نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 32

موضوع: اخلاق مداری در بین مدیران هاستینگ ها

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو دائم viasky آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2012
    محل سکونت
    Ελλάδα
    نوشته ها
    1,009
    تشکر تشکر کرده 
    903
    تشکر تشکر شده 
    4,782
    تشکر شده در
    2,967 پست

    پیش فرض پاسخ : اخلاق مداری در بین مدیران هاستینگ ها

    سلام
    من خودم شخصا بد اخلاقم اما همیشه حوای مشتری و داشتم و با جرات می تونم بگم گاها از حق خودم زدم دادم به مشتری
    اما یکم بد اخلاقم... دست خودمم نیست آدم با فشار های روزمره یکم بهم میزیه که البته اگر کاربران ما هم این پست و مشاهده میکنن ازشون معذرت می خوام
    خداروشکر عمده مشتری ها فهمیده و دانا و آگاه هستن ولی گاهی پیش میاد بین دو طرف برخوردی صورت میگیره که 100 درصدد با تعمل قابل حل خواهد بود
    تشکر
    Www.Viasky.Net Web Hosting , VPS , Dedicated Server , Colocation , ccTLD Domains, Official Partner of cPanel
    Phone : +306949433380 , Registered Code: #51212 , European VAT Number: #165736249 , Telegram: @irvsk

  2. تعداد تشکر ها ازviasky به دلیل پست مفید


  3. #2
    عضو انجمن yastheme آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    محل سکونت
    Izadshahr
    نوشته ها
    482
    تشکر تشکر کرده 
    434
    تشکر تشکر شده 
    1,565
    تشکر شده در
    691 پست

    پیش فرض پاسخ : اخلاق مداری در بین مدیران هاستینگ ها

    نقل قول نوشته اصلی توسط viasky نمایش پست ها
    سلام
    من خودم شخصا بد اخلاقم اما همیشه حوای مشتری و داشتم و با جرات می تونم بگم گاها از حق خودم زدم دادم به مشتری
    اما یکم بد اخلاقم... دست خودمم نیست آدم با فشار های روزمره یکم بهم میزیه که البته اگر کاربران ما هم این پست و مشاهده میکنن ازشون معذرت می خوام
    خداروشکر عمده مشتری ها فهمیده و دانا و آگاه هستن ولی گاهی پیش میاد بین دو طرف برخوردی صورت میگیره که 100 درصدد با تعمل قابل حل خواهد بود
    تشکر
    در برخورد با مشتری بحث ها و حرفهای زیاد هست, بهترین راه داشتن قانون منظم و دقیق است که طبق اون قانون کارها پیش بره تا مشکلی پیش نیاد,

    اما بحث من در مورد نظرات مدیران هاستینگ در انجمن ها در خصوص همکاران( رقیبان) می باشد, به نظرم نباید در خصوص ضعف هاستینگی و زیر سوال بردن اون مطلبی در انجمن توسط مدیران هاستینگ های دیگه نوشته بشه, خود کاربران باید نظراتشونو بگن, نه اینکه یه مدیر بره بگه سرویس فلانی خوب نیست و فلانه! یا اگه نقد و انتقادی از همکاران در زمینه هاستینگ دارند مستقیما نام آن هاست را نبرند تا باعث لطمه زدن به اون نشن !
    ویرایش توسط yastheme : May 7th, 2014 در ساعت 14:28

    سنترال هاستینگ - اولین سرویس دهنده DDoS Protected ایرانی!
    █ شرکت ایمن میزبان راهبر کاسپین (شماره ثبت : 1799 شناسه ملی: 14006354907 )


  4. تعداد تشکر ها ازyastheme به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: March 24th, 2017, 01:46
  2. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: August 4th, 2013, 16:44
  3. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: February 19th, 2013, 09:03
  4. یو هاستینگ'آموزش افزودن زبان فارسی به کنترل پنل کاربران هاستینگ '
    توسط eskelet-sokhte در انجمن مباحث و منابع آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: February 14th, 2013, 15:40

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •