نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 27

موضوع: به نظر شما این حرف منطقی هست ؟

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    محل سکونت
    Dubai
    نوشته ها
    908
    تشکر تشکر کرده 
    334
    تشکر تشکر شده 
    3,554
    تشکر شده در
    1,115 پست

    پیش فرض به نظر شما این حرف منطقی هست ؟

    سلام.

    خلاصه می کنم و از بردن اسم به دلیل قوانین جهانی ماضورم.

    شخصی پس از گرفتن وقت ما به مدت بیش از 5 ساعت (دو روز متوالی) در چت یاهو، سروری از ما با 10000 جور چونه و اعصاب خراب کردن خریدند و من براشون سرور را مجانی راید کردم، همینطور ویندوز سرور Enterprise رایگان براشون نصب کردم و همینطور 5 آی پی رایگان براشون به صورت مجانی اضافه کردم که بد خلقی من از دلشون در بیاد (باور کنید خسته شده بودم ...) !

    پس از تحویل سرور بعد از 24 ساعت زمان نصب سرور، ایشون شروع کردند به سوال جواب کردن من در مورد Hyper-V و دوباره بیش از 5 ساعت اشک من رو دروردند !

    آخرش هم گفتند ESX میخواند و ما گفتیم باید SLI RAID Controller داشته باشید که گفتند نمی خوان و مسولیت سرور و مشکلاتش بدون RAID رو قبول کردند.

    از اونجایی که ما فقط ESXi رو به صورت رسمی پشتیبانی می کنیم، از سایت VMWare آخرین نشخه ESX رو دانلود کردیم و برای ایشون نصب کردیم.

    چشمتون روز بد نبینه، ایشون اومدن و گفتن CPU Usage خیلی بالا هست و مشکل سرور هست و من مورد رو به دیتاسنتر گزارش دادم و ایشان گفتند که Hardware هیچ مشکلی نداره و طبق بررسی های ما، مشکل از software هست و به دلیل Self Managed بودن سرور، گفتند در صورت تمایل مشتری مبنی بر بررسی و برطرف کردن مشکل، هزینه ساعتی دریافت خواهد شد.

    ایشون شروع کردند به تکرار حرف خودشون که نه مشکل سرور هست و ESX هیچ تنظیماتی نداره و شما دارید زور میگید !

    خلاصه بعد از 4 ساعت بحث و پافشاری ایشون مبنی بر مشکل از سرور، من به دیتاسنتر گفتم لطفاً یا مشکل ایشون رو حل کنید یا سرور رو Cancel کنید که من از دست ایشون راحت بشم چون دیگه اعصاب این بحث غیر حرفه ای رو ندارم و ایشون قبول نمی کنند که سواد نداشتن ایشون ربطی به ما نداره که دیتاسنتر بدین شرح پاسخ داد:

    Hello Aria,


    The process using 25% CPU is sfcbd which is ESX watchdog service. Basically this is an ESX component on an unmanaged box, the proper course of action for your customer is to take is complaint to the vendor of his own installed platform.

    In a nut shell, we are not willing to manage this customer's ESX installation for the cost of an unmanaged service.

    I believe we have gone about as far as we can given the circumstances...


    Thanks,
    و برای اثبات صحبت هاشون، عکس از SSH سرور ایشون ارسال کردند که دستور TOP در حال اجرا بود و مشکل رو نشون میداد و من این پاسخ رو به ایشون ارائه دادم و چند لحضه بعد ایشون گفتند که "اوووو، مشکل رو دوستم پیدا کرد و مشکل در اصل از دیتاسنتر شما هست که بلد نیست ESX ورژن درست نصب کنه"

    و اینطور نشون دادند که جواب دیتاسنتر اشتباه هست و ایشون خوشون مشکل رو فهمیدند ...!

    حدوداً 6 ساعت وقت من رو گرفتند تا هیمن الان که به دلیل اینکه ما Chat Support نداریم، مجبور شدم برای آرامش خودم و پایمال نشدن حق مشتریانم که به من نیاز دارند، ایشون رو Ignore کنم و ازشون محترمانه خواستم که اگر مشکلی بود، طبق قوانین همه دیتاسنتر ها، تیکت بزنند تا مورد بررسی بشه.

    در هر حال، من فقط دوست دارم بدونم به نظر شما، این طرز رفتار ایشون درست هست و اینکه ایشون بگند شما بلد نیستید و تجربه خوبی شد که دیگه از شما خرید نکنم و ... کار درستی هست ؟

    با تشکر.

  2. تعداد تشکر ها ازAria به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •