صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 32

موضوع: اخلاق مداری در بین مدیران هاستینگ ها

  1. #11
    عضو دائم arc1o0 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    محل سکونت
    NETIRAN.NET
    نوشته ها
    1,069
    تشکر تشکر کرده 
    523
    تشکر تشکر شده 
    3,739
    تشکر شده در
    2,026 پست

    پیش فرض پاسخ : اخلاق مداری در بین مدیران هاستینگ ها

    نقل قول نوشته اصلی توسط rezahesami نمایش پست ها
    فرهنگ سازی نشده این مساله. وقتی شما بیاین در مورد سرویس دهنده دیگه نظر بدید دو حالت اتفاق میافته توی این انجمن :
    ۱ - طرف مقابل بهش بر میخوره و میگه هدفت تخریب رقیبت بوده و میره گزارش میده مدیران هم پستت رو پاک می کنن و بن میشی احتمالا!
    ۲ - عقده ای در دل اون بنده خدا ایجاد میشه و همون جا یا توی تاپیک های شما میره میگرده چند تا سوتی از شما میگیره و میاد می کوبه توی سرت!

    ما که نه سر پیازیم نه ته پیاز و نه فروشنده ایم نه سرویس دهنده از طرف سوال می کنم میره راپورت میده بن میشم شما که همکارشون هستید جای خود داره.
    به نظرت چیکار کنیم خوبه؟

  2. تعداد تشکر ها ازarc1o0 به دلیل پست مفید


  3. # ADS




     

  4. #12
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    محل سکونت
    زير آسمان خدا
    نوشته ها
    223
    تشکر تشکر کرده 
    131
    تشکر تشکر شده 
    629
    تشکر شده در
    365 پست

    پیش فرض پاسخ : اخلاق مداری در بین مدیران هاستینگ ها

    نقل قول نوشته اصلی توسط arc1o0 نمایش پست ها
    به نظرت چیکار کنیم خوبه؟
    کاری نمیشه کرد باید بسوزیم و بسازیم! من که نظرم رو میدم میخاد خوشش بیاد میخاد نیاد!میخاد بره راپورت بده بن کنن میخاد نکنن والا من حرفم رو هر جا ببینم طرف داره دروغ میگه یا اشتباهی کرده میزنم هر کی میخاد باشه همیشه هم بن میشم اصولا موقع حرف زدن باید به درجه صحت حرف ها توجه کردن نه درجه مطلوبیت طرف مقابل!حالا شاید این جوری یه فایده ای داشته باشه وجودم برای انجمن!!!
    بقیه هم اگه از من سوتی گرفتن بگن من حق خودم رو آزاد گذاشتم بقیه هم بیان بگن آقا میشه ازشون انتقاد کرد یا نه یا در موردشون نظر داد یا نه.
    ویرایش توسط rezahesami : May 7th, 2014 در ساعت 19:07

  5. تعداد تشکر ها ازrezahesami به دلیل پست مفید


  6. #13
    عضو دائم RoobinaServer آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    Tehran | تلگرام : @rbserver | کانال تلگرام : @roobinaserver
    نوشته ها
    2,600
    تشکر تشکر کرده 
    438
    تشکر تشکر شده 
    7,427
    تشکر شده در
    5,196 پست

    پیش فرض پاسخ : اخلاق مداری در بین مدیران هاستینگ ها

    نقل قول نوشته اصلی توسط yastheme نمایش پست ها
    سلام,
    این مطلبی که می نویسم شامل خودم هم تا حدودی میشه پس یه وقت فکر نکنید می خوام بگم من فرشته ام و از آسمون یهویی زارت! اومدم پایین!!!
    دیروز یه پستی تو انجمن shopkeeper.ir دیدم, در خصوص دو تا هاستینگ معروف ایرانی که مورد حمله قرار گرفته بودند و مشکلاتی که برایشان پیش آمده بود, یکسری ها به انتقاد از عملکرد اینها و پشتیبانی و ... پرداخته بودند, یکی هم شاکی بود که شما هاستینگ ها تو کارتون اخلاق ندارید و به اصطلاح دارید تو این انجمن رقیبانتونو خراب می کنید!

