البته من قصدم از ایجاد تاپیک نحوه بیرخورد مدیران هاستینگ با هم بود نه با مشتری! مثل اتفاقاتی که تو این چند روزه افتاد و دیتا سنتر هتزنر و دیداس شدن بعضی ها,مطلب اول بخونید متوجه میشید, وگرنه چگونگی برخورد با مشتری و احترام مشتری که خودش نیاز به تاپیک و مسائل جدا گونه داره تا بحث بشه و البته بحثی که بشه ازش استفاده کرد, از تجربیات و راهکار هاش





پاسخ با نقل قول


اصولا موقع حرف زدن باید به درجه صحت حرف ها توجه کردن نه درجه مطلوبیت طرف مقابل!حالا شاید این جوری یه فایده ای داشته باشه وجودم برای انجمن!!!