-
عضو انجمن
اخلاق مداری در بین مدیران هاستینگ ها
سلام,
این مطلبی که می نویسم شامل خودم هم تا حدودی میشه پس یه وقت فکر نکنید می خوام بگم من فرشته ام و از آسمون یهویی زارت! اومدم پایین!!!
دیروز یه پستی تو انجمن shopkeeper.ir دیدم, در خصوص دو تا هاستینگ معروف ایرانی که مورد حمله قرار گرفته بودند و مشکلاتی که برایشان پیش آمده بود, یکسری ها به انتقاد از عملکرد اینها و پشتیبانی و ... پرداخته بودند, یکی هم شاکی بود که شما هاستینگ ها تو کارتون اخلاق ندارید و به اصطلاح دارید تو این انجمن رقیبانتونو خراب می کنید!
خوب بعضی انتقادات به سرویس دهنده وارده و رضایت مشتری باید فراهم بشه , با همین انتقادات هست که سرویس دهنده می تونه عیب کارهاشو بفهمه و سرویس با کیفیت تری ارائه بده اما اینکه این مسائل تو انجمن های عمومی مطرح میشه به نظرم هیچ چیز جز تخریب همکارمون نمی تونه داشته باشه,اگه مشکل یا انتقادی هست باید به مدیر اون هاستینگ بگیم , اگه هم که نمیشه گفت و فکر می کنید طرف به ما میگه به شما چه ربطی داره!, حد اقل تو انجمن هایی که دسترسی عمومی دارند مطرح نکنید,
این کار باعث میشه همکارمونو تخریب کنیم و اگه یه وقتی ما هم به مشکلی بر خوردیم تاپیک هایی مثل همین ها برای ما می سازند! بزارید مشتریان و افرادی غیر از مدیران هاستینگ در این تاپیک ها شرکت کنند و خودشان نظر بدهند وقتی ما به عنوان مدیر یه سرویس دهنده نظری می دیم هیچ جوره نمی تونیم اثبات کنیم که نظر ما از روی غرض نبوده!!
█ سنترال هاستینگ - اولین سرویس دهنده DDoS Protected ایرانی!
█ شرکت ایمن میزبان راهبر کاسپین (شماره ثبت : 1799 شناسه ملی: 14006354907 )
-
تعداد تشکر ها ازyastheme به دلیل پست مفید
-
May 7th, 2014 13:45
# ADS
-
عضو دائم
پاسخ : اخلاق مداری در بین مدیران هاستینگ ها
سلام
من خودم شخصا بد اخلاقم اما همیشه حوای مشتری و داشتم و با جرات می تونم بگم گاها از حق خودم زدم دادم به مشتری
اما یکم بد اخلاقم... دست خودمم نیست آدم با فشار های روزمره یکم بهم میزیه که البته اگر کاربران ما هم این پست و مشاهده میکنن ازشون معذرت می خوام
خداروشکر عمده مشتری ها فهمیده و دانا و آگاه هستن ولی گاهی پیش میاد بین دو طرف برخوردی صورت میگیره که 100 درصدد با تعمل قابل حل خواهد بود
تشکر
Www.Viasky.Net Web Hosting , VPS , Dedicated Server , Colocation , ccTLD Domains, Official Partner of cPanel
Phone : +306949433380 , Registered Code: #51212 , European VAT Number: #165736249 , Telegram: @irvsk
-
تعداد تشکر ها ازviasky به دلیل پست مفید
-
عضو انجمن
پاسخ : اخلاق مداری در بین مدیران هاستینگ ها

نوشته اصلی توسط
viasky
سلام
من خودم شخصا بد اخلاقم اما همیشه حوای مشتری و داشتم و با جرات می تونم بگم گاها از حق خودم زدم دادم به مشتری
اما یکم بد اخلاقم... دست خودمم نیست آدم با فشار های روزمره یکم بهم میزیه که البته اگر کاربران ما هم این پست و مشاهده میکنن ازشون معذرت می خوام
خداروشکر عمده مشتری ها فهمیده و دانا و آگاه هستن ولی گاهی پیش میاد بین دو طرف برخوردی صورت میگیره که 100 درصدد با تعمل قابل حل خواهد بود
تشکر
در برخورد با مشتری بحث ها و حرفهای زیاد هست, بهترین راه داشتن قانون منظم و دقیق است که طبق اون قانون کارها پیش بره تا مشکلی پیش نیاد,
اما بحث من در مورد نظرات مدیران هاستینگ در انجمن ها در خصوص همکاران( رقیبان) می باشد, به نظرم نباید در خصوص ضعف هاستینگی و زیر سوال بردن اون مطلبی در انجمن توسط مدیران هاستینگ های دیگه نوشته بشه, خود کاربران باید نظراتشونو بگن, نه اینکه یه مدیر بره بگه سرویس فلانی خوب نیست و فلانه! یا اگه نقد و انتقادی از همکاران در زمینه هاستینگ دارند مستقیما نام آن هاست را نبرند تا باعث لطمه زدن به اون نشن !
