نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 36

موضوع: مشکل در خرید از لیون کامپیوتر

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #28
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Mar 2020
    نوشته ها
    0
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    2
    تشکر شده در
    تشکر شده %1$s بار در 1 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل در خرید از لیون کامپیوتر

    نقل قول نوشته اصلی توسط mahdi20 نمایش پست ها
    سلام همکاران با تجربه گروه نظرات کارشناسی خودشون رو برای شما اعلام کردند
    من نظر جدیدی ندارم ولی چند سوال برای بنده بوجود اومد

    1-شما چه مقدار تجربه خرید کالا از اینترنت دارید؟
    2-تو صحبتتون فرمودین:* لیون کامپیوتر گفت که مانیتور نباید با جعبه معیوب دریافت میشد* من به احساسات و تصورات یا حدسیات و غیره شما کاری ندارم وقتی جنس مشاهده کردین که کارتون ان کنارش معیوب هست چرا تحویل گرفتین ؟ چرا تحویل نگرفتین؟


    در پایان امیدوارم مشکل شما حل بشه ولی تصور بنده از این مشکل به این نحو هست:
    یا لیون کامپیوتر یا شرکت پست یا کارمندان یکی از این 2 شرکت یا در نهایت پیک ارسالی به شرکت پست از لیون کامپیوتر و بلعکس پیک ارسالی از شرکت پست به ادرس شما باعث چنین صدمه ای به کالای شما شده اند


    البته من چندین سال پیش 1 بار تجربه خرید از لیون کامپیوتر داشتم و مانیتور خریدم و فقط و فقط ارسال کالا رو با تیپاکس سفارش دادم و کالا هیچ مشکلی نداشت بسته بندی اون .


    متاسفانه مشکلات شما و مشابح مشکلاتتون در فروشگاه های اینترنتی ایران بسیار هست و به همین خاطر همیشه با قیمت های بالا تر کالا رو به صورت حضوری خرید کردم.


    پیروز باشید
    مهم نظر ما و شما نیست مهم استاندارد خرید روز دنیا هست طبق عرف در تمام فروشگاه ها بزرگ دنیا یک مهلت تست میزارن برای کاربر مثلا دیجی کالا در ایران یک ساعت اول مشکل شکستگی گزارش بدید تعویض قطعه حتمی هست یا بریم سمت آمازون بخش حمایت از کاربر کسی که می یاره ملزم می کنه جنس باز همون جا تست و تحویل بده حتی توی آمار فروش دقت کتید یک درصد کوچک‌میزارن برای همچین‌مواردی نه تامین کننده قبول می کنه نه مشترک شرکت و فروشگاه های بزرگ برای حفظ اعتبار از این درصد کالای جدید تخصیص میدن به کاربر البته حرف بزرگان هست نه سایتی که هر موقع از جلوش رد میشید داخل مغازه بیست متری چند تا بچه جمع شدن !


    در مورد پست کالا تحویل داد میره صبر نمی کنه شما حتی بازش کنی قطعا خرید مانیتور با پست اشتباهه


    بنده فقط خرید از دیجی کالا انجام میدم چون تنها شرکتی در ایران بله تنهاتربن شرکت در ایرانه در این موارد سمت مشتری هشت حتی شرکتی نزدیک دیجی کالا نیست
    ویرایش توسط prv.carboh : March 6th, 2020 در ساعت 00:11

  2. تعداد تشکر ها ازprv.carboh به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 45
    آخرين نوشته: November 27th, 2016, 07:25
  2. مشکل با ثبت نام در انجمن لیون کامپیوتر
    توسط shovaleye در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: November 18th, 2015, 17:15
  3. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: January 19th, 2013, 22:07
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 14th, 2012, 15:37

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •