سلام دوستان
اگه تو مباحث خدمات با یک شرکت هاستینگ به مشکل بر بخوریم چطوری میشه از اون شرکت شکایت کرد؟
چه مرجعی برا یاین کار وجود داره؟
ممنون
سلام دوستان
اگه تو مباحث خدمات با یک شرکت هاستینگ به مشکل بر بخوریم چطوری میشه از اون شرکت شکایت کرد؟
چه مرجعی برا یاین کار وجود داره؟
ممنون
سلام دوست عزیز
اگه نماد داره از سایت ای نماد اقدام کنید
اگرنماد نداره
میرید دادسرای شهرتون یه شکایت تنظیم میکنیم ، اونا هم ارجاع میدن پلیس فتا ، بعد پلیس فتا براتون پیگیری میکنه ...
سلام
جمع اوری اطلاعات = صاحب دامنه / مشخصات اینماد /ادرس و .... و متن های ارسالی و مورد نظر برای صحت صحبت شما و همکاری شما با سایت مورد نظر
2 دادگاه مورد نظر برای شکایات سایبری ....
3 نوشتن متن و ... ارسال درخواست به قاضی و تایید توسط ایشان
این دو مورد 2-4 ساعت زمان میبرد
و بردن برگه تایید قاضی و مراجعه به پلیس فتا و ....
موفق باشید
شرکت(داده گستر سینا شیراز ) به شماره ثبت: 38085 "پشتیبانی سایت"
برای مشاوره تخصصی با ما در تماس باشید:حسینی 09372186266 / 22912645-021
نه، فکر میکنم نداره
ehost.ir
مشکلم بر سر این موضوع هست
http://www.webhostingtalk.ir/showthread.php?t=139913
الان هم منابع برای انتقال دستیم محدود شده و نم یتونم بهخوبی فایل ها را فشرده کنم تا انتقال دستی بدم.
پارمین کلود | ارائه دهنده خدمات ابری
025-91002595
اره نماد ندارد
از پلیس فتا پیگیری کنید
پیشگامان آریانت داده پرداز خاورمیانه شماره ثبت 43713 ( شاپینگ سرور ) با 6 سال سابقه،دارای نماد اعتماد
ارسال تیکت به بخش فروش|شماره تماس:42869221-061
بله قوانین بک آپ را خوندم اما اولا هیچ جا نوشته نشده بک آپ بسته هست برای کاربر
http://www.ehost.ir/mizbanpaytakht/tos
علاوه بر این نوشته که:
" 9) نسخه پشتیبان
میزبان پایتخت تمام توان خود را در جهت تهیه نسخه ی پشتیبان از وب سایت کاربران به صورت مداوم بکار میگیرد، ولی همانند هر سیستم رایانه ای دیگری، پشتیبان گیری میتواند ناموفق باشد. به همین منظور ما به شما توصیه میکنیم دائما یک نسخه ی پشتیبان از وب سایت خود تهیه نمایید. مسئولیت و پاسخگویی در قبال فایلهای آپلود شده بر روی سرورهای میزبان پایتخت توسط سرویس گیرنده (مشتری) به عهده ی شخص سرویس گیرنده بوده و هیچ مسئولیتی در این زمینه متوجه میزبان پایتخت نخواهد بود. میزبان پایتخت به هیچ وجه مسئولیت خرابی و آسیب دیدگی فایلهای کاربران، وب سایت کاربران و یا هر نوع خرابی و یا آسیب دیدگی دیگر که در اثر بی دقتی و یا اشتباه کاربر به وجود آمده باشد را نمیپذیرد. میزبان پایتخت موظف به تهیه بک آپ از کلیه ی فایلها و اطلاعات کاربر نظیر (و نه محدود به) وب سایت ها، دیتابیس ها، فایلهای وب، ایمیل ها و فایلها و اطلاعات دیگر کاربر نمیباشد. میزبان پایتخت ضمانت نمیکند که فایلها و وب سایت های کاربران به هیچ وجه حذف و یا خراب نمیشوند و همچنین ضمانت نمیکند که نسخه ی پشتیبان از سایتهای کاربران همیشه موجود باشد. کاربران موظف هستند که همیشه از فایلها و وبسایتهای خود نسخه ی پشتیبان تهیه کنند و بر روی رایانه ی شخصی خود نگهداری نمایند. همچنین میزبان پایتخت مؤکدا توصیه میکند یک نسخه ی پشتیبان اضافی (بر روی CD، رایانه دیگر و ...) برای جلوگیری از از دست دادن فایلها و و داده های خود تهیه و نگهداری نمایند. سرویس گیرنده وظیفه ی تهیه ی نسخه ی پشتیبان از وب سایت و اطلاعات خود را دارد. اما برروی سرویس های این شرکت این خدمات موجود می باشد و کاربر (مشتری) می تواند از طریق پرتال کاربران آخرین نسخه پشتیبان خود را بارگزاری نماید که هزینه هر بار بارگزاری برابر 5000 تومان می باشد. این نسخه پشتیبان توسط شرکت میزبان پایتخت تهیه شده است.پ
این امکان تنها در سیستم میزبان پایتخت وجود دارد که نسخه پشتیبان شما به اکانت گوگل درایو شما منتقل گردد و هزینه هر بار انتقال با گوگل درایو برابر 9000 تومان می باشد. این عملیات تنها از طریق پرتال کاربران انجام می گیرد و کاربر می بایست در حساب کاربری خود مبلغ 9000 تومان اعتبار داشته باشد. هزینه ذکر شده بسته به نوع و شرایط اکانت متفاوت است و در پرتال کاربران هر اکانت ذکر شده است.
عملیات بک آپ گیری و ایجاد نسخه پشتیبان برای سرویس های فعال تنها از طریق پرتال کاربران می باشد و امکان دیگری وجود ندارد و با لغو یا عدم تمدید سرویس این عملیات متوقف می شود. "
اگه بک ااپ بسته باشه چطوری بک اپ بگیریم از:
- ایمیل ها
فایل ها
دیتا بیس ها
تنظیمات ساب دامین
تنظیمان ادآن ها
تنظیمات پارک دامین ها
کلیه تنظیمات دیگه
و...
برای این کار نیاز به فول بک آپ هست که اینو بستن
این چه قوانینی هست؟
دو اینکه من می خوام سایت ها را انتقال بدم نه بک آپ هارو
بنده یه نسخه از قاونین را عکس گرفتم و پیوست کردم .
سلام
بسته بودن فول بکاپ مورد خاصی نیست و در برخی موارد بسته میشه. ولی در این حالت بهتره میزبان با شما همکاری کنه و بکاپ رو با درخواست در اختیار کاربر قرار بده.
عزیز هر جایی سیاست کار خودشون را دارند اگه تو قوانین نوشته باشن حق با اون ها می باشد
پیشگامان آریانت داده پرداز خاورمیانه شماره ثبت 43713 ( شاپینگ سرور ) با 6 سال سابقه،دارای نماد اعتماد
ارسال تیکت به بخش فروش|شماره تماس:42869221-061
چیا تو قوانین نوشته باشن؟
لطفآ یه بار تاپیک های بنده را در این مورد کامل بخونید تا د جریان قرار بگیرید.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)