اونجا هم زیاده تا دلتون بخواد از این تاپیک ها هست ولی خوب ما که نمیدونیم حقیقت امر چی بوده و چه حرف ها و چه تعهداتی رد و بدل شده برای همین نمیتونیم نظر کامل بدیم و قضاوت کنیم . و 1 سرور هم ارزش این همه داستان و تاپیک درست کردن ندارد . به نظر ما بهتر نیست ایشون مستقیم با ساپورت دیتا سنتر تماس بگیرند و مشکلشون رو مطرح کنند حالا اینجا یه سوال پیش میاد که ایا این سرور های دیتا سنتر هست یا سرور کولو شده هست ایا ساپورت دیتا سنتر میتونه پشتیبانی انجام بده یا هیچ ساپورتی وجود ندارد ایا قبل از خرید تعهدات چی بوده که بهش عمل نشده . اینطور نظر دادن ها و بحث ها هم نتیجه ای نخواهد داشت . معمولا دیتا سنتر ها یه back money دارند که اگر سرور مشکلی داشت یا هر علت دیگه هزینه رو برمیگردونن یا اگه سخت افزار مشکلی داشته باشه باید تعهد کنند کمتر از 4 ساعت مشکل رو رفع کنند و .....
فکر میکنم اریا جان باید بزارید مشتریان با دیتا سنتر بصورت مستقیم در ارتباط باشند و خودشون مشکلاتشون رو حل کنند . این راه حل منطقی هست .






