-
این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت دوستان
قبل از اینکه شروع به پست زدن تو تاپیک کنید لطفا به چندچیز دقت کنید
1-قبل از حرف زدن خوب تامل کنید
2-اختلال در نظم جاری تاپیک به وجود نیارید
3-از زدن پست هایی که باعث نرسیدن به هدف تاپیک میشه خودداری کنید
خوب میرسیم به اصل مطلب
من یه کنترل پنل ارسال پیامک از جایی گرفتم که فعلا به هیچوجه اسم اون سایت رو نمیارم و هم باهاش ارسال پیام تکی دارم هم با وب سرویس.روزانه هم بین 500تومان تا 2000 تومان بسته به یه شرایطی شاید بیشتر شاید کمتر شارز مصرف میکنم.این سایت 2 تا شماره اشتراکی داره با سری 3000 که اصلا دلاوری نمیده وقتی هم به پشتیبانی میگم دلاوری نمیده میگه مسیجات سند میشه نگران نباش.سری 1000 هم که 14 ساعت درروز دلاور نمیده اون 10 ساعتی هم که میده 50 درصد مسیجاش میرسه به مقصد 50 درصد نمیرسه
مشکل من از از 3 روز پیش اوج گرفت وقتی که من خط همراهم شارز نداشت میخواستم بدوستم بگم بهم شارژ بده من با این کنترل پنل به دوستم مسیج دادم دیدم زده ارسال شد به مخابرات با سری 1000 فرستاده بودم اما به دوستم نرسید همون پیلمک رو 20 بار حدودا فرستادم اما باز هم بهش نرسید متنو عوض کردم نرسید من شک کردم به خط خودم فرستادم نرسید ول کردم فرداش بیاد دوباره رو خط خودم به ایرانسل و همراه اول تست کردم دیدم نمیرسه.من به ساپورت تیکت کردم میگه مسیجای شما id داره یعنی ارسال شده من به فلانی میگم (همونی که اسم اون اقا رو هم نمیارم که الان 1 هفتست سر یه ماژول منو کاشته نه جواب تلفن نه مسیج نه ایمیل منو میده)فهمیدم سرویسشو با واسطه گرفته اما یه ایمیل از طرف اون اقا بهم داده که خیلی تند اون اقا گفته به ما وربوط نیست ما فقط وظیفه داریم مسیج هارو به اپراتور برسونیم و بقیه ماجراش به ما مربوط نیست
حالا اینجا ماجرا حرف منه ایا وقتی من سرویس گرفتم شما تو تبلیغات به چند نکته اشاره کردید
1-قابلیت دلاور یعنی ما تو کنترل پنل ببینیم مسیج ها میرسه یا نه(که چنین سرویسی عملا نداریم چون اصلا کنترل پنل مورد داره خطوط 3000 که اصلا دلاور نمیده سفیده جلوش خطوط 1000 هم 50 درصد روز کار میکنه 50 درصد نمیکنه
2-تضمین ارسال پیامک ها که اینم از این مجارامون
با توجه به همه این حرفا خوشحال میشم دوستان یه راهنمای کنند که من چه کنم الان
-
پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟
با سلام
این مشکل شما زمانی هست که از اون فردی که پنل خریدید شارژ در پنلش نداشته باشه! یه جورایی میشه گفت اورسل کرده و شما هم یه زمانی هم ارسال کردی که این طرف شارژ نداشته و مسلما اس ام اس ها از طرف سایت ارسال میشد ولی اکانتینگ اپراتور چک میکنه وقتی شارژی نیست اس ام اس رو ارسال نمیکنه!این مشکل باز هم ممکن هست یه زمانی واسه شما پیش بیاد که اپراتور در اون تایم قطع باشه! زمانی که شما اقدام به ارسال میکنی در همون ساعات اپراتور قطع بوده و هیچ ارسالی نداشته که این امر رو میتونید شماره اس ام اسی که ارسال میکنید و تایم ارسال رو برای من پ.خ کنید واستون پیگیری کنم که متوجه بشید اپراتور در اون تایم قطع بوده یا خیر؟!
حال مشکل دلیوری : مشکل دلیوری در مگفا به وفور دیده میشه! مخصوصا اگر الگوریتم ارسالی پنل پیام کوتاه شما ناقص باشه به شدت این ضعف مگفا حس میشه! البته راه حل هایی برای این ضعف پیدا شده!
در مورد رهیاب ، دلیوری هاش 90% دقیق هست! اگر مشکلی باشه مشکل برنامه نویسی پنل شماست و همینطور ممکنه از فردی که پنل خریدید شارژ نداشته و شما میزاری رو ارسال ظاهرا از پنل ایشون به اپراتور میره و دلیوری اولیه درست هست ، ولی اپراتور به دلیل اینکه این فرد شارژی در پنلش نداشته اس ام اس رو ارسال نمیکنه! که با این حال دلیور نمیشه!
در مورد تضمین ارسال ، بله ایشون راست گفته ، جمله ایشون هیچ موردی نداره،مشکل جمله برای شما اینجاست که ایشون تضمین ارسال از پنل خودش رو داده ، این بدان معنا هست که ایشون تضمین داده اگر از پنلش استفاده کنید و ارسال کنید اس ام اس هاتونو دست اپراتور به صورت100% میرسونه ، تضمین ارسال از طریق اپراتور به شما نداده ...
-
پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟
اقای مسعودی عزیز من فرموده های شما رو بطور کامل خوندم و در مورد پاراگراف اخرتون نیز حرفتون رو قبول دارم.اما اینا باید پیگیری های لازم رو انجام بدن یا خیر؟یعنی فقط اینکه ایشون مسیج رو تحویل اپرانور بده یعنی تمام؟این یعنی سرویسشون بی نقص هست؟
تازه اونطوری که از حرفهاتون استنباط کردم امکان داره واقعا پنلشون شارز نداشته باشه و پیامک ها اصلا ارسال نمیشن این وسط من هرچی بهشون میگم اصلا اون اسیت که از یکی دیگه گرفته اون طرف اصلی هم به جای بررسی مشکل جواب صریحی میده که به مامربوط نیست ماکارمون رو انجام دادیم .خیلی جالبه واسم منتظرم سایر دوستانم نظرشون رو بگن
-
پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
هاست برتر
اقای مسعودی عزیز من فرموده های شما رو بطور کامل خوندم و در مورد پاراگراف اخرتون نیز حرفتون رو قبول دارم.اما اینا باید پیگیری های لازم رو انجام بدن یا خیر؟یعنی فقط اینکه ایشون مسیج رو تحویل اپرانور بده یعنی تمام؟این یعنی سرویسشون بی نقص هست؟
تازه اونطوری که از حرفهاتون استنباط کردم امکان داره واقعا پنلشون شارز نداشته باشه و پیامک ها اصلا ارسال نمیشن این وسط من هرچی بهشون میگم اصلا اون اسیت که از یکی دیگه گرفته اون طرف اصلی هم به جای بررسی مشکل جواب صریحی میده که به مامربوط نیست ماکارمون رو انجام دادیم .خیلی جالبه واسم منتظرم سایر دوستانم نظرشون رو بگن
هر ارسال شما یک آی دی داره! اون آی دی رو به ساپورت میدید واستون پیگیری میکنند!باید هم پیگیری کنند...
البته این رو هم تو پرانتز داشته باشید که همینطور ایشون به شما جواب سر بالا میدند اپراتور ها هم این طور جواب ما سرویس دهنده ها رو میدن!
هر موقع به اپراتورها تیکت زده میشه (مخصوصا مگفا) جوابشون اینه که به ما ربطی نداره ، ارسال ها دست مخابراته! حتی هزینه ارسال های سوخته رو هم بر نمیگردنند!
ولی من احتمال میدم یا ایشون در پنلش شارژ نداره یا اینکه خود اسکریپتش مشکل جدی داره!
-
پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
itjavani
هر ارسال شما یک آی دی داره! اون آی دی رو به ساپورت میدید واستون پیگیری میکنند!باید هم پیگیری کنند...
البته این رو هم تو پرانتز داشته باشید که همینطور ایشون به شما جواب سر بالا میدند اپراتور ها هم این طور جواب ما سرویس دهنده ها رو میدن!
هر موقع به اپراتورها تیکت زده میشه (مخصوصا مگفا) جوابشون اینه که به ما ربطی نداره ، ارسال ها دست مخابراته! حتی هزینه ارسال های سوخته رو هم بر نمیگردنند!
ولی من احتمال میدم یا ایشون در پنلش شارژ نداره یا اینکه خود اسکریپتش مشکل جدی داره!