    خوب بعضی انتقادات به سرویس دهنده وارده و رضایت مشتری باید فراهم بشه , با همین انتقادات هست که سرویس دهنده می تونه عیب کارهاشو بفهمه و سرویس با کیفیت تری ارائه بده اما اینکه این مسائل تو انجمن های عمومی مطرح میشه به نظرم هیچ چیز جز تخریب همکارمون نمی تونه داشته باشه,اگه مشکل یا انتقادی هست باید به مدیر اون هاستینگ بگیم , اگه هم که نمیشه گفت و فکر می کنید طرف به ما میگه به شما چه ربطی داره!, حد اقل تو انجمن هایی که دسترسی عمومی دارند مطرح نکنید,

    این کار باعث میشه همکارمونو تخریب کنیم و اگه یه وقتی ما هم به مشکلی بر خوردیم تاپیک هایی مثل همین ها برای ما می سازند! بزارید مشتریان و افرادی غیر از مدیران هاستینگ در این تاپیک ها شرکت کنند و خودشان نظر بدهند وقتی ما به عنوان مدیر یه سرویس دهنده نظری می دیم هیچ جوره نمی تونیم اثبات کنیم که نظر ما از روی غرض نبوده!!
    سلام

    الان شما تاپیک خودتون را ببینید موضوع نظر دادن در تاپیک های شکایتی یا ... همکاران هست که توسط مشتریهاشون زده میشه همه رفتند تو خط رفتار مناسب با مشتری :ی

    در کل که اصلا نباید شرکت کرد چند باری هم حتی به نوبه خودمون تست کردیم و حتی اگر کمکی هم قرار بوده انجام بشه به کاربران مشکل دیده همه به دید تبلیغ و تخریب نگاه میکنند بنابراین نتیجه گرفتیم کاربر دست و پا هم بزنه نباید در این جور تاپیک ها کمک کرد چون دقیقا به ضرر خود آدم میشه (حکایت همون آش نخورده و دهن سوخته) و البته حق هم دارند کلا اگر خودمون را جای آن کاربر بگذاریم ما هم باشیم چنین فکری میکنیم مخصوصا در دنیای امروزه و در انجمن های امروزه که در اینترنت میبینیم همه به فکر تخریب هستند پس بهتره کلا دخالت نشه.

    در مورد احترام هاستینگ ها هم به مشتریشون (فکر کنم از این خط صحبتتون جریانش باز شد :

    یکی هم شاکی بود که شما هاستینگ ها تو کارتون اخلاق ندارید
    تا کنون شرکت هایی که دیدیم و حتی خودمون اکثرا به دلیل مشکلات روزمره مخصوصا دیگه رو به آخر شب میره و خستگی اپراتور کمی خشک بودن و گرم نگرفتن با مشتری مشاهده میشه و چیز طبیعی هست اما به شخصه بنده دیدم که شرکتی با ادعای 13 سال سابقه کاری چه فحش ها و الفاظ نامربوطی را استفاده میکند و حالا با این حال از کجا مشتری دارد خدا داند آن هم به قول خودشان تو این همه مدت کاری ، در هر صورت اگر حتی تاپیکی هم برای این مورد باز بشه باز هم به نظرم نباید مدیر یک هاستینگ دیگر شرکت بکنه هرچند که باعث تخریب دید مشتری ها به چنین شرکت هایی بشه چون سر آخر این دید بد بیشتر مورد توجه شرکتی که دخالت کرده در تاپیک کشیده میشه.



    با تشکر
    میزبان داده پرداز - روبینا سرور - (تلفن و راه های ارتباطی - Roobinaserver.ir)
    پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
    از سال 1385 تا کنون


  7. تعداد تشکر ها ازRoobinaServer به دلیل پست مفید


  8. #14
    عضو انجمن MEHDI KARAMI آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    محل سکونت
    همدان
    نوشته ها
    226
    تشکر تشکر کرده 
    664
    تشکر تشکر شده 
    543
    تشکر شده در
    355 پست

    پیش فرض پاسخ : اخلاق مداری در بین مدیران هاستینگ ها

    این مسئله برعکسش هم وجود داره!
    من مشتری هم اگر از شرکتی تعریف کنم ، میگن این یارو از خود اون شرکته یا پولی چیزی گرفته !!
    یادم میاد وقتی تازه اینجا اومده بودم از یکی از شرکت ها تعریف کردم ...... پ.خ بود که میومد!!!

