نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: کدام قابلیت زیر، جی پل را از سایر درگاه های پرداخت اینت

رأی دهندگان
23. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • وب سرویس واریز وجه خودکار

    15 65.22%
  • ناحیه کاربری گسترده

    5 21.74%
  • وب سرویس اختصاصی

    11 47.83%
  • سیستم هوشمند برگشت تراکنش های نا موفق

    11 47.83%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شتاب در همان روز

    10 43.48%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شبا پس از یک روز

    7 30.43%
  • پشتیبانی (تلفن ، ایمیل ، تیکت)

    9 39.13%
  • سیستم های مدیریتی و کنترل هوشمند

    4 17.39%
  • تغییرات گسترده و به روزرسانی سریع سیستم

    6 26.09%
  • درگاه های پرداخت متنوع و پایدار

    8 34.78%
نظرسنجی با انتخاب چندگانه
صفحه 115 از 166 نخستنخست ... 1565105111112113114115116117118119125165 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1,141 تا 1,150 , از مجموع 1655

موضوع: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

  1. #1141
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    365
    تشکر تشکر کرده 
    699
    تشکر تشکر شده 
    678
    تشکر شده در
    417 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    زنگ زدم به شماره شرکت میگه همچین شماره ای وجود نداره...هر دو تا شماره موبایل ها هم هرچی تماس میگیرم اشغال هست ...

    یکی دیشب از سایتم میخواسته خرید کنه مبلغ 300هزار تومن از حسابش کم شده ! دو تا 45تومن و یه 204800تومن ... من الان چجوری اینو پیگیری کنم ؟چون اصلا ما محصولی با این قیمت ها نداریم !!!لطفا سریعتر پاسخ بدید چون خیلی مهمه


  2. # ADS




     

  3. #1142
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    نوشته ها
    60
    تشکر تشکر کرده 
    29
    تشکر تشکر شده 
    120
    تشکر شده در
    87 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    به نظرم بین همه اینها فقط و فقط میهن پال و آقای صدر الدینی عالیه خدماتش

  4. #1143
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط lvlehrad نمایش پست ها
    زنگ زدم به شماره شرکت میگه همچین شماره ای وجود نداره...هر دو تا شماره موبایل ها هم هرچی تماس میگیرم اشغال هست ...

    یکی دیشب از سایتم میخواسته خرید کنه مبلغ 300هزار تومن از حسابش کم شده ! دو تا 45تومن و یه 204800تومن ... من الان چجوری اینو پیگیری کنم ؟چون اصلا ما محصولی با این قیمت ها نداریم !!!لطفا سریعتر پاسخ بدید چون خیلی مهمه
    با سلام خدمت شما،
    بارها عرض شده است، شماره شرکت منتقل شده و تا هنوز به دلیل موجود نبودن امکانات در مقصد، خط منتقل نشده است.
    شما شنبه تا 5شنبه بعد از 10صبح و قبل از 22شب با پشتیبانی تماس بگیرید.
    اصلا" امکان ندارد مبلغ تغییر کند. فاکتور ها با مبالغی که در سایت شما تعریف می شوند صادر شده و sign می شوند.
    لازم به ذکر است برای پیگیری و بررسی تراکنش های نا موفق حتما" باید شماره فاکتور و یا شناسه فاکتور و یا شماره رسید بانکی اعلام شود.
    موفق باشید

  5. #1144
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    نوشته ها
    97
    تشکر تشکر کرده 
    121
    تشکر تشکر شده 
    243
    تشکر شده در
    183 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    يه سئوالي
    چرا جي پال روي گرافيك و امكانات بيشتر كار نميكنه !
    تيم فناوري رومينا
    www.rominahost.ir
    www.rominasms.ir