اقای مسعودی من هیچوقت از مگفاشون استفاده نمیکنم همیشه از سری 1000 میفرستم.ببین من 90 درصد میگم همین حدثتون درسته میدونید چرا؟چون بعضی روزا مثل خر کار میکنه یعنی تا ارسال میزنم حتی حجمش 5 مسیج هم باشه درجا میاد تو گوشی اما گاهی با حجم 1 پیامک هم نمیرسه مثل همین الان و هیچوقت هم نمیرسه اونطور نیست که بگم بمونم بالخره میرسه دست یوزر.احتمال 90 درصد مشکل همین نداشتن شارز تو پنلشون هست فکر کنم.ولی ساپورت به هیچوجه پاسخگو نیست در این زمینه
-
1 فایل پیوست
پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟
itjavani وقتی چیزی را نمیدونی الکی صحبتی نکن . توی بحث های این مدلی موقع خود شیرین کردن نیست
برای سایت ما هم از صبح این مشکل پیش آمده و اصلا آدرس وب سرویس سایت رهیاب ارور ۴۰۴ میده یا پیامک را میگیره ولی ارسال نمیکنه
-
پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
parsibox
itjavani وقتی چیزی را نمیدونی الکی صحبتی نکن . توی بحث های این مدلی موقع خود شیرین کردن نیست
برای سایت ما هم از صبح این مشکل پیش آمده و اصلا آدرس وب سرویس سایت رهیاب ارور ۴۰۴ میده یا پیامک را میگیره ولی ارسال نمیکنه
اهان رسیدیم به اصل مطلب اقا داوری عزیز من نمیخواستمی اسمی بیارم این وسط.اما من هم از سرویس شمادارم استفاده میکنم البته از کسی سرویس گرفتم که خودش از شما سرویس گرفته نه میخواستم اسم شمارو بیارم نه اسم محسن خان رو اما حالا که اومدی گفتی این مشکل وجود داره اومدم رک حرفای دلمو بزنم.اینطوریه اقای داوری؟شما که امروز میگفتی هیچ مشکلی وجود نداره؟چرا همون موقعی که من مینالیدم به محسن و محسن ایمیل منو به شما فروارد کرد نگفتید چنین مشکلی وجود داره؟چرا گفتید پیامک ها بی نقص به رهیاب میرسه و بقیش به ما ارتباطی نداره؟
-
پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟
چون پیامک های شما smsid گرفته بودند!
و اینکه سایت اینقدر بی در و پیکر نیست که شما به در و دیوار برید و تاپیک بزنید
سیستممون بخش پشتیبانی داره و اونجا باید تیکت بزنید
-
پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
parsibox
چون پیامک های شما smsid گرفته بودند!
و اینکه سایت اینقدر بی در و پیکر نیست که شما به در و دیوار برید و تاپیک بزنید
سیستممون بخش پشتیبانی داره و اونجا باید تیکت بزنید
جناب داوری عزیز اگه بی درو پیکر نبود من اینجا نمیومدم تاپیک بزنم وقتی تو سامانه ی ارسال پیامک www.persiansms.info من تیکت میزنم هفته به هفته جواب داده میشه وقتی خود شمارو 1 هفتست نمیتونم پیدا کنم چه تلفنی چه ایمیلی چه پیامکی وقتی جوابت فقط همینه که پیامک شما ID گرفته ما کارمون انجام شده تمام اونوقت بله ادم مجبور میشه اینجا تاپیک بزنه
-
پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟
اون بر میگرده به نماینده
میتونید با خودشون مشکلتون را حل کنید
من کاری با شما نداشتم که بخوام قايم بشم شما در سایت ما تیکت بزنی ۴ نفر آدم توی بخش پشتیبانی جوابت را میدن مشکل اینه که با شخص میخواهی کار کنی نه با مجموعه.
برای اون smsid هم میتونی بری شکایت کنی و ببینی چه جوابی بهت میدن
ما میتونیم smsid پیامک هاتون را بدیم و برید از اپراتور ۱۰۰۰ شکایت کنید
-
پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
parsibox
اون بر میگرده به نماینده
میتونید با خودشون مشکلتون را حل کنید
من کاری با شما نداشتم که بخوام قايم بشم شما در سایت ما تیکت بزنی ۴ نفر آدم توی بخش پشتیبانی جوابت را میدن مشکل اینه که با شخص میخواهی کار کنی نه با مجموعه.
برای اون smsid هم میتونی بری شکایت کنی و ببینی چه جوابی بهت میدن
ما میتونیم smsid پیامک هاتون را بدیم و برید از اپراتور ۱۰۰۰ شکایت کنید
پس شماییکه داری ادعا میکنی به شما ارتباطی نداره اکی پس نباید اصلا تو این تاپیک حرفی میزدید اما حالا که اینطور شده اعلام میکنم یه سری موضوعاتو
دوستان سرویس رو بنده از سایت سامانه ی ارسال پیامک www.persiansms.info دریافت کردم کلا دارای ویژگی های زیر است
1-پشتیبانی درحد0 زیرا تیکت هایی که میزنید اصلا جوابی بهشون داده نخواهد شد تازه اگر روزی روزگاری تیکتتون جواب داده شده یا بگید چرا جواب نمیدید میگن جوابی نداشتیم بدیم که ندادیم
2-خودشون دارن از اای داوری سرویس میگیرن هرمشکلی باشه نه میتونند حل کنند نه چیزی شما باید به این پشتیبانیشون بگید ایشون برم به اقای داوری بگن واقای داوری هم که دیگه معلومه....
3-اگه میخواید پول بدید و این پیامک هایی که ارسال میکنید رو بفرستید به امان خدا و دست به دامان خدا بشید که خدایا مسیج من برسه مقصد از این سایت سرویس بگیرید
4-فریب این تبلیغشون رو که میگن گزارش تحویل داریم تو کنترل پنل نخورید به هیچ وجه چون خط مگفا همون سری 3000 که به جرات بهتون میگم دلاوری نداره و خطوط سری رهیاب همون 1000 شون هم اگه با وب سرویس ارسال کنید تو پنل دلاوری نداره و اگر دستی ارسال کنید هم نصفه روز دلاوری داره نصف روز نداره
5-مسیجایی که ارسال میکنید شاید در روز 500 تا مسیج بفرستید اما 1 دونشم به مقصد نرسه اونوقت اگه به پشتیبانی هم بگید بهتون فقط یه حرفو میزنند اون هم این هست(مسیج های شما SMSID گرفتن پس ما مشکلی نداریم)
6-گفتند ما قرارداد رسمی ارائه میکنیم بهتره بگم خدمتتون اینا قرارداد امضا نمیکنند دراصل دارن تعهد نامه میگیرن چون تا جایی که من اطلاع دارم قرارداد رسمی شامل یه سری بنده ها هست که دوطرف به هم متعهد میشن اما جالبه که تو این تعهدنامه شاید خودتون رو بکشید یه بند تعهد از فروشنده هست که اونم اینه که خط اشتراکی تو پنل کاربر قرار بده
7-زمانیکه ازشون میخواستم پنل بگیرم تو تبلیغاتشون بود یک خط رهیاب یک خط مگفا و یک خط سری 2000 تو شماره های اشتراکیشون هست که الان شماره 2000 رو برداشتن درحالیکه یکی از دلایل سرویس گرفتن من ازشون وجود شماره 2000 اشتراکی بود(یا نباید تو تبلیغات استفاده میکردند یا اگر کردند باید تا اخر وجود داشته باشه دیگه)
این مواردی بود که لازم شد من اعلام کنم به هیچوجه نمیخواستم این موارد رو بگم همینطور اسم سایتی که باهاش مشکل دارمو اما نیاز دیدم که حتما اعلام کنم
-
پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟
کاملا در اشتباه هستید
چون ما اصلا مسئول ارسال پیامک به گوشی نیستیم
ما فقط پیامک را به اپراتور تحویل میدیم
شما ۱۰۰ هزار تا پیامک بزن ولی یکیش به گوشی نرسه , هیچ ربطی به ما نداره چون ما فقط مسئول ارسال تا اپراتور هستیم
===
شماره ی ۲۰۰۰ هم دارند ولی به دلایلی غیرفعال شده تا تعرفه هاش درست بشه و از شنبه یا یکی شنبه ی دیگه مجددا فعال میشه
سیستم هم مشکلی نداره که بخواهند به من بگند یا به کس دیگه ای و اینکه من اونجا فقط یکی از بچه های پشتیبانی هستم و ۴-۵ نفر دیگه هم هستند ولی هیچ کدومشون مسئول نرسیدن پیامک به گوشی نیستند!
=====
ما بالای ۳۰۰ هزار پیامک در روز ارسال داریم و داریم میبینیم که ۹۰٪ ارسال ها به همراه اول میرسند و به ایرانسل ۷۵٪ ارسال ها میرسه
-
پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
parsibox
کاملا در اشتباه هستید
چون ما اصلا مسئول ارسال پیامک به گوشی نیستیم
ما فقط پیامک را به اپراتور تحویل میدیم
شما ۱۰۰ هزار تا پیامک بزن ولی یکیش به گوشی نرسه , هیچ ربطی به ما نداره چون ما فقط مسئول ارسال تا اپراتور هستیم
===
شماره ی ۲۰۰۰ هم دارند ولی به دلایلی غیرفعال شده تا تعرفه هاش درست بشه و از شنبه یا یکی شنبه ی دیگه مجددا فعال میشه
سیستم هم مشکلی نداره که بخواهند به من بگند یا به کس دیگه ای و اینکه من اونجا فقط یکی از بچه های پشتیبانی هستم و ۴-۵ نفر دیگه هم هستند ولی هیچ کدومشون مسئول نرسیدن پیامک به گوشی نیستند!
=====
ما بالای ۳۰۰ هزار پیامک در روز ارسال داریم و داریم میبینیم که ۹۰٪ ارسال ها به همراه اول میرسند و به ایرانسل ۷۵٪ ارسال ها میرسه
شما که تا الان میگفتید به من ارتباطی نداره و به نماینده مربوطه پس لطفا اظهار نظر دیگری نفرمایید شما راحت باشید من ویژگی های سرویس سامانه ی ارسال پیامک www.persiansms.info که سایت شما هم یه جورایی میشه چون هردو یکی هستند و ایشون نماینده شماست رو لیست کردم تا دوستان بدونند همین و درصورت لازم به قول خودتون همون نمایندتون اظهار نظر کنه
-پشتیبانی درحد0 زیرا تیکت هایی که میزنید اصلا جوابی بهشون داده نخواهد شد تازه اگر روزی روزگاری تیکتتون جواب داده شده یا بگید چرا جواب نمیدید میگن جوابی نداشتیم بدیم که ندادیم
2-خودشون دارن از اای داوری سرویس میگیرن هرمشکلی باشه نه میتونند حل کنند نه چیزی شما باید به این پشتیبانیشون بگید ایشون برم به اقای داوری بگن واقای داوری هم که دیگه معلومه....
3-اگه میخواید پول بدید و این پیامک هایی که ارسال میکنید رو بفرستید به امان خدا و دست به دامان خدا بشید که خدایا مسیج من برسه مقصد از این سایت سرویس بگیرید
4-فریب این تبلیغشون رو که میگن گزارش تحویل داریم تو کنترل پنل نخورید به هیچ وجه چون خط مگفا همون سری 3000 که به جرات بهتون میگم دلاوری نداره و خطوط سری رهیاب همون 1000 شون هم اگه با وب سرویس ارسال کنید تو پنل دلاوری نداره و اگر دستی ارسال کنید هم نصفه روز دلاوری داره نصف روز نداره
5-مسیجایی که ارسال میکنید شاید در روز 500 تا مسیج بفرستید اما 1 دونشم به مقصد نرسه اونوقت اگه به پشتیبانی هم بگید بهتون فقط یه حرفو میزنند اون هم این هست(مسیج های شما SMSID گرفتن پس ما مشکلی نداریم)
6-گفتند ما قرارداد رسمی ارائه میکنیم بهتره بگم خدمتتون اینا قرارداد امضا نمیکنند دراصل دارن تعهد نامه میگیرن چون تا جایی که من اطلاع دارم قرارداد رسمی شامل یه سری بنده ها هست که دوطرف به هم متعهد میشن اما جالبه که تو این تعهدنامه شاید خودتون رو بکشید یه بند تعهد از فروشنده هست که اونم اینه که خط اشتراکی تو پنل کاربر قرار بده
7-زمانیکه ازشون میخواستم پنل بگیرم تو تبلیغاتشون بود یک خط رهیاب یک خط مگفا و یک خط سری 2000 تو شماره های اشتراکیشون هست که الان شماره 2000 رو برداشتن درحالیکه یکی از دلایل سرویس گرفتن من ازشون وجود شماره 2000 اشتراکی بود(یا نباید تو تبلیغات استفاده میکردند یا اگر کردند باید تا اخر وجود داشته باشه دیگه)
این مواردی بود که لازم شد من اعلام کنم به هیچوجه نمیخواستم این موارد رو بگم همینطور اسم سایتی که باهاش مشکل دارمو اما نیاز دیدم که حتما اعلام کنم
-
پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
هاست برتر
جناب داوری عزیز اگه بی درو پیکر نبود من اینجا نمیومدم تاپیک بزنم وقتی تو سامانه ی ارسال پیامک www.persiansms.info من تیکت میزنم هفته به هفته جواب داده میشه وقتی خود شمارو 1 هفتست نمیتونم پیدا کنم چه تلفنی چه ایمیلی چه پیامکی وقتی جوابت فقط همینه که پیامک شما ID گرفته ما کارمون انجام شده تمام اونوقت بله ادم مجبور میشه اینجا تاپیک بزنه
هفته به هفته جواب میدم! دست شما درد نکنه. دوست داری ریز تاریخ تیکت ها و ایمیل ها رو بیارم که ببینی من هفته به هفته جواب دادم ؟! واقعا که ...
-
پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
mohsen1
هفته به هفته جواب میدم! دست شما درد نکنه. دوست داری ریز تاریخ تیکت ها و ایمیل ها رو بیارم که ببینی من هفته به هفته جواب دادم ؟! واقعا که ...
دقیقا همینطور هست البته هنوز مورد 2 هفته پیش رو فراموش نکردم که بعد از 9 روز تیکتو ایمیل نگاری تو ایمیل گفتید حتما پاسخی ندارید بدید که جواب نمیدید.خیلی واسم جالبه ساپورتتون و سرویستون هم خیلی سرویس رله ای هست از این به بعد باید یه پیامک رو 100 بار ارسال کنم دست به دعا بشینم خدایا این پیامک رو به دست مشتری من برسون
-
پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟
آره یادمه که مربوط به ارسال قرارداد بود که از صبح تا شب ایمیل می زدید که بفرستید و ما یه بار گفتیم که وقتی آماده شد براتون ارسال می کنیم و وقتی آماده نشده بیام جواب چی رو بدیم؟.هر روز بیایم بگیم منتظر باشید و ... .
یه مقدار منتطقی باشید!
شما اگه نگران پولی هستی که از حسابت کسر شده خوب تو جیب من که نمی ره. سرویس دهنده 1000 یا 30000 ، اس ام اس رو نرسونه یا هر چیز دیگه رخ بده پول از حساب ما هم کسر شده! پس منطقی ترین جواب اینه که بگیم تحویل مخابرات دادیم ولی ...
-
پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
mohsen1
آره یادمه که مربوط به ارسال قرارداد بود که از صبح تا شب ایمیل می زدید که بفرستید و ما یه بار گفتیم که وقتی آماده شد براتون ارسال می کنیم و وقتی آماده نشده بیام جواب چی رو بدیم؟.هر روز بیایم بگیم منتظر باشید و ... .
یه مقدار منتطقی باشید!
شما اگه نگران پولی هستی که از حسابت کسر شده خوب تو جیب من که نمی ره. سرویس دهنده 1000 یا 30000 ، اس ام اس رو نرسونه یا هر چیز دیگه رخ بده پول از حساب ما هم کسر شده! پس منطقی ترین جواب اینه که بگیم تحویل مخابرات دادیم ولی ...
ایم جواب نمیشه دوست عزیز من ویژگی سرویسهاتون رو لیست کردم.اصلا میگم فدای سرم که این پولا داره هدر میره اصلا هم ناراحت میستم از فردا به جای یکی 100 تا پیامک میزنم که شاید یکیش بره پول به فدای سرم فقط ویژپی های سرویستون رو که دیدم لیست میکنم که دوستان حداقل ببینند قبل خرید شاید دوست نداشتن این مشکلات رو داشته باشند
1-پشتیبانی درحد0 زیرا تیکت هایی که میزنید اصلا جوابی بهشون داده نخواهد شد تازه اگر روزی روزگاری تیکتتون جواب داده شده یا بگید چرا جواب نمیدید میگن جوابی نداشتیم بدیم که ندادیم
2-خودشون دارن از اای داوری سرویس میگیرن هرمشکلی باشه نه میتونند حل کنند نه چیزی شما باید به این پشتیبانیشون بگید ایشون برم به اقای داوری بگن واقای داوری هم که دیگه معلومه....