  9. تعداد تشکر ها ازMEHDI KARAMI به دلیل پست مفید


  10. #15
    عضو انجمن yastheme آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    محل سکونت
    Izadshahr
    نوشته ها
    482
    تشکر تشکر کرده 
    434
    تشکر تشکر شده 
    1,565
    تشکر شده در
    691 پست

    پیش فرض پاسخ : اخلاق مداری در بین مدیران هاستینگ ها

    نقل قول نوشته اصلی توسط MEHDI KARAMI نمایش پست ها
    این مسئله برعکسش هم وجود داره!
    من مشتری هم اگر از شرکتی تعریف کنم ، میگن این یارو از خود اون شرکته یا پولی چیزی گرفته !!
    یادم میاد وقتی تازه اینجا اومده بودم از یکی از شرکت ها تعریف کردم ...... پ.خ بود که میومد!!!
    این کار هم اشتباه بود, مشتریان باید بتونند آزادانه نظر بدند و در مورد هاستینگ ها ابراز نظر کنند,
    البته بماند بعضی ها سو استفاده می کنند اما کاربرانی که به هاستینگی وابسته نیستند تقریبا مشخص هستند و باید نظر بدند تا مشتری ها بتونند انتخاب خوبی داشته باشند و از تجربیات بقیه استفاده کنند

    سنترال هاستینگ - اولین سرویس دهنده DDoS Protected ایرانی!
    █ شرکت ایمن میزبان راهبر کاسپین (شماره ثبت : 1799 شناسه ملی: 14006354907 )


  11. تعداد تشکر ها ازyastheme به دلیل پست مفید


  12. #16
    عضو انجمن almanwebhost آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jan 2014
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    121
    تشکر تشکر کرده 
    414
    تشکر تشکر شده 
    1,139
    تشکر شده در
    790 پست

    پیش فرض پاسخ : اخلاق مداری در بین مدیران هاستینگ ها

    داداش همه 2 رو دارن
    1 رو خوش برخورد بودن که مشتری رو جذب کنن
    2 . روی بد
    این خوش برخورد بودن بازم کلی شاخه داره .
    ولی بستگی دارن صبح چطوری از خواب بیدار شده باشه طرف .
    اگه روزی عصبی باشی همه چی رو روی سر مشتری میشکونی
    خب دیگه تا آخرش بخونید ....

    ولی کسی که مدیریت یه مجموعه رو به عهده میگیره به نظرم
    باید روحیه ی قوی داشته باشه + فکر مردانه.
    این 2 چیز اگه داشته باشید هیچ وقت کسی ازتون ناراضی نمیشه البته از بعد روانی
    درست میگم؟

  13. تعداد تشکر ها ازalmanwebhost به دلیل پست مفید


  14. #17
    عضو انجمن tikweb.ir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Feb 2014
    محل سکونت
    Safe mode
    نوشته ها
    579
    تشکر تشکر کرده 
    358
    تشکر تشکر شده 
    1,046
    تشکر شده در
    663 پست

    پیش فرض پاسخ : اخلاق مداری در بین مدیران هاستینگ ها

    در این انجمن چون اکثرا خودشون سرویس دهنده هستند به نظرم اصلا نباید کاربری بیاد تاپیک بزنه و بگه فلان هاستینگ مشکل پیدا کرده و...

    چرا؟
    چون دو حالت وجود داره
    1. هاستینگ جواب مشتری رو نمیده : که خب بازم به هاستینگ های دیگه مربوط نمیشه و هاستینگ های دیگه بیان چی بگن ، بگن این هاستینگ فلانه فلانه یا میگن برو به پشتیبانیش بگو !
    2. هاستینگ جواب مشتری رو میده : که خب پس چرا کاربر اومده اینجا تاپیک زده وقتی پشتیبانی هاستینگ جوابش رو داده !