ویرایش توسط yastheme : May 7th, 2014 در ساعت 14:28
█ سنترال هاستینگ - اولین سرویس دهنده DDoS Protected ایرانی!
█ شرکت ایمن میزبان راهبر کاسپین (شماره ثبت : 1799 شناسه ملی: 14006354907 )
-
تعداد تشکر ها ازyastheme به دلیل پست مفید
-
پاسخ : اخلاق مداری در بین مدیران هاستینگ ها
بیخیال داداش زیاد سخت نگیر
-
تعداد تشکر ها از Saati به دلیل پست مفید
-
پاسخ : اخلاق مداری در بین مدیران هاستینگ ها
ببینید کسی که توی کار میزبانی وب هست نمیشه کمی عصبی نباشه ! 24 ساعت شبانه روز پشت سیستم و پشتیبانی ! چک کردن سرور! سر کله زدن با یه سری از مشتری ها که نمیدون اصلا هاست چیه اومدن خریدن بلد نیستند کلی بد و بیراه میگن ! همه ما عصبی شدیم بار ها اما همیشه باید سیع بشه بکوشیم با مشتری درست حرف بزنیم و احترام ها حفظ بشه
اخلاق تو کارت نباشه شما هر چقدرم سروریسات خوب باشه ! میزبانی وب مثل یه چهار پایه میمونه پشتیبانی ، امنیت ، آپتایم ، اخلاق یه پایش بشکنه میوفته !دیگه به درد نمیخوره !
-
تعداد تشکر ها ازkourosh_it به دلیل پست مفید
-
عضو انجمن
پاسخ : اخلاق مداری در بین مدیران هاستینگ ها
کاملا" موافقم ولی خوب خودمونو بزاریم جای مشتری تازه وارد خودمون روز اول چه طوری دوست داشتیم مسئول هاستینگ مربوطه با حوصله جواب سوال هامونو بده الان هم نوبت ماست برای رفع این مشکل هم خوبه یه سایت واحد با همکاری هاستینگ ها تاسیس بشه اموزش های کاربردی همراه با عکس داخلش باشه که اگر مشتری نیاز به سوال داشت راهنماییش کنیم به اون سایت

نوشته اصلی توسط
kourosh_it
ببینید کسی که توی کار میزبانی وب هست نمیشه کمی عصبی نباشه ! 24 ساعت شبانه روز پشت سیستم و پشتیبانی ! چک کردن سرور! سر کله زدن با یه سری از مشتری ها که نمیدون اصلا هاست چیه اومدن خریدن بلد نیستند کلی بد و بیراه میگن ! همه ما عصبی شدیم بار ها اما همیشه باید سیع بشه بکوشیم با مشتری درست حرف بزنیم و احترام ها حفظ بشه
اخلاق تو کارت نباشه شما هر چقدرم سروریسات خوب باشه ! میزبانی وب مثل یه چهار پایه میمونه پشتیبانی ، امنیت ، آپتایم ، اخلاق یه پایش بشکنه میوفته !دیگه به درد نمیخوره !
-
تعداد تشکر ها از pc-narmak به دلیل پست مفید
-
پاسخ : اخلاق مداری در بین مدیران هاستینگ ها

نوشته اصلی توسط
kourosh_it
ببینید کسی که توی کار میزبانی وب هست نمیشه کمی عصبی نباشه ! 24 ساعت شبانه روز پشت سیستم و پشتیبانی !
کسی اجبار نکرده کسی که توان این فشار کاری رو نداره وارد این کار بشه! فروشنده موظفه مودب و با اخلاق بشه. شما بری بقالی یهو طرف برگرده به خاطر فشار کاری به شما بی احترامی کنه خوشتون میاد؟!
سر کله زدن با یه سری از مشتری ها که نمیدون اصلا هاست چیه اومدن خریدن بلد نیستند کلی بد و بیراه میگن !
می تونید قبل خرید یه تست اطلاعات عمومی بذارید بعد سرویس بدید!!! اگر واقعا با این قضیه مشکل دارید سطوح پشتیبانی قابل ارایه به مشتری هاتون رو تعیین کنید که بعدا ناراحت نشید که مشتری اصلا نمیدونه هاست چیه!!! ما هم اولین بار که یه سایت زدیم بوق بودیم اما دمش گرم کسی که ازش خرید کردیم کمک کرد یه چیزایی رو یاد بگیریم اما برنگشت بگه شما از هاست چیزی حالیت نیست!
بماند مشتری ها هم پر رو شدن ولی این جور خطاب کردن مشتری هم صحیح نیست!
