادرس شما باعث چنین صدمه ای به کالای شما شده اند
البته من چندین سال پیش 1 بار تجربه خرید از لیون کامپیوتر داشتم و مانیتور خریدم و فقط و فقط ارسال کالا رو با تیپاکس سفارش دادم و کالا هیچ مشکلی نداشت بسته بندی اون .
متاسفانه مشکلات شما و مشابح مشکلاتتون در فروشگاه های اینترنتی ایران بسیار هست و به همین خاطر همیشه با قیمت های بالا تر کالا رو به صورت حضوری خرید کردم.
پیروز باشید