3-اگه میخواید پول بدید و این پیامک هایی که ارسال میکنید رو بفرستید به امان خدا و دست به دامان خدا بشید که خدایا مسیج من برسه مقصد از این سایت سرویس بگیرید
4-فریب این تبلیغشون رو که میگن گزارش تحویل داریم تو کنترل پنل نخورید به هیچ وجه چون خط مگفا همون سری 3000 که به جرات بهتون میگم دلاوری نداره و خطوط سری رهیاب همون 1000 شون هم اگه با وب سرویس ارسال کنید تو پنل دلاوری نداره و اگر دستی ارسال کنید هم نصفه روز دلاوری داره نصف روز نداره
5-مسیجایی که ارسال میکنید شاید در روز 500 تا مسیج بفرستید اما 1 دونشم به مقصد نرسه اونوقت اگه به پشتیبانی هم بگید بهتون فقط یه حرفو میزنند اون هم این هست(مسیج های شما smsid گرفتن پس ما مشکلی نداریم)
6-گفتند ما قرارداد رسمی ارائه میکنیم بهتره بگم خدمتتون اینا قرارداد امضا نمیکنند دراصل دارن تعهد نامه میگیرن چون تا جایی که من اطلاع دارم قرارداد رسمی شامل یه سری بنده ها هست که دوطرف به هم متعهد میشن اما جالبه که تو این تعهدنامه شاید خودتون رو بکشید یه بند تعهد از فروشنده هست که اونم اینه که خط اشتراکی تو پنل کاربر قرار بده
7-زمانیکه ازشون میخواستم پنل بگیرم تو تبلیغاتشون بود یک خط رهیاب یک خط مگفا و یک خط سری 2000 تو شماره های اشتراکیشون هست که الان شماره 2000 رو برداشتن درحالیکه یکی از دلایل سرویس گرفتن من ازشون وجود شماره 2000 اشتراکی بود(یا نباید تو تبلیغات استفاده میکردند یا اگر کردند باید تا اخر وجود داشته باشه دیگه)
-
پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟
خیلی دوست داری ببینی بقیه سرویس دهنده ها شرایط دلیوریشون چجوری !؟ اگه دوست داشتی گزارش تحویل 500 تا اس ام اس رو که با سرویس همین آقایی که تو پست 2 و 4 نظراتشون رو ارسال کردند رو برات بفرستم تا ببینی چقدر رسیده و چقدر هنوز معلق هست و چقدر نرسیده تا ببینی چجوریه اوضاع!
-
پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
mohsen1
خیلی دوست داری ببینی بقیه سرویس دهنده ها شرایط دلیوریشون چجوری !؟ اگه دوست داشتی گزارش تحویل 500 تا اس ام اس رو که با سرویس همین آقایی که تو پست 2 و 4 نظراتشون رو ارسال کردند رو برات بفرستم تا ببینی چقدر رسیده و چقدر هنوز معلق هست و چقدر نرسیده تا ببینی چجوریه اوضاع!
شما به جای نقد سرویس جناب مسعودی که بنده ارادت خاصی نیز به ایشون دارم پاسخگوی سرویس خودت باش و منی که شمارو به عنوان سرویس دهنده خودم انتخاب کردم حمایت کن نه محکوم به جای اینکه به فکر رفع مشکلات سیستمت باشی داری به این درو اون در میزنی که خودتو تبرعه کنی عزیز من فکر نکن چیز کمیه من نمیگم 100 درصد مشکل شما هستی چون من هم درک دارم شعور دارم اما پاسخ های تورو توهین به فکر و شخصیت خودم میدونم طوری پاسخ میدید انگار...
-
پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟
تعجب من از اینه که شما حرف حساب سرت نمیشه وقتی میگم مشکل از سیستم ما نیست قبول نمیکنی و حاضری هر تهمتی بزنی که ما رو مجرم نشون بدی.
اگه اپراتور قطع هست یا اس ام اس نمی رسونه یا ناقص می رسونه یا جواب درست حسابی نمیده ، شما همه اینا رو از چشم ما می بینی و وقتی باهاتون صادقانه صحبت می کنیم و میگیم مشکل از کجاست اینطور قضیه رو داری به چالش می کشونی.
-
پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
mohsen1
تعجب من از اینه که شما حرف حساب سرت نمیشه وقتی میگم مشکل از سیستم ما نیست قبول نمیکنی و حاضری هر تهمتی بزنی که ما رو مجرم نشون بدی.
اگه اپراتور قطع هست یا اس ام اس نمی رسونه یا ناقص می رسونه یا جواب درست حسابی نمیده ، شما همه اینا رو از چشم ما می بینی و وقتی باهاتون صادقانه صحبت می کنیم و میگیم مشکل از کجاست اینطور قضیه رو داری به چالش می کشونی.
محسن جان شما انگار تو باغ نیستیا..........مگه تو سرویس دهنده نیستی؟مگه نمیگی من فلانم؟مگه نمیگی ما خدای اینکاریم؟خوب پروایدر مشکل داره؟وظیفته یه اعلامیه بزنی قد سایتت که تو سایتت میریم ببینیم اسکل نشیم یه بند پیامک بزنیم شما وظیفته سرویستو چک کنی و سالم و بدون هر نقصی سرویس بدی ...وگرنه 150 تومان تا 300 تومان پول دادن به محسن داوری یا هر شخص دیگری و گرفته یه نمایندگی و تعرفه چیدنو فروختن پنل این یعنی تمام؟نه عزیزم فروش یعنی اغاز یه تعهد .مگه من خدای نکرده باهات مشکلی دارم که بخوام اذیتت کنم ؟شما نمیخوای قبول کنی سرویست مورد داره.
اتفاقا سرویس شما مورد داره تو حرفهام بارها گفتم خود سرویس گزارش دهیت مورد داره خود سرویس ارسالت مورد داره اسکریپتت که مشکل از پروایدر نیست از خودتونه باید حلش کنید وقتی تو تبلیغات گفتید سرویس گزارشدهی داریم من که نمیتونم پیامک بدم تیکت بزنمک اقا این مسیج رسیده یا نه.......
-
پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟
باسلام
به نظر بنده این سخن دوستان که میگن " ما پیام رو به اپراتور رسوندیم بقیش به ما ربطی نداره " نه حرفه ایی میباشد نه درست!
چرا؟!
چون وقتی شما سرویسی به عنوان ارسال اس ام اس یا پیامک ارائه میدید یعنی تا رسیدن پیام به مقصد شما مسئول هستید نه کس دیگه! هر مشکلی این بین باشه شما باید پیگیری کنید!
دقیقا حرف آقا محسن و آقای داوری مثل این میمونه که ما بیاییم بگیم:
هرکسی از سیستم سامانه لایسنس ما استفاده میکنه پول پرداخت کنه بابت لایسنس لایسنس فعال نشه به ماربطی نداره! چرا؟! چون ما درخواست دادیم به پروایدر اونا میخوان فعال کنن میخوان فعال نکنن!!ما باید از فعال بودن لایسنس مطمئن بشیم!
شما هم باید از رسیدن پیامهای مشتریکتون به مقصد مطمئن بشید! نه اینکه بیایید اینجا بیان کنید به ما ربطی نداره!!
موفق باشید
-
پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
s.w.a.t
باسلام
به نظر بنده این سخن دوستان که میگن " ما پیام رو به اپراتور رسوندیم بقیش به ما ربطی نداره " نه حرفه ایی میباشد نه درست!
چرا؟!
چون وقتی شما سرویسی به عنوان ارسال اس ام اس یا پیامک ارائه میدید یعنی تا رسیدن پیام به مقصد شما مسئول هستید نه کس دیگه! هر مشکلی این بین باشه شما باید پیگیری کنید!
دقیقا حرف آقا محسن و آقای داوری مثل این میمونه که ما بیاییم بگیم:
هرکسی از سیستم سامانه لایسنس ما استفاده میکنه پول پرداخت کنه بابت لایسنس لایسنس فعال نشه به ماربطی نداره! چرا؟! چون ما درخواست دادیم به پروایدر اونا میخوان فعال کنن میخوان فعال نکنن!!ما باید از فعال بودن لایسنس مطمئن بشیم!
شما هم باید از رسیدن پیامهای مشتریکتون به مقصد مطمئن بشید! نه اینکه بیایید اینجا بیان کنید به ما ربطی نداره!!
موفق باشید
سلام دوست خوبم کاملا فرمایشتون متین هست و حرف دل من هم همین هست برای مثال من از خود شما ماه قبل برای یوزرم لایسنس whmsonic گرفتم.خوب اگه یادتون باشه شما گفتی دفعال شده من دیدم نصب نمیشه بهتون گفتم و جاداره بازهم ازتون تشکر کنم چندبار خودتون و همکارنتون با صبرفراوان مسئله رو پی***ی کردید تا مشکل حل شد و لایسنس اکی شد درحالیکه اگر میگفتید به ما مربوط نیست و ما پول لایسنس رو گرفتیم اونا باید فعال کنند انگشت اتهام سمت شما میرفت اما خیلی عالی ساپورت کردید منو.الان حرف من همین هست اینادارن خدمات پیامک میدن باید ساپورتر باشن اما جالبه که همه چیزو دارن میندازن گردن پروایدر و...
-
پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟
تا فردا صبح هم بشینی این حرفا رو پشت سر هم بزنی کار به جایی پیش نمی بری! سیستم مشکل داره! سیستم نقض داره ، و ... و پسر خوب الان داره یه سال میشه که داره این سیستم کار می کنه و اگه قرار بود این مواردی که میگی رو داشته باشه که تا حالا پا برجا نمی موند.