اخلاق تو کارت نباشه شما هر چقدرم سروریسات خوب باشه ! میزبانی وب مثل یه چهار پایه میمونه پشتیبانی ، امنیت ، آپتایم ، اخلاق یه پایش بشکنه میوفته !دیگه به درد نمیخوره !
چهار پایه و صندلی نمیخاد چیزی که مشخصه سرویس دهنده باید با اخلاق و با اطلاعات در زمینه کاری که می کنه باشه که مطمئنا ۸۰ درصد کسانی که تیو این کار هستند نیستند! نمونه اش زیاده توی انجمن ببینید طرف سرویسش ایراد داره مشتری توی تاپیکش میگه کلی چرت و پرت بارش می کنه و اکانتش رو هم مسدود می کنه!
موقع حرف همه ماشالله صاحب نظر و کار درستن موقع عمل اما تفاوت زیاد میشه!
-
تعداد تشکر ها ازrezahesami به دلیل پست مفید
-
عضو انجمن
پاسخ : اخلاق مداری در بین مدیران هاستینگ ها
البته من قصدم از ایجاد تاپیک نحوه بیرخورد مدیران هاستینگ با هم بود نه با مشتری! مثل اتفاقاتی که تو این چند روزه افتاد و دیتا سنتر هتزنر و دیداس شدن بعضی ها,مطلب اول بخونید متوجه میشید, وگرنه چگونگی برخورد با مشتری و احترام مشتری که خودش نیاز به تاپیک و مسائل جدا گونه داره تا بحث بشه و البته بحثی که بشه ازش استفاده کرد, از تجربیات و راهکار هاش
█ سنترال هاستینگ - اولین سرویس دهنده DDoS Protected ایرانی!
█ شرکت ایمن میزبان راهبر کاسپین (شماره ثبت : 1799 شناسه ملی: 14006354907 )
-
تعداد تشکر ها از yastheme به دلیل پست مفید
-
عضو انجمن
پاسخ : اخلاق مداری در بین مدیران هاستینگ ها
نمی دونم از بین کاربران 98 میزبان اینجا کسی فعال هست یا نه . اما خدا وکیلی از مهمترین اهدافم همیشه اخلاق خوب بوده . با هزاران مشکل و هزاران مشکل بازم سعی نکردم رفتارم رو عوض کنم هیچوقت
از این بدتر نبوده که چند باری توی ساعت های 3 یا 4 بامداد از خواب بیدارم کردن اما بلند شدم و پای سیستم نشستم برای پشتیبانی
از نظر من واقعا قبل از کیفیت پشتیبانی مهمه . پشتیبانی خوب و اخلاق مدار همه چیز رو عوض می کنه
امیدوارم همینطور که گفتم باشم
به بقیه همکارانی هم که به اخلاق خودشون مسلط نیستند پیشنهاد می کنم فکر دوباره ای بکنند . چون قطعا یک سایت یک نهاد فرهنگی هست و ما مدیران هاستینگ میزبان این نهاد های فرهنگی هستیم پس بهتره ابتدا خودمون کاملا فرهنگی باشیم در اخلاق رفتار و ارتباط با بقیه
بسیاری از همکاران رو دیدم که واقعا نمیشه باهاشون حرفی زد بس که غرور توی رفتارشون موجوده
امیدوارم همه چیز حل شه
-
تعداد تشکر ها از98M!zban به دلیل پست مفید
-
پاسخ : اخلاق مداری در بین مدیران هاستینگ ها

نوشته اصلی توسط
yastheme
البته من قصدم از ایجاد تاپیک نحوه بیرخورد مدیران هاستینگ با هم بود نه با مشتری! مثل اتفاقاتی که تو این چند روزه افتاد و دیتا سنتر هتزنر و دیداس شدن بعضی ها,مطلب اول بخونید متوجه میشید, وگرنه چگونگی برخورد با مشتری و احترام مشتری که خودش نیاز به تاپیک و مسائل جدا گونه داره تا بحث بشه و البته بحثی که بشه ازش استفاده کرد, از تجربیات و راهکار هاش
فرهنگ سازی نشده این مساله. وقتی شما بیاین در مورد سرویس دهنده دیگه نظر بدید دو حالت اتفاق میافته توی این انجمن :
۱ - طرف مقابل بهش بر میخوره و میگه هدفت تخریب رقیبت بوده و میره گزارش میده مدیران هم پستت رو پاک می کنن و بن میشی احتمالا!
۲ - عقده ای در دل اون بنده خدا ایجاد میشه و همون جا یا توی تاپیک های شما میره میگرده چند تا سوتی از شما میگیره و میاد می کوبه توی سرت!
ما که نه سر پیازیم نه ته پیاز و نه فروشنده ایم نه سرویس دهنده از طرف سوال می کنم میره راپورت میده بن میشم شما که همکارشون هستید جای خود داره.
-
تعداد تشکر ها ازrezahesami به دلیل پست مفید