جواب لیون کامپیوتر به شکایت من در اینماد:
------------
درود، با توجه به روش ارسال انتخاب شده در سفارش، کالا تحویل باجهی اختصاصی پست شده و بستهبندی توسط ادارهی پست انجام شده است، لازم به ذکر است که تمامی کالاهای ارسالی از این طریق، دارای بیمه میباشند که مشتری میبایست پیش از دریافت کالا و امضای رسید پست، از سلامت وضعیت کالا اطمینان حاصل نماید، این در صورتی است که ایشان رسید سلامت کالا را امضا کردهاند و پیگیریهای ثانویه باید از طریق شرکت پست صورت گیرد.
------------
آیا جایی هست که قیدکرده باشه که مسوولیت بسته بندی با فروشگاه هست یا پست؟
جالب اینجاست که پست هم میتونه بزنه زیرش که این مشکل در سیستم پستی اتفاق نیوفتاده و قبلش بوده،
اینجا فقط منِ مشتری متضرر میشم بدون اینکه کاری کرده باشم
- - - Updated - - -
به لیون تلفن کردم و گفتم که من مرجوع می کنم گفتن بکنی ما ریجکت میزنیم به خودت!