گزارش دلیوری باید از اپراتور بیاد و وقتی اپراتور گزارش دلیوری نمی ده یا ... از خودمون واسه دلخوشی شما بزنیم که اس ام اس رسیده ؟ ( این نتیجه صادق بودن با کاربر ایرانی هست که حوای صداقت سرویس دهنده رو اینطور میده که لابد سرویس شما مورد داره که به یوزر نمی رسه! )
اطلاع رسانی ها تا حد امکان انجام شده و در مواردی که خود رهیاب و یا مگفا اعلام نکنند که سرویسشون مورد داره ما که علم غیب نداریم بدونیم فطع هست یا وصله... یا نمیشه هر دقیقه با همه خط هایی که داریم اس ام اس بدیم که ببینیم آیا می رسه یا نه یا ...
اتفاقا حس می کنم مشکل داری و با غرض داری حرف می زنی...
موردی نداره.
مثل شما زیاد پیدا میشه و دیگه عادت کردیم...
-
پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟
سلام
من به هیچ یک از کسانی که تاپیک دادند کاری دارم و طرفدار کسی هستم که بگید فلانی اومد طرف داری کرد من یه موقعی با رهیاب یا همون 1000 که شما میگید کار میکردم تا حتی چند وقت پیش هم درخواست داده بودم تا برای من کسی سیستم پیامک بنویسه تا بفروشم که سر یکسری موضوعات کنسل شد میتونید برید تاپیک ببنید که فکر نکنید من طرفداری میکنم ولی انصافا این 1000 اولا که دلیوریش حسابی مشکل داره یعنی حتی تو پنل وب سرویس خودش میزنه که اینا ارسال شده ولی هنوز به گوشی نرسیده به شرکت بگید میگه ترافیک روز بالا هست ما دادیم مخابرات ربطی به ما نداره سیستم بالاخره یکسری مشکلات داره این سیستم اقای داوری یا هر کسی دیگه هم راحت بهتون بگم کار خاصی انجام نمیده حکم گوشی موبایل دارند یک باکس متنی داره با یک باکس شماره شما میزنید اونا هم وصل میشن به وب سرویس همینو بس ...
درسته یکسری امکانات داره مثل نمیدونم سالگرد ازدواج این حرفا که اینا همش بر میگرده به برنامه نویسی ولی کلیتش این هست که اطلاعات وارد شده رو به وب سرویس مخابرات ارسال میکنه همینو بس
من به بحث پشتیابنیشون و ... هم کاری ندارم خودشون دانند این پست هم نه طرف داری بود نه چیزی فقط میخواستم واقعیت این سیستم خط ها رو بدونید بهترین سیستم هم فعلا 2000 هست که هزینه هاش بالا هست اگر توانایی هزینه دارید با اونجا کار کنید اتیه پرداز من به شخصه از 3000 و 1000 بریدم رفتم سراغ 2000
روز خوش
-
پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
mohsen1
تا فردا صبح هم بشینی این حرفا رو پشت سر هم بزنی کار به جایی پیش نمی بری! سیستم مشکل داره! سیستم نقض داره ، و ... و پسر خوب الان داره یه سال میشه که داره این سیستم کار می کنه و اگه قرار بود این مواردی که میگی رو داشته باشه که تا حالا پا برجا نمی موند.
گزارش دلیوری باید از اپراتور بیاد و وقتی اپراتور گزارش دلیوری نمی ده یا ... از خودمون واسه دلخوشی شما بزنیم که اس ام اس رسیده ؟ ( این نتیجه صادق بودن با کاربر ایرانی هست که حوای صداقت سرویس دهنده رو اینطور میده که لابد سرویس شما مورد داره که به یوزر نمی رسه! )
اطلاع رسانی ها تا حد امکان انجام شده و در مواردی که خود رهیاب و یا مگفا اعلام نکنند که سرویسشون مورد داره ما که علم غیب نداریم بدونیم فطع هست یا وصله... یا نمیشه هر دقیقه با همه خط هایی که داریم اس ام اس بدیم که ببینیم آیا می رسه یا نه یا ...
اتفاقا حس می کنم مشکل داری و با غرض داری حرف می زنی...
موردی نداره.
مثل شما زیاد پیدا میشه و دیگه عادت کردیم...
به جای اینکه ابو گلالود کنی که از ماجرا فرار کنی بشینو سرویستو نقصاشو برطرف کن
شما وظیفه داری پیگیری کنی هزینه هایی که بابت پیامک داره کسر میشه کجا داره میره...من کسی رو به نام پروایدر نمیشناسم من با شما عقد قرارداد کردم و شما وظیفه داری پیامک های منو برسونی نه پروایدر من با پروایدر قرارداد ندارم از شما سرویس گرفتم.
-
پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟
نقل قول:
باسلام
به نظر بنده این سخن دوستان که میگن " ما پیام رو به اپراتور رسوندیم بقیش به ما ربطی نداره " نه حرفه ایی میباشد نه درست!
چرا؟!
چون وقتی شما سرویسی به عنوان ارسال اس ام اس یا پیامک ارائه میدید یعنی تا رسیدن پیام به مقصد شما مسئول هستید نه کس دیگه! هر مشکلی این بین باشه شما باید پیگیری کنید!
دقیقا حرف آقا محسن و آقای داوری مثل این میمونه که ما بیاییم بگیم:
هرکسی از سیستم سامانه لایسنس ما استفاده میکنه پول پرداخت کنه بابت لایسنس لایسنس فعال نشه به ماربطی نداره! چرا؟! چون ما درخواست دادیم به پروایدر اونا میخوان فعال کنن میخوان فعال نکنن!!ما باید از فعال بودن لایسنس مطمئن بشیم!
شما هم باید از رسیدن پیامهای مشتریکتون به مقصد مطمئن بشید! نه اینکه بیایید اینجا بیان کنید به ما ربطی نداره!!
موفق باشید
وقتی اپراتور تضمینی به ما نمیده که اس ام اس صدر در صد به کاربر نمی رسه از دست ما چه کاری بر میاد؟
ما به مشتری چه تضمینی بدیم؟
گزارش دلیوری رو داریم از روی صداقت به کاربر می دیم!!!!
این رو خواهشا بفهمید.
هنر ما اینه که 100% اس ام اس ها از سیستم خارج و تحویل مخابرات میشه.
مشکل عدم دلیوری برای تمام سرویس دهنده های اس ام اس هست.
تنها اپراتوری که بهتر از بقیه کار میکنه آتیه هست (2000) که اونم باز تضمین 100% نمیده و میگه هزینه اس ام اس هایی که نرسیده رو برگشت می زنه همین!
این قضیه با چیزی که شما داری میگی زمین تا آسمون فرق داره. لایسنساگه قانونی باشه 100 در صد هست ولی قضیه ما فرق می کنه. درک کنید مسائل رو ...
-
پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
mohsen1
وقتی اپراتور تضمینی به ما نمیده که اس ام اس صدر در صد به کاربر نمی رسه از دست ما چه کاری بر میاد؟
ما به مشتری چه تضمینی بدیم؟
گزارش دلیوری رو داریم از روی صداقت به کاربر می دیم!!!!
این رو خواهشا بفهمید.
هنر ما اینه که 100% اس ام اس ها از سیستم خارج و تحویل مخابرات میشه.
مشکل عدم دلیوری برای تمام سرویس دهنده های اس ام اس هست.
تنها اپراتوری که بهتر از بقیه کار میکنه آتیه هست (2000) که اونم باز تضمین 100% نمیده و میگه هزینه اس ام اس هایی که نرسیده رو برگشت می زنه همین!
این قضیه با چیزی که شما داری میگی زمین تا آسمون فرق داره. لایسنساگه قانونی باشه 100 در صد هست ولی قضیه ما فرق می کنه. درک کنید مسائل رو ...
باسلام
خوب از مخابرات پیگیری کنید چرا نمیرسه و پول کسر میشه!(الان میگید اینجا ایرانه و از این حرفها!!) ولی بخدا اگه پیگیری کنید مطمئن باشید که به نیتجه خواهید رسید ...!
در مورد سخن بنده هم ربطی به قانونی بودن یا نبودن لایسنس نداره!! در سه روز گذشته چندتا مشکل داشتیم که کاربر پرداخت کرده بود لایسنس فعال نشده بود!! پیگیری کردیم دیدیم مشکل از سیستم پروایدر هستش اونا هم سیستم رو درست کردن و کلی از ما تشکر کردن!! فقط پیگیری شما میخوایید راحت پشت کامپیوتر بشینید و کار کنید ...!!! این نمیشه که باید احساس مسئولیت هم داشته باشید!
این حرف هم دیگه کلیشه ایی شده صداقت و ... نصف انرژی و وقت این صداقت رو بزارید پای پیگیری قاعدتا نتیجه خواهید گرفت!
-
پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
s.w.a.t
باسلام
خوب از مخابرات پیگیری کنید چرا نمیرسه و پول کسر میشه!(الان میگید اینجا ایرانه و از این حرفها!!) ولی بخدا اگه پیگیری کنید مطمئن باشید که به نیتجه خواهید رسید ...!
در مورد سخن بنده هم ربطی به قانونی بودن یا نبودن لایسنس نداره!! در سه روز گذشته چندتا مشکل داشتیم که کاربر پرداخت کرده بود لایسنس فعال نشده بود!! پیگیری کردیم دیدیم مشکل از سیستم پروایدر هستش اونا هم سیستم رو درست کردن و کلی از ما تشکر کردن!! فقط پیگیری شما میخوایید راحت پشت کامپیوتر بشینید و کار کنید ...!!! این نمیشه که باید احساس مسئولیت هم داشته باشید!
این حرف هم دیگه کلیشه ایی شده صداقت و ... نصف انرژی و وقت این صداقت رو بزارید پای پیگیری قاعدتا نتیجه خواهید گرفت!
دقیقا حرف من همینه.من بخدا لحظه اول حرف محسن خان رو درک کردم و میدونم داره چی میگه اما حرصم میگره وقتی خودشو اون یکی محسن داوری میگن به ما مربوط نیست اینا چون سرویس دادن باید پیگیر بشن مگه میشه پول بابت ارسال نشده پیامک بگیره رهیاب بابا جان وقتی رهیاب داره پول از اعتبار شما کم میکنه و شما هم از ما واونوقت وقتی من به شما شکایت میکنم شما میگید تقصیر مانیست اونوقت باید موضوع رو از رهیاب یا هر پروایدر دیگری پیگیر باشید اینجا بحث 1 دونه مسیج 2 تا مسیج نیست شما اگه 100 تا یوزر داشته باشید و تویه یه روز 50 تا مسیجش اینطور شده باشه میشه 5000 مسیج میشه 6میلیون تومن تو 1 روز که اسمش کلاه... هست.باید پیگیر باشی محسن حان به جای اینکه رفع اتهام کنی
-
پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟
داداش من شما که هی میگی لایسنس ، باید طرف لایسنس رو به شما بده چون تضمین داده که این اتفاق بیفته.
ولی سرویس دهنده ی ما (1000 یا 3000) این تضمین رو نمیدن! اینا هم با مخابرات طرف حساب هستن و لابد مخابرات هم با این جماعت همین طور برخورد میکنه. وقتی تضمینی نیست شما چه توقعی از سرویس دهنده نوعی مثل من داری؟ توقع داری چه تضمینی بدم به شما ؟ برم پیگیری کنم؟
از همین آقای مسعودی عزیز بپرسید که این اپراتور ها چطور با سرویس دهنده هیی مثل ایشون و ما برخورد می کنن. ساپورتشون چطور هست! همین اپراتورها به سرویس دهنده هایی که مثل ایرانسل مشکل دارند.
امکان دریافت از ایرانسل رو گاها ندارن! این موارد بین همه سرویس دهنده ها مشترکه و همه این مشکلات رو دارن.
باز تاکید می کنم چون ما داریم با مشتری روراست حرف می زنیم فکر می کنه داریم کم کاری می کنیم.
-
پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
mohsen1
داداش من شما که هی میگی لایسنس ، باید طرف لایسنس رو به شما بده چون تضمین داده که این اتفاق بیفته.
ولی سرویس دهنده ی ما (1000 یا 3000) این تضمین رو نمیدن! اینا هم با مخابرات طرف حساب هستن و لابد مخابرات هم با این جماعت همین طور برخورد میکنه. وقتی تضمینی نیست شما چه توقعی از سرویس دهنده نوعی مثل من داری؟ توقع داری چه تضمینی بدم به شما ؟ برم پیگیری کنم؟
از همین آقای مسعودی عزیز بپرسید که این اپراتور ها چطور با سرویس دهنده هیی مثل ایشون و ما برخورد می کنن. ساپورتشون چطور هست! همین اپراتورها به سرویس دهنده هایی که مثل ایرانسل مشکل دارند.
امکان دریافت از ایرانسل رو گاها ندارن! این موارد بین همه سرویس دهنده ها مشترکه و همه این مشکلات رو دارن.
باز تاکید می کنم چون ما داریم با مشتری روراست حرف می زنیم فکر می کنه داریم کم کاری می کنیم.
محسن جان باز داری فرار میکنی از کاری که باید انجام بدید.شما باید بخاطر حفظ حق مشتریت حتی بخاطر یه پیامک 14 تومانی هم شده این مسئوله رو از رهیاب پیگیری کنید و حتی اونها هم باید پیگیر مسئله از مخابرات باشن من کاری ندارم این وسط چندتا وابسطه بهم هستند بالخره مسائل پیگیری هم سلسله مراتب داره اما وظیفه شما هست برای حفظ حقوق مشتری پیگیر باشید این کارو باید انجام بدید چون وظیفه شماست وقتی نمیخواید انجام بدید یعنی دارید از وظیفه و تعهدات عرفی و اخلاقی و حرفه ای خودتون سرپیچی میکنید
-
پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
parsibox
itjavani وقتی چیزی را نمیدونی الکی صحبتی نکن . توی بحث های این مدلی موقع خود شیرین کردن نیست
برای سایت ما هم از صبح این مشکل پیش آمده و اصلا آدرس وب سرویس سایت رهیاب ارور ۴۰۴ میده یا پیامک را میگیره ولی ارسال نمیکنه
به به جناب دانا که تخصص در پیدا کردن خودشیرین داره! سلام علیکم ، طاعات و عبادات قبول
با بچه 10ساله که صحبت نمیکنی برادر؟! خیلی ادعات میشه! شخصا وقت کردی تو تایم فراغت تشریف بیار گرگان ، من شخصا حاضرم باهات گفتگو فنی داشته باشم! نگران جا و مکان نباش ، اینجا هتل 5ستاره نداریم ولی 4ستاره واست میگیرم راحت باشی ، ببینم این همه ادعا واقعا تو عمل چی میگه؟!یک ساله اومدی تو این کار فکر کردی کجای دنیا رو گرفتی؟!از تو گنده تر هاش همچین ادعاهایی که شما میکنی رو نکردند!خیلی وقت بود دوست داشتم یه صحبتی باهات داشته باشم، هم تو کد نویسی ادعات میشه!حالا هم اس ام اس! گل پسر جواب این جملات من رو حضوری تشریف بیار گرگان با خرج من ، حضوری بده چون واقعا من خیلی مشتاقم این همه مغر متفکر رو حضوری ببینم!
======================
در مورد ادامه صحبت های دوستان، قبل از هر چیزی توضیحات زیر در مورد اپراتورها و نخوه ارسال رو بخونید میدونم زیاده ولی خلاصه کردمش ، مخصوصا اونهایی که سرویس دهنده یا نماینده هستند یا دوست دارند وارد کار بشند بخونند واسشون خوبه،
1- رهیاب => وضعیت سرویس دهی => سرعت ارسال خیلی خوب ، قطعی بخوای در نظر بگیریم زیاد نیست ولی روزی شده 4ساعت هم قطع باشه!قیمت اس ام اس هاش 5ریال معادل 0.5 تومن گرونتر از مگفاست، قیمت شماره هاشم روی بعضی از تعداد ارقام پایین و روی بعضی ارقام خیلی بالاست! وضعیت دلیوری : تا یک ماه پیش یک خط در میون بود ولی الان خیلی بهتر شده، در صورتی که برنامه نویس در حین برنامه نویسی قاعده ارسال پکت ها رو رعایت کنه و آخرین بروزسانی رو در بهترین تایم مربوط در سیستم بارگزاری کنه معضل دلیوری هاش به حداقل میرسه!
2- آتیه داده پرداز => وضعیت سرویس دهی => سرعت نسبتا خوب که داره روز به روز بهتر میشه! سرعت دریافت فوق العاده ، جون میده مسابقه نظرسنجی برگزار کنی با سرویس هاش . سعی کرده قطعی ظاهری رو با کم کردن سرعت کانکشن ارسال پوشش بده که بعضی مواقع جون آدمو میخره، گرفتن هزینه بر اساس دلیوری یکی از حسن های این اپراتور چیره دست هست که اولین اپراتوری بود در زمینه اس ام اس با سیاست کاری درست وارد شد.قیمت اس ام اس هاشم بالاتر از بقیه هست .
