سلام دوستان،
من 3 تا مانیتور از لیون کامپیوتر سفارش دادم (پست به شهرستان)، یکی از مانیتورها رو که باز کردم تصوری کامل خراب بود (حتی صفحه no signal هم خراب بود)، بردم گارانتی گارانتی بررسی کرد و گفت ضربه خورده و پنل خراب شده،
یه گوشه از مانیتور هم یه مقدار دی فرم شده بود و وقتی که چک کردم دیدم دقیقا در همون قسمت یونولیت هم شکسته،
ظاهرا مانیتور از بیرون توسط یه جسم تیز ضربه خورده طوری که از جعبه و یونولیت عبور کرده و به مانیتور رسیده، طوری که در شکل خود جعبه از بیرون هیچی مشخص نیست،
گارانتی گفت چون ضربه خورده شامل گارانتی نمیشه،
البته مانیتور ها بدون هیچ بسته بندی مناسب توسط لیون پُست شده بوده، لیون کامپیوتر گفت که مانیتور نباید با جعبه معیوب دریافت میشد من هم گفتم که جعبه از بیرون هیچ اشکالی نداشت ولی لیون کامپیوتر در نهایت گفت به ما ربطی نداره...
من الان موندم با یه مانیتور 3.5 میلیون تومنی که نه گارانتی قبولش می کنه، نه میشه تعمیر کرد، نه فروشنده مسوولیت قبول می کنه،
به نظرتو این وسط کی مقصره و الان چه کاری میشه کرد؟
عکس ها رو ضمیمه کردم