    پس به نظر من هم نباید اصلا در این تاپیک ها که همچین انجمن هایی که اکثرا سرویس دهنده هستند نظر داده بشه
    البته در تاپیک های فروش بحثش جداست
    :: گروه فناوری اطلاعات تیک وب | ارائه انواع خدمات وب هاستینگ و کانفیگ سرور و cms | طراحی انواع وب سایت
    :: دارنده نماد اعتماد دائم از وزارت صنعت ، معدن و تجارت

  15. تعداد تشکر ها ازtikweb.ir به دلیل پست مفید


  16. #18
    عضو انجمن almanwebhost آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jan 2014
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    121
    تشکر تشکر کرده 
    414
    تشکر تشکر شده 
    1,139
    تشکر شده در
    790 پست

    پیش فرض پاسخ : اخلاق مداری در بین مدیران هاستینگ ها

    نقل قول نوشته اصلی توسط tikweb.ir نمایش پست ها
    در این انجمن چون اکثرا خودشون سرویس دهنده هستند به نظرم اصلا نباید کاربری بیاد تاپیک بزنه و بگه فلان هاستینگ مشکل پیدا کرده و...

    چرا؟
    چون دو حالت وجود داره
    1. هاستینگ جواب مشتری رو نمیده : که خب بازم به هاستینگ های دیگه مربوط نمیشه و هاستینگ های دیگه بیان چی بگن ، بگن این هاستینگ فلانه فلانه یا میگن برو به پشتیبانیش بگو !
    2. هاستینگ جواب مشتری رو میده : که خب پس چرا کاربر اومده اینجا تاپیک زده وقتی پشتیبانی هاستینگ جوابش رو داده !

    پس به نظر من هم نباید اصلا در این تاپیک ها که همچین انجمن هایی که اکثرا سرویس دهنده هستند نظر داده بشه
    البته در تاپیک های فروش بحثش جداست
    کاملا حرفتون متینه
    ولی یه جاهایی کسانی هم که هاستینگ دارن باید نظر یا عقیدشونو بدن
    درسته؟

  17. تعداد تشکر ها از almanwebhost به دلیل پست مفید


  18. #19
    عضو انجمن tikweb.ir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Feb 2014
    محل سکونت
    Safe mode
    نوشته ها
    579
    تشکر تشکر کرده 
    358
    تشکر تشکر شده 
    1,046
    تشکر شده در
    663 پست

    پیش فرض پاسخ : اخلاق مداری در بین مدیران هاستینگ ها

    نقل قول نوشته اصلی توسط almanwebhost نمایش پست ها
    کاملا حرفتون متینه
    ولی یه جاهایی کسانی هم که هاستینگ دارن باید نظر یا عقیدشونو بدن
    درسته؟
    شاید ولی خیلی سخت میشه تشخیص داد که نظر کسی که خودش هاستینگ داره برای یک هاستینگ دیگه از روی کمک و دلسوزی هست و یا از روی غرض و تخریب اون هاستینگ...

    پس بهتره نظری از طرف هاستینگ های دیگه داده نشه که این سوء برداشت ها پیش نیاد
    :: گروه فناوری اطلاعات تیک وب | ارائه انواع خدمات وب هاستینگ و کانفیگ سرور و cms | طراحی انواع وب سایت
    :: دارنده نماد اعتماد دائم از وزارت صنعت ، معدن و تجارت

  19. تعداد تشکر ها از tikweb.ir به دلیل پست مفید


  20. #20
    عضو انجمن almanwebhost آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jan 2014
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    121
    تشکر تشکر کرده 
    414
    تشکر تشکر شده 
    1,139
    تشکر شده در
    790 پست

    پیش فرض پاسخ : اخلاق مداری در بین مدیران هاستینگ ها

    بله درسته نباید نظری داد
    بنده هم نظرم رو پس میگیرم.
    کاملا منطقی میگویند
    ممکن است طرف اول که راضی نیس و تاپیک زده 1 روز یا چند ساعت بعد با هاستینگ رفیق بشن
    و ما که نظر دادیم باهامون بد بشن
    مگه نه جناب تیک وب؟

  21. تعداد تشکر ها از almanwebhost به دلیل پست مفید


صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: March 24th, 2017, 01:46
  2. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: August 4th, 2013, 16:44
  3. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: February 19th, 2013, 09:03
  4. یو هاستینگ'آموزش افزودن زبان فارسی به کنترل پنل کاربران هاستینگ '
    توسط eskelet-sokhte در انجمن مباحث و منابع آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: February 14th, 2013, 15:40

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •