این مشکل عمدتا با مودم‌های زایکسل هست و به اینترنت مخابرات یا حتی کشور ایران ارتباطی نداره و در سطح دنیا مورد حمله واقع شده و فریمورشون دچار اختلال شده. برای رفع مشکل فریمور مودم را به آخرین نسخه موجود آپدیت کنید و سپس ریست فکتوری کنید و مجدد تنظیم کنید. البته خودم تست نکردم ولی طبق گفته نمایندگی احتمالا مشکل رفع میشه.

- - - Updated - - -

نقل قول نوشته اصلی توسط dertgtr نمایش پست ها
مشکل 192.168.1.1 رو با ریست موردم حل کردم وقتی وارد این آدرس شدم با شگفتی تمام دیدم snr من 6 هست !
زنگ زدم اپراتور مخابرات تایید کرد که مشکل دارن و گفت که نمیتونه تا حل مشکل برام خرابی بزنه ! چون در حال حاظر گزارش خرابی رو به دلیل همین مشکل بررسی نمی کنن ! و گفت باید صبر کنم تا مشکل برطرف بشه و بعدا دوباره چک کنم اگر حل نشد برام گزارش خرابی بزنه !

این هم گزارش :


Downstream Upstream
SNR Margin
:
6.6 7.9 db
Line Attenuation
:
57.3 36.0 db
Data Rate
:
2031 941 kbps
Max Rate
:
2436 952 kbps
CRC
:
21 0

- - - Updated - - -

تابلو هست که برای من پورت خراب بستن پورت هم طول عمر مفید داره این پورتی که برای من بستن احتمالا 50 سالشه !

یعنی د ز د که میگن اینها هستن !

- - - Updated - - -



یه دلیل هم این هست که خیلی ها مثل من مجبورا به استفاده از اینترنت مخابرات چون خط تلفن ماها رو فیبر نوری هست و مخابرات انحصار طلب اجازه نمیده شرکت دیگه ای رو این بستر فیبر نوری اینترنت ارائه کنه ! من مجبورم به استفاده از اینترنت افتضاح مخابرات و لاغیر !
اگر مشکل snr همزمان با مشکل مودمتون به وجود اومده احتمالا بخاطر این هست که نسخه فریمور مودم مشکل پیدا کرده . با مودم دیگه هم تست کنید.