3- مگفا => وضعیت سرویس دهی => به نظر من پولدارترین اپراتور هست، با سیاست صلح و دوستی و گرفتن کاربر عام با هزینه پایین شروع به کار کرد.کیفیت و سرعت سرویس هاش خوبه ، قیمت مناسب ارسال و خط یکی از عوامل جذب کاربر بسیار بسیار زیاد اون ههاست ، ظرف مدت کوتاهی خودشون رو محبوب کردند، مثل حاجی بازاری شدند که دیگه مغازشون نیاز به تابلو نداره مشتری خاص خودشونو دارند.,وضعیت دلیوری داغون ،اخیرا پکت دلیوری 50تایی رو هم توش خالی بندی میکنه ناقص تحویل میده یا با اشتباه تحویل میده!
*****
توجه توجه
*****
هیچ یک از اپراتورها (در بعضی از موارد خاص به استثنا آتیه) ، مسئولیتی بابت دلیوری و رسیدن اس ام اس به مشتری ندارند، استدلال اون ها به این هست ، در سیستم ارسال انبوه سه نوع دلیوری داریم:
1- دلیوری پیامک از وب سایت یا پنل ارسال کننده تا اپراتور پیام کوتاه
2- دلیوری پیامک از اپراتور پیام کوتاه تا مخابرات ج.ا.ا
3- دلیوری پیامک از مخابرات ج.ا.ا به گوشی های دریافت کنندگان که فرآیند دو خطی داره یعنی مخابرات به اپراتور همراه اول، یا ایرانسل یا تالیا میرسونه و اون ها به کاربر خودشون میرسونند.
خوب در حالت اول که 99.9% میرسه!مگر در مواقعی که سرور یکی از دوطرف مشکل پیدا کنه
در حالت دوم وظیفه اپراتوره که پیامک ها رو برسونه به مخابرات که اینجا هست اپراتور تضمین داره بهتون میده که 99% این کار انجام میشه
در حالت سوم وظیفه مخابراته که پیامک هارو برسونه دست اپراتورهای نام برده شده، خوب اینجا هست که دیگه قضیه میلنگه ممکنه خط طرف مقابل شما خاموش باشه ممکنه در دسترس نباشه و امکان های دیگه که دلیوری به دریافت کننده خیلی کم میشه 100درصد بشه!مخصوصا در ایرانسل چون خاموشی زیاد داره!
این وسط یک سری فرایندهایی داره که اس ام اس ها چی میشن و کجا میرن و کجا میان و.... که اینجا جای صحبتش نیست!
حالا سوال شما اینجاست که باید اپراتور پیگیر باشه و وظیفشه چرا انجام نمیده؟!
علت اینجاست بدلیل اینکه مخابرات با تدبیر مدیرهای آگاهش یک قرارداد بسیار محکمی با اپراتورها بسته که در اون کاملا قید شده هیچگونه مسئولیت و بازگشت هزینه ای بابت ارسال های سوخته نداره!چرا؟! چون ممکنه یک شماره ای که شما ارسال میکنی ،غیر فعال یا خاموش باشه!اون وقت مخابرات مقصر نیست، جامعه هدف شما مشکل داره!بنابر این دلایل هست که چون قرارداد اپراتور با مخابرات یک طرفهست! و نمیتونه هیچ کاری کنه جز سوال از مخابرات به شما میگه به ما ربطی نداره! بیشترین ضرر رو اینجا فردی میکنه که ارسال میکنه و جامعه هدف درست نداره و بیشترین سود همیشه عاید مخابرات میشه!
امیدوارم این اطلاعات مفید واقع شده باشه...
===============================
@آقا محسن باستانی عزیز ، لاگ ارسالی که شما فرمودی رو چک کردم تو پنل هم ارسال 24تاییتو و هم ارسال های دیگتو ، تاریخ ارسالتون مال خیلی وقت پیشه! مال زمانی هست که وضعیت دلیوری رهیاب خوب نبود ، و مشکلاتی بابت دلیوری تکی بود که تمامی این وضعیت ها تقریبا بیش از یک ماهه که درست کردیم و از سمت رهیاب درست شده، شما پنلتون رو چک کن ، هر تعدادی که فکر میکنید از سمت ما مشکل بوده و به ناحق از پنلتون کم شده برای من پ.خ کنید بهتون دو برابر کردیت اضافه میکنم!
-
پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟
خدا رو شکر یکی پیدا شد حرف ما رو فهمید! این آقا با 3 تا اپراتور کار کرده و وقتی میگیم تضمین برای رسیدن اس ام اس به گوشی نیست می فهمه حرف ما رو و تایید می کنه. نقطه مقابل ایشون کسایی هستند که عدم رسیدن اس ام اس (به هر دلیلی) رو ضعف بنده و نبود تعهد اخلاقی می دونن که واقعا جای تاسف داره.
الان میگن برید پیگیری کنید و پولتون و پول ما رو از مخابرات بگیرید ، باشه در اولین فرصت ... !!!
-
پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
mohsen1
خدا رو شکر یکی پیدا شد حرف ما رو فهمید! این آقا با 3 تا اپراتور کار کرده و وقتی میگیم تضمین برای رسیدن اس ام اس به گوشی نیست می فهمه حرف ما رو و تایید می کنه. نقطه مقابل ایشون کسایی هستند که عدم رسیدن اس ام اس (به هر دلیلی) رو ضعف بنده و نبود تعهد اخلاقی می دونن که واقعا جای تاسف داره.
الان میگن برید پیگیری کنید و پولتون و پول ما رو از مخابرات بگیرید ، باشه در اولین فرصت ... !!!
ایکاش بار اولی که با ساپورت تیکت زدم و اون باری که به ایمیلتون پیام دادم میگفتید ما این مشکل رو از طریق رهیاب و مخابرات پیگیری میکنیم مظمئن باش اینقدر بهت اعتماد داشتم که به حرفت اعتماد کنم چون وقتی ازت سرویس گرفتم یعنی حدقل اعتماد ممکن رو بهت داشتم اما خودت ... زدی توش.به هرحال منتظر میمونم نتیجه پیگیری هاتون رو اعلام کنید.بالخره رهیاب پول خوری بکنه اگه اینطوری باشه روزی 1 میلیارد با مخابرات سرتاسر ایران دارن کلاه .... میکنن یا راند خواری....پس باید کنترل و پیگیری بشن
درضمن محسن خان دور برندار که اقای مسعودی یه حرفی زده بگی یکی چیزی فهمید اقای مسعودی از تو و محسن داوری تو این زمینه ها بیستر اطلاعات داره اما...باقیش بماند
اما درمورد حرفشون همونطوری که دیدی گفت تضمینی نمیده چون شماره های غیر فعال وجود دارند نه وقتی که پول دارم میدم نزدیم 200 تا کسیج تستی به شماره خودم دادم شماره که روشنه و دارم استفاده میکنم اما 1 دونه هم نرسه این جای پیگیری و پیگرد قانونی داره
-
پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
هاست برتر
ایکاش بار اولی که با ساپورت تیکت زدم و اون باری که به ایمیلتون پیام دادم میگفتید ما این مشکل رو از طریق رهیاب و مخابرات پیگیری میکنیم مظمئن باش اینقدر بهت اعتماد داشتم که به حرفت اعتماد کنم چون وقتی ازت سرویس گرفتم یعنی حدقل اعتماد ممکن رو بهت داشتم اما خودت ... زدی توش.به هرحال منتظر میمونم نتیجه پیگیری هاتون رو اعلام کنید.بالخره رهیاب پول خوری بکنه اگه اینطوری باشه روزی 1 میلیارد با مخابرات سرتاسر ایران دارن کلاه .... میکنن یا راند خواری....پس باید کنترل و پیگیری بشن
درضمن محسن خان دور برندار که اقای مسعودی یه حرفی زده بگی یکی چیزی فهمید اقای مسعودی از تو و محسن داوری تو این زمینه ها بیستر اطلاعات داره اما...باقیش بماند
اما درمورد حرفشون همونطوری که دیدی گفت تضمینی نمیده چون شماره های غیر فعال وجود دارند نه وقتی که پول دارم میدم نزدیم 200 تا کسیج تستی به شماره خودم دادم شماره که روشنه و دارم استفاده میکنم اما 1 دونه هم نرسه این جای پیگیری و پیگرد قانونی داره
بقول آقای داوری smsid رو بهت میدیم برو از اپراتور شکایت کن! مسئولیت ما رسوندن پیام کوتاه شما به مخابرات هست.
ادب داشته باش.
فعلا سرویس شما مسدود میشه تا به ایمیلی که به محتوای بعضی اس ام اس هات ایراد گرفتیم جواب بدی . ایمیل تا لحظاتی دیگه برات ارسال میشه.
وقتی مخابرات به مگفا و رهیاب تضمین رسیدن نمیده و پولی برگشت نمی زنه ، اینا هم با ما همین برخورد رو می کنن و میگن پیام کوتاه تحویل داده شده و خارج از محدوده ی ماست! حالا دوست داری اسمش رو کــلاهبرداری بزار یا هر چیز دیگه.