  6. #1145
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    365
    تشکر تشکر کرده 
    699
    تشکر تشکر شده 
    678
    تشکر شده در
    417 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط sepadl71 نمایش پست ها
    با سلام خدمت شما،
    بارها عرض شده است، شماره شرکت منتقل شده و تا هنوز به دلیل موجود نبودن امکانات در مقصد، خط منتقل نشده است.
    شما شنبه تا 5شنبه بعد از 10صبح و قبل از 22شب با پشتیبانی تماس بگیرید.
    اصلا" امکان ندارد مبلغ تغییر کند. فاکتور ها با مبالغی که در سایت شما تعریف می شوند صادر شده و sign می شوند.
    لازم به ذکر است برای پیگیری و بررسی تراکنش های نا موفق حتما" باید شماره فاکتور و یا شناسه فاکتور و یا شماره رسید بانکی اعلام شود.
    موفق باشید
    خوندن 115 صفحه برای دونستن این مسئله یکم وقت گیر هست ...بهتر نیست تو سایتتون این مورد رو جلوی شماره تلفن شرکت ذکر کنید ؟
    دیروز شنبه بود ! ما هرچی تماس گرفتیم یه بوق آزاد میزد بعد اشغال میشد ...با خودتون هم تماس گرفتم که جواب ندادید و از طریق اس ام اس گفتید امروز صبح تا قبل از ساعت 14 با پشتیبانی تماس بگیرم !!!

    در هر صورت امروز تماس گرفتم با پشتیبانیتون ...گفتن که با شماره کارتی که دارم و شماره سندهایی که به من دادن نمیشه پیگیری کرد و باید برم دنبال شماره فاکتور ...

    پشتیبانیتون گفتن امکان داره این اتفاق بیوفته ولی درصدش خیلی کم هست ...

    این عکسی هست که خریدار به من داده (7اردیبهشت حدود ساعت 9شب) :

    شماره تماس و شماره کارتشون رو هم اگر خواستید بگید تو پیغام شخصی بدم ...
    شماره فاکتور رو هم هروقت بهم بدن براتون ایمیل میکنم


  7. #1146
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Aug 2011
    نوشته ها
    57
    تشکر تشکر کرده 
    5
    تشکر تشکر شده 
    60
    تشکر شده در
    49 پست

    پیش فرض Re: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط lvlehrad نمایش پست ها
    خوندن 115 صفحه برای دونستن این مسئله یکم وقت گیر هست ...بهتر نیست تو سایتتون این مورد رو جلوی شماره تلفن شرکت ذکر کنید ؟
    دیروز شنبه بود ! ما هرچی تماس گرفتیم یه بوق آزاد میزد بعد اشغال میشد ...با خودتون هم تماس گرفتم که جواب ندادید و از طریق اس ام اس گفتید امروز صبح تا قبل از ساعت 14 با پشتیبانی تماس بگیرم !!!

    در هر صورت امروز تماس گرفتم با پشتیبانیتون ...گفتن که با شماره کارتی که دارم و شماره سندهایی که به من دادن نمیشه پیگیری کرد و باید برم دنبال شماره فاکتور ...

    پشتیبانیتون گفتن امکان داره این اتفاق بیوفته ولی درصدش خیلی کم هست ...

    این عکسی هست که خریدار به من داده (7اردیبهشت حدود ساعت 9شب) :

    شماره تماس و شماره کارتشون رو هم اگر خواستید بگید تو پیغام شخصی بدم ...
    شماره فاکتور رو هم هروقت بهم بدن براتون ایمیل میکنم
    سلام

    ماجرا از چه قرار بوده ؟ این مبالغ پرداختی به حساب جی پال شما هم اومده یا فقط کسر شده ؟

  8. #1147
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    365
    تشکر تشکر کرده 
    699
    تشکر تشکر شده 
    678
    تشکر شده در
    417 پست

    پیش فرض پاسخ : Re: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط noyfound نمایش پست ها
    سلام

    ماجرا از چه قرار بوده ؟ این مبالغ پرداختی به حساب جی پال شما هم اومده یا فقط کسر شده ؟
    مشتری ایمیلش رو به من داد من چک کردم 4 بار اقدام به خرید کرده که هر 4بار "کامل نشده" بوده و پولی به اکانت جی پال من نیومده ...