-
پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
mohsen1
بقول آقای داوری smsid رو بهت میدیم برو از اپراتور شکایت کن! مسئولیت ما رسوندن پیام کوتاه شما به مخابرات هست.
ادب داشته باش.
فعلا سرویس شما مسدود میشه تا به ایمیلی که به محتوای بعضی اس ام اس هات ایراد گرفتیم جواب بدی . ایمیل تا لحظاتی دیگه برات ارسال میشه.
وقتی مخابرات به مگفا و رهیاب تضمین رسیدن نمیده و پولی برگشت نمی زنه ، اینا هم با ما همین برخورد رو می کنن و میگن پیام کوتاه تحویل داده شده و خارج از محدوده ی ماست! حالا دوست داری اسمش رو کــلاهبرداری بزار یا هر چیز دیگه.
اولا من یه سری پیامک دادم که شما متوجه بشی باید سریعا قراردادتو اماده کنی نه بعد از یکماه این جواب اون ایمیلت....
دوما من از روزی که قرارداد باشما امضا کردم موظفم تا یکسال قوانین شمارو اجرا کنم و شما موظف هستید سرویس بدید
سوما الان که پنل رو غیر فعال کردید زیر قراردادتون زدید و مطمئن باشید من همین فردا از مجازی قانونی اقدام لازم رو برای پیگیری موضوع انجام میدم توحجه داشته باشید قانون هم به این نکته توجه میکنه که من از روزی که قرارداد بستم وظیفه دارم به تعهدات خودم قانونا پابند باشم.
پس سریعا پنل رو ازاد کنید که خیلی کارتون غیر حرفه ای بوده
چهارما وظیفه پیگیری رو شما دارید نه من ...من با رهیاب قرارداد ندارم که بخوام برم ازش شکایت کنم
پنجما من اصلا هیچ کاری به حرفای ... محسن داوری ندارم چون از اون سرویس نگرفتم از تویی که کل کارات غیر حرفه ای هست سرویس گرفتم پس پاسخگو باش
-
پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟
بحثی با شما ندارم.
خوشحال میشم پیگیری کنید ;)
سایر موارد هم که مربوط به شما میشه از امروز استارت می خوره...
-
پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
mohsen1
بحثی با شما ندارم.
خوشحال میشم پیگیری کنید ;)
سایر موارد هم که مربوط به شما میشه از امروز استارت می خوره...
شما مناتظر بمون بخاطر عدم انجام تعهدت که تو قرارداد ما هست 1 سال موظفی بخاطر پولی که گرفتی به ما سرویس بدی و زدی پنل رو بستی در حالیکه تو زمان قرارداد هیچ تخلفی از ما صورت نگرفته باید در دادسرا پاسخگو باشی من همین فردا به جرم عدم رعایت مفاد قرارداد زا شما شکایت میکنم وقانونا باید پاسخگو باشی هیچ حرف اضافی نزن و فقط منتظر باش اخطاریه دادگاه بیاد و بیای پاسخگو باشی
مرتیکه....
-
پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟
نقل قول:
به به جناب دانا که تخصص در پیدا کردن خودشیرین داره! سلام علیکم ، طاعات و عبادات قبول
با بچه 10ساله که صحبت نمیکنی برادر؟! خیلی ادعات میشه! شخصا وقت کردی تو تایم فراغت تشریف بیار گرگان ، من شخصا حاضرم باهات گفتگو فنی داشته باشم! نگران جا و مکان نباش ، اینجا هتل 5ستاره نداریم ولی 4ستاره واست میگیرم راحت باشی ، ببینم این همه ادعا واقعا تو عمل چی میگه؟!یک ساله اومدی تو این کار فکر کردی کجای دنیا رو گرفتی؟!از تو گنده تر هاش همچین ادعاهایی که شما میکنی رو نکردند!خیلی وقت بود دوست داشتم یه صحبتی باهات داشته باشم، هم تو کد نویسی ادعات میشه!حالا هم اس ام اس! گل پسر جواب این جملات من رو حضوری تشریف بیار گرگان با خرج من ، حضوری بده چون واقعا من خیلی مشتاقم این همه مغر متفکر رو حضوری ببینم!
اولا بلیط رفت برگشت هواپیما بگیر و هتل را رزرو کن برای بعد از ماه رمضون من خدمتتون میرسم چون کارایی کردم که شما توی خواب هم نمیبینی و اینقدر به دانشی که دارم مطمئن هستم که حاضرم بیام اونجا توی محله ی خودتون اطلاعاتم را به رخت بکشم
شما واژه ای به نام p-r-o-x-y server در مورد پیامک میدونی چی هست؟
شما که اینقدر ادعا میکنی من از ۲۰۰۰ خط ۱۲ رقمی میفروشم
اگه راست میگی یک خط ۱۲ رقمی ۲۰۰۰ برو بخر ببین بهت میدن یا نمیدن!
و آخرین حرفی که میزنم این هست دوست عزیز من اصلا در زمینه پیام کوتاه خودم تنها نیستم و ۲۰ نفر دیگه بامن همراه هستند که هر کدومشون دانششون در زمینه ی خاصی هست من فقط یک کد نویس ساده هستم و هیچ ادعایی هم ندارم و هیچ موقع قصد خود شیرین کردن نداشتم
=============
من خودم شخصا با آقای چلبی صحبت داشتم و من را میشناسن بهشون سلام مخصوص برسونید و بگیر تا ۱۵ روز دیگه چیزی که خواسته بودند را براشون ارسال میکنم
ما با آقای چلبی بسیار رابطه ی خوبی داریم و حتی کدهای php که برای نمونه به متشری ها میدن را هم ما براشون اصلاح کردیم!!آقایی که ادعا میکنی که فلان و فلان .... برو از خودشون بپرس
=====================
امروز وب سرویس ۱۰۰۰ وصل هست و هر کسی میخواد میتونه پیامکش را بزنه و ببینه میرسه یا نمیرسیه و کلا دعوایی که الکی و بیخودی راه اندازی شده را بخوابونید.
بالاخره مشکل هست پیش میاد سرور همین ۲۰۰۰ با این همه تعریف که ازش مکنند برخی شب ها قطع میشه حالا این وضعیت در خطوط ۱۰۰۰ بیشتر هست و موردی هم نداره بالاخره اینجا ایران هست و امکاناتی که در اختیار داریم محدود هست
ما هم گله ای نداریم و این مشکلات را پای سرعت خوبش در ارسال پیامک میزاریم.
-
پاسخ : این مشکل آیا نباید پیگیری بشه؟
برادران محترمی که میگین ارایه دهنده سرویس ( نه پروایدر) باید پیگیری کنه
این نمونه پیگیری مشکلی مشابه شما هست
نقل قول:
شماره پيگيری: 18-FH-***9
موضوع: دلیوریه اشتباه!!
پيغام از سوی «***** مهاجر»
با سلام و احترام
پیام فوق ارسال شده و دلیوری نمایش داده شده در سیستم ، براساس دلیوری می باشد که مخابرات به سیستم مگفا ارسال نموده است و موارد اشتباه در دریافت دلیوری بسیار اندک بوده است.این مشکل به احتمال زیاد از گوشی دریافت کننده می باشد.(inbox پرشده باشد یا قابلیت نمایش پیامهای ۳پارتی در گوشی وجود نداشته باشد یا ...)
این مورد برای ۱ پیامک بوده که ما پیگیری کردیم ( داده پردازی آردین ) . با این که داخل جواب دلیلی مثل ۳ پارتی بودن پیامک گفته شد ولی این پیامک یک پارت بیشتر نبوده .
اینجا اگر بحث سر این موضوع هست که چرا پیامک نرسید دلیور داده ؟ - این دلیوری هست که از طرف اپراتور و دریافت شده از مخابرات ( طبق گفته اپراتور) نمایش داده میشه.
اگر بحث سر این هست که چرا پیگیری نشده . میبینید که نتیجه پیگیری چیزی غیر از صحبتی که گفته شد نیست . مقایسه ارسال/دریافت پیامک با خرید لایسنس یک قیاس مع الفارق هست . شما زمانی که لایسنس رو دریافت میکنی تعهد فی ما بین شروع میشه و این تعهد node های مختلف با مسولیت های جداگانه نداره . سرویس ارسال /دریافت پیامک یک سرویس چند قسمتی هست که روش و مسیر ارسال و دریافت اون بیش از توضیحاتی که جناب itjavani گفتند پیچیده است .
اگر اینجا بحث سر نحوه عملکرد و ایرادات سیستم و نرم افزار ارایه شده آردین هست که بهتره یه تاپیک جداگانه بزنید و با مستندات مشکلاتی اعم از رعایت نشدن پروتکل ها در ارسال پیامک و قواعد ارسال دیتا و یا حتی موارد جزیی مثل عدم نمایش ریل تایم دلیوری رو مطرح کنید .