    فقط امیدوارم سرکارم نگذاشته باشه چون این دو روز خیلی اعصابم خورد شد سر این قضیه ...(البته اگر سرکاری بود طرف شماره تلفن و شماره کارتشو نمیداد)


  9. #1148
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط lvlehrad نمایش پست ها
    خوندن 115 صفحه برای دونستن این مسئله یکم وقت گیر هست ...بهتر نیست تو سایتتون این مورد رو جلوی شماره تلفن شرکت ذکر کنید ؟
    دیروز شنبه بود ! ما هرچی تماس گرفتیم یه بوق آزاد میزد بعد اشغال میشد ...با خودتون هم تماس گرفتم که جواب ندادید و از طریق اس ام اس گفتید امروز صبح تا قبل از ساعت 14 با پشتیبانی تماس بگیرم !!!

    در هر صورت امروز تماس گرفتم با پشتیبانیتون ...گفتن که با شماره کارتی که دارم و شماره سندهایی که به من دادن نمیشه پیگیری کرد و باید برم دنبال شماره فاکتور ...

    پشتیبانیتون گفتن امکان داره این اتفاق بیوفته ولی درصدش خیلی کم هست ...

    این عکسی هست که خریدار به من داده (7اردیبهشت حدود ساعت 9شب) :

    شماره تماس و شماره کارتشون رو هم اگر خواستید بگید تو پیغام شخصی بدم ...
    شماره فاکتور رو هم هروقت بهم بدن براتون ایمیل میکنم
    با سلام خدمت شما
    همانطور که توسط تیم پشتیبانی خدمت شما عرض شد / خریدار باید با شماره ۰۲۱۸۹۵۱۷ تماس بگیرد و با اعلام شماره کارت خود / لیست تراکنش های خود را از سامانه پرداخت امن پاسارگاد دریافت نماید.
    ما یک روز در میان / شکایت ها و تماس های تلفنی را با شرکت نوپاد هماهنگ می کنیم / و تا الآن در رابطه این ۳ تراکنش به ما چیزی اعلام نشده.
    وظیفه ما و شما فقط پیگیری تراکنش با اطلاعات تراکنش می باشد.
    لطف کنید همین مطالب را به خریدار خود اعلام نمایید و در نتیجه شماره فاکتور ها را برای ما ارسال نمایید.
    در غیر اینصورت ما کار دیگری نمیتوانیم انجام دهیم.
    پیروز باشید
    ویرایش توسط sepadl71 : May 2nd, 2013 در ساعت 10:57

  10. تعداد تشکر ها از sepadl71 به دلیل پست مفید


  11. #1149
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    نوشته ها
    1
    تشکر تشکر کرده 
    2
    تشکر تشکر شده 
    2
    تشکر شده در
    2 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    سلام دوست عزیز میشه بنده را راهنمایی کنید وقتی روی پرداخت کلیک میکنم ارور میده

    متاسفانه، اطلاعات ارسال شده نامعتبر است و شما مجاز به انجام تراكنش نمي باشيد


    از درگاه ملت استفاده کردم در اسکریپت فریر

    در قسمت تنظیمات تمام گزینه ها رو درست پر کردم

    شماره کارت شما در جی پال :


    ایمیل شما در جی پال :

    پسوورد شما در جی پال :

    این آخری هم

    نوع درگاه اختصاصی


    داخل فیلد نوشتم : pga


    اما باز با اون پیغام مواجه میشم.

  12. #1150
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    365
    تشکر تشکر کرده 
    699
    تشکر تشکر شده 
    678
    تشکر شده در
    417 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    درگاه ملت خیلی وقت هست که کار نمیکنه ...درگاه پاسارگاد رو استفاده کنید


  13. تعداد تشکر ها از lvlehrad به دلیل پست مفید


صفحه 115 از 166 نخستنخست ... 1565105111112113114115116117118119125165 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: November 24th, 2017, 12:38
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: December 7th, 2016, 19:17
  3. پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: November 12th, 2016, 17:20
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 1st, 2016, 16:32
  5. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: April 24th, 2014, 15